Дейности:
|
Дейност 1:Организация и управление Предвид заложените цели и мащабността на проекта да се извозват над 70% от служителите на компанията - се изисква създаване на много добра организация за изпълнение. В тази връзка е сформиран екип за управление и организация на проекта, който включва: ръководител, вътрешен координатор, външен координатор, счетоводител и експерт тръжни процедури.
Всеки един от членовете на екипа има необходимият брой години опит – или в изпълнението на сходен тип дейности, или в организацията, изпълнението и отчитането на проекти.
Външният координатор ще окаже техническа подкрепа за реализация на дейностите по избор на доставчик на гориво, като ще съдейства на експерта тръжни процедури, чиято основна и единствена задача е успешното провеждане на избор на доставчик.
Екипът като цяло осъществява дейности относно: координиране и подпомагане на бенефициента при реализирането на проекта; контролиране спазването на нормативната уредба и Ръководството за изпълнение на проекта, контролиране качеството на дейностите по транспортиране, контролиране на работодателя за спазване на представените в ДБТ графици за работното време на лицата; коректно изготвяне на месечните, полугодишни и годишни доклади за изпълнение на проектните дейности; водене и отчитане на финансово-счетоводната документация по проекта. Екипът ще изпълнява вътрешен мониторинг и съответно ще препдриема мерки за корективни дейности при всяка възникнала ситуация, водеща до проблеми с изпълнението на дейностите и/или с тяхното отчитане. Екипът е отговорен и за коректното и успешно текущо и финално отчитане на проектните дейности в съответствие с всички приложими изисквания.
Дейност №4:
Дейности по информиране и публичност
Методологията на проекта предвижда серия от дейности за популяризиране на целите и основните дейности по проекта. Тези дейности ще бъдат изпълнени съгласно приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОП 'Развитие на човешките ресурси'.
Дейностите включват:
1.Публично представяне на проекта в рамките на периода за изпълнение – 2 бр;
2.Прес-съобщения в регионалната преса;
3.Изготвяне и отпечатване на информационни табели за всички автобуси и леки коли;
4.Изработка на информационно табло;
5.Актуални съобщения в секция Новини на сайта на бенефициента;
6.Обозначение с необходимите лога и реквизити на всички документи, създавани във връзка с изпълнение на проекта, вкл. позоваване, че оперативната програма, е съфинансирана от ЕСФ на ЕС.
Материалите, които ще се изработят (табели за автобусите и информационно табло) ще се възложат като външна услуга, съгласно изискванията и приложимите прагове на чл. 12 на ПМС 69/201355/2007 г.
Дейност 3:
Превоз заети лица
За целите на превоза на служители и работници Макском ще изполва 2 (два) собствени автобуса и 4 (четири) леки коли. За всички 6 (шест) превозни средства Макском прилага актуални документи за разходните им норми – изготвени по нарочна поръчка във връзка с настоящото кандидатгстване от Технотест.
Превозните средства са както следва:
1. Автобус No 1 – Мерцедес, дизел, No: PB6068BX, с разходна норма 44.6 л/100 км;
2. Автобус No 2 – Мерцедес, дизел, No: PB6064BX, с разходна норма 50,4 л/100 км;
3. Лека кола No 1 - Шевролет Авео, No: PB1282MT, с разходна норма 6.2 л/100 км;
4. Лека кола No 2 – Шевролет Круз, No: PB1284MT, с разходна норма 9,6 л/100 км;
5. Лека кола No 3 – Шкода Октавия, No: PB1082BC, с разходна норма 8,8 л/100 км;
6. Лека кола No 4 – Опел Астра, No: PB0271BT, с разходна норма от 6,7 л/100 км.
В рамките на дейността ще бъдат превозвани 440 заети лица в Макском. Всички те ще бъдат превозвани от населени места различни от с. Царацово, където се намира завода на Макском.
В завода на Макском се работи на 4-ри смени, както следва:
1) първа смяна от 05:30 ч. до 14:00
2) първа редовна от 07:30 ч. до 16:15 ч.
3) втора редовна от 08:30 ч. до 17:15 ч., и
4) следобедна смяна от 14:00 ч. до 10:30 ч.
Най-много работници и служители се превозват за двете основни смени – сутрешна и следобедна. За смяната от 8:30 се превозват най-вече служители от администрацията.
Всеки работен ден разпределението на маршрутите/автобусите е както следва:
ОТИВАНЕ НА РАБОТА : за всяка смяна се изплзват два автобуса, като се пътува само по два маршрута:
1)сутрешна амяна – 2 маршрута, 2 автобуса
2)първа редовна смяна – същите 2 маршрута, същите 2 автобуса
3)втора редовна смяна – същите 2 маршрута, същите 2 автобуса
4)следобедна смяна – същите 2 маршрута, същите 2 автобуса
ВРЪЩАНЕ ОТ РАБОТА: в обратна посока се изминават същите 2 маршрута, но в обратна посока, които отново се изпълняват от същите два автобуса, които извозват хората от общо 4-те работни смени.
При 440 превозвани служители и работници дневно се получава средно по 55 души на всеки един курс/автобус в едната посока; съответно в автобусите за по-натоварените смени са повече, и в автобусите за смяната от 8:30 – обикновено – по-малко.
Като се съберат изминатите километри от двата автобуса по 8-те курса отиване на работа и 8-те курса връщане от работа се получава сбор за 1-но работно денонощие от общо 642 км. Според одобрената си планова работна програма за 2013 г. Макском ще има общо 253 работни дни през годината, т.е. средния брой работни дни на месец с 21.
Дейност № 2:
Провеждане на тръжна процедура за избор на доставчици
- Изборът на доставчик на гориво се обуславя от факта, че в рамките на настоящия проект кандидатът ще използва собствен транспорт за превоз на своите служители; процедурата на избор ще се проведе в съответствие с ПМС 69/201355/2007 г. Приложимата процедура – предвид размера на разхода - е открит избор, т.е. процедура, при която право да подават оферти имат всички заинтересовани лица. Отделните стъпки на процедурата са: Изготвяне на проект на тръжната документация, включваща всички задължителни документи, за провеждане на процедура; получаване на одобрение на така изготвената тръжна документация; Съгласуване с Договарящия орган (ДО) на датата за публикация на обявата в национален ежедневник и на интернет страницата на Агенция по заетостта, след получено официално предварително одобрение на тръжната документация; Стартиране на процедурата за определяне на изпълнител с издаване на решение за откриване на процедурата, съгласно чл. 14, ал. 1 от ПМС № 69/201355/2007 г., и публикуване на обява в най-малко един национален ежедневник; Оценка на получените оферти и изготвяне на протокол от дейността на назначената от бенефициента комисия за оценка на офертите; Изпращане на Протокола и Решението/ Заповедта за определяне на изпълнител до ДО за одобрение, заедно с копия на всички получени оферти и цялата документация по процедурата; След одобрение на проведената процедура от страна на ДО, решението за избор на изпълнител се изпраща на всички кандидати в 3-дневен срок от одобряването му от страна на ДО; подписване на договор.
- Относно избора на изпълнители на информационните материали по Дейност № 4 – предвид приложимите прагове – ще се спази Ръководството на бенефициента и изборът ще се проведе в съответствие с чл. 12 на ПМС 69/201355/2007 г.
|