Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0424-C0001
Номер на проект: ESF-2203-01-07013
Наименование: Заедно на работното място
Бенефициент: "САМОСТОЯТЕЛНА МЕДИКО-ДИАГНОСТИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ - РАМУС" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 04.12.2013
Дата на приключване: 23.08.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Запазване на заетостта, подобряване на адаптивността и производителността на заетите чрез насърчаване на тяхната териториална мобилност
Дейности: Дейност 1: Управление и координиране на дейностите по проекта Описание: С цел успешно управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие със заложеното в сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще е съставен от експерти с различни компетентности, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за организация и управление на проекта (ЕОУП) ще изпълнява следните задачи: • да изготви подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; • да осигури постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; • да осигури своевременната подготовка и провеждане на предвидените възлагания по реда и условията на ПМС № 69/2013, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задъл-жения на определените изпъл-нители/доставчици; • да организира попълването на ежемесечни анкети карти от лицата, включени в целевата група с оглед устанавяване и контролиране качеството на предоставената услуга-превоз от и до работното място • да изготвя и представя своевременно технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договарящия орган. Обосновка: Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените в договора дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани с работата и спецификата на управлението на дейности в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕОУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация в екипа. Ще се следи цялостният напредък по проекта и своевременно ще се вземат решения за коригиращи действия, ако е необходимо. Дейностите по управление, отчетност, мониторинг и контрол ще продължат през целия период на изпълнение на проекта и ще се изпълняват съобразно изискванията, заложени в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Дейност 3 : Осигуряване на съобразен с работното време организиран транспорт до и от работното място за 14 заети в „СМДЛ „Рамус“ ООД Описание: Спецификата на дейността на лабораторията Рамус и структурирането и в съответсвие с основната цел-достъпни медицинси услуги максимално близо до пациента, обуславя факта, че включените в целевата група медицински специалисти, работят самостоятелно в лаборатории намиращи се в различни малки населени места, отдалечени до 80 километра от местоживеенето им. Това обстоятелсво, както и работните графици, съобразени с изискванията относно медико-диагностичните изследвания правят придвижването с леки автомобили най-удачния организиран транспорт за тях. В настоящото проектно предложение е предвидено транспортът на служителите до и от работното място да се извършва с шесг леки автомобила, с които работодателят разполага и са подходящи за тази цел. Изминатите разстояния в километри за денонощие и в рамките на проекта, необходимото количество гориво, изчислено на основание на разходна норма за всяко МПС съгласно, в съответсвие с нормите, посочени в техническата документация на използваните МПС, издадена от фирмата производител, са подробно описани в т.4.2. от настоящото проектно предложение. Въз основа на това са направени изчисления, че за извършване на дейността транспорт до и от работното място на включените в целевата група 14 служители на „СМДЛ „Рамус“ ООД в рамките на 12 месеца по предвидените в проектното предложение 6 маршрута ще бъдат изминати общо 251 344,8 километра, за което ще бъдат необходими 19 094 литра гориво. Стойността на необходимото гориво по цени към момента на изготвяне на проетобюджета /2,17 лева без ДДС за литър бензин/ възлиза на 41 432,96 лева. Предоставянето на тази социална услуга е съобразено не само с местоживеенето на тези лица (настоящ адрес различен от местоработата им), но и с техните работни графици, поради което маршрутите ще се изпълняват по два пъти в денонощие. Във връзка с организацията на труда в СМДЛ „Рамус“ ООД и в съответствие с нормативно определените изисквания за полагане на такъв вид труд, транспортът ще се извършва от служители на дружеството, притежаващи необходимата квалификация и професионален опит за този вид дейност. Заплащането на експертите- водачи на съответните МПС, е съобразено с размера на часовите ставки / в случая за всички по 5,50 лева на час/ посочени. в Насоките за кандидатсване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „На път”. Разходът, предвиден за тази дейност възлиза общо на 32 760 лева и включва разходи за възнаграждения и осигуровки от страна на работодателя за лицата, извършващи превоза на работниците и служителите до