Дейности:
|
Дейност 2: Избор на изпълнители в съответствие с ПМС № 69/2013 г. Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 69/2013 г. и неговите изменения и допълнения, както и изискванията на Договарящия орган.
Бенифициентът ще проведе следните процедури:
За избор на изпълнител на дейност 4: Публичност и визуализация на проекта и Дейност 5: Одит на проекта ще се проведе процедура по ПМС № 69/2013 г Бенефициента ще извърши избор за доставчик на гориво, като проведе процедура по ПМС № 69/2013 г При изпълнение на тази дейност ще бъде изготвена тръжна документация за провеждане на процедура, съгласно ПМС № 69/2013 г. и неговите изменения и допълнения, като се следват стриктно насоките, сроковете и указанията, заложени в Ръководството на бенефициента по схема за БФП „На път”(изготвяне на покана за участие в процедурата и изпращането й до избрани кандидати, назначаване на Оценителна комисия, получаване на оферти, оценка на офертите, одобряване на оценителния доклад от страна на ДО, сключване на договор с избрания изпълнител, доставката на гориво, според план-графика на дейностите).
Дейност 1: Организация, управление и отчитане на проекта Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешната организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност, по отношение на срок, качество и законосъобразност.
За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта – конструиране на екипа за управление и определяне на персоналните функционални отговорности. Екипът за управление се състои от:
Ръководител на проекта – управлява цялостната реализация на проектното предложение, упражнява системен контрол върху спазване на сроковете за предвидените дейности и подготовка на отчетните документи. Ръководителят ще изготвя лична месечна справка и обобщен доклад за дейността, степента на изпълнение, постигане на заложените резултати и ще го представя на ДО.
Координатор на проекта – организира и координира взаимодействието на членовете на екипа, упражнява оперативен контрол по качеството и сроковете за реализация на проекта. Изготвя месечна справка, подготвя текущите отчети, координира работата с външните изпълнители.
Счетоводител на проекта – отговаря за финансовото изпълнение на проекта, упражнява оперативен контрол по изпълнение на бюджета на проекта, целесъобразността на разходите. Изготвя лична месечна справка.
Цялата документация по изпълнението и отчитането на проекта, респективно договора за безвъзмездна помощ, ще бъде съхранявана за период от три години след приключване на ОП»Развитие на човешките ресурси» от «Димитър Маджаров - 2» ЕООД. Ще се водят точни и редовни записвания и отчетност на проекта, като се използва отделна аналитична система за осчетоводяване, позволяваща проследяване на счетоводните операции. Ще бъде изготвено досие на проекта, което да съдържа всеки един документ, свързан с изпълнението му.
Дейност 5: Одит на проекта След приключване на проектните дейности ще бъде извършен одит от външен независим одитор, лицензиран от Института на дипломираните експерт-счетоводители в България. Извършването на одит е необходимо за да се гарантира коректно и прозрачно разходване на средствата. Дейност 3: Превоз на пътници, заети лица в «Предприятие за млекопреработка» гр. Стамболийски и „Предприятие за месопреработка” гр. Пловдив Организираният ежедневен транспорт за заети лица в „Димитър Маджаров – 2” ЕООД се извършва в 2 направления:
- заети лица в „Предприятие за млекопреработка” гр. Стамболийски – 40 човека
и
- заети лица в „Предприятие за месопреработка” гр.Пловдив – 60 човека
Предприятията осъществяват производствената си дейност на двусменен режим.
Дейността ще се извършва със собствени пътно-транспортни средства на кандидата.
Общо планираният пробег за периода на изпълнение на проекта е:
- Автобус „Ман 11.1180 Холц”,рег.№ РВ7405 ВХ/места 34+1/ – 47880 км;
- Автобус Фолксваген ЛТ35, рег.№РВ1267ВМ/места 21+1/ – 48888 км;
- Автомобил Фолксваген Пасат, рег.№РВ5210ВХ, брой места 4+1 – 42840 км;
- Автомобил Ситроен Джъмпер, рег.№РВ3726КМ/брой места 9+1/ – 49896 км;
- Автобус Мерцедес 709 ДБ, рег.№РВ6362 РР,брой места 20+1 – 48888 км;
- Автомобил Мерцедес МЛ280, рег.№РВ4203МА, /брой места 6+1/ – 11592 км;
- Автомобил Пежо Партнер, рег.№РВ2448КК, брой места 4+1 – 11592 км;
Дейност 4: Публичност и визуализация на проекта Бенифициентът ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006, Приложение 1 към него и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
При изпълнение на настоящия проект, задължително ще се спазват изискванията, посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент No 1828/2006. Действията за информация и публичност ще включват следните елементи:
емблемата на Европейския съюз, в съответствие с графичните стандарти, установени в приложение I на Регламент (ЕС) 1828/2006 и позоваване на Европейския съюз;
позоваване на ЕСФ: „Европейски социален фонд“;
послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”.
«Димитър Маджаров - 2»ООД ще информира широката общественост, че проектът е получил съфинансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Бенифициентът ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и на ОП «Развитие на човешките ресурси» на всеки продукт по проекта, включително: бланки; табели; прес-съобщения; материали, отчети и доклади.
За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Комуникационната стратегия и план на ОП „РЧР” е планираното използването на следните мерки за информация и публичност:
1. Информационна табела
В периода на изпълнение на проекта ще бъдат поставени 2 брой информационна табела с размери 1.5 м х 2 м на входа на «Предприятие за млекопреработка» гр. Стамболийски и на «Предприятие за месопреработка» гр. Пловдив. Информационната табела ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на табелата:
логото на Европейския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз;
логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ;
пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”;
послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”.
2. Брошура
Планирано е изработването и разпространението на 250 броя брошури, отразяващи целите и резултатите от проекта. Те ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. В съответствие с изискванията, брошурата ще съдържа:
логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ;
наименованието на проекта, който се изпълнява;
изречението “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“.
Горната информация ще заема поне 25% от листовката.
4. Публикация в печатна медия
Бенефициентът ще изготви една публикация.Публикацията ще съдържа информация за целите на проекта, основните дейности и постигнатите резултати. Освен задължителните елементи, описани по-горе, публикацията ще съдържа и изявление за отговорността:
„Настоящата публикация е изготвена с финансовата помощ на Европеиския социален фонд. “Димитър Маджаров - 2”ООД носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европеиския съюз или Агенция по заетостта.”
|