и от работното място. Въз основа на гореизложеното може да се направи изчислението, че формираната средна стойност на осъществения транспорт възлиза на 0,30 лева за километър и е в съответствие с Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „На път Обосновка: Предоставянето на социалната услуга съобразен с работното време и местоживеенето на лицата от целевата група организиран транспорт ще допринесе за запазване на заетостта, подобряване на адаптивността и производителността на заетите. Възможността на работодателите, в частност СМДЛ „Рамус“ ООД да се възползват от схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „На път” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, ще спомогне да запазят квалифицирани медицински служители, да подобрят организацията на трудовата дейност и ще създаде предпоставки за повишаване на конкуретноспособността на дружеството и достъпността на предлаганите медико-диагностични услуги. От друга страна ще се подобри качеството на трудовия живот на заетите, тяхната мотивация и ефективност на работното място. Ще се стимулират лицата включени в целевата група да запазят своята заетост и доходи от труд, ще бъде постигнато по- добро съвместяване на професиналния и личния им живот
Дейност 2 Подготовка, провеждане на процедури за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта стоки и услуги в съответствие с правилата на ПМС № 69/2013 и сключване на договори за възлагане. Описание: В рамките на проекта са предвидени дейности, които ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители по реда на ПМС № 69/2013 и в съответствие с указанията за прилагане принципа на екологична устойчивост в контекста на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Предвидените възлагания са свързани с: 1.Избор на изпълнител за извършване доставка на гориво за транспорт до и от работното място на служители от целевата група- 14 лица 2.Избор на изпълнители за разходване на средства за осъществяване на мерките за информиране и публичност. Обосновка: Избор на изпълнител за доставката на гориво за транспорт до и от работното място на работниците и служителите от целевата група и други дейности по проекта на външни изпълнители ще обезпечи и осигури по най-добър начин ефективното, ефикасно и икономично разходване на средствата по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 69/2013 и постигане на заложените цели..
Дейност 4. Мерки за информиране и публичност Описание: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията, посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент № 1828/2006 и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. В съответствие с подписания договор, СМДЛ „Рамус“ ООД ще предприеме всички необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия, а именно: – Публикации в официалната интернет страница на СМДЛ „Рамус“ ООД /мин. 2/ – Прессъобщение в медиите в началото на проектните дейности, относно пред-стояща встъпителна пресконференция и развитието на проекта. - Провеждане на встъпителна прес-конференция, на която ще се представят сведения за проекта, целта и заложените резултати, като същевременно ще бъде отбелязано, че финансирането е осигурено от ЕС чрез Европейския социален фонд. Ще бъдат поканени представители на местните медии. - Поставяне информационно табло и рол-банер в залата за пресконференции. - Информационни плакати за проета, които ще бъдат разлепени влабораториите на кандидата. – Информационни брошури, съдържащи описание на дейностите по проекта и информация за поставените цели – Информационни табели – ще бъде закрепена на транспортните средсва, когато извършват превоз на служители до и от работното място. /по1 бр за всяко МПС/ – Прессъобщение в медиите в края на проектните дейности и относно предстоящата заключителна прес-конференция и резултатите от изпълнението на проекта. – Провеждане на заключителна пресконференция, на която ще се представят изпълнените дейности и какви са конкретните резултати по проекта. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията-логото ЕС, ЕСФ и ОП РЧР Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Обосновка: Дейностите за информиране и публичност ще популяризират резултатите от проекта не само сред неговата целева групa, а и сред широката общественост.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
''ЕКО БЪЛГАРИЯ'' ЕАД
"Сирея" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 93 798 BGN
Общ бюджет: 54 797 BGN
БФП: 54 797 BGN
Общо изплатени средства: 18 760 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 54 797 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 18 760 BGN
2015 0 BGN
18 760 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 46 578 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 15 946 BGN
2015 0 BGN
15 946 BGN
В т.ч. Национално финансиране 8 220 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 814 BGN
2015 0 BGN
2 814 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз