Дейности:
|
Д4. Дейности по информация и публичност Дейностите по информиране и публичност целят предоставяне на информация, както на целевите групи, така и на широката общественост за същността, целите, финансовите източници и възможностите, които той предоставя. Те ще бъдат изцяло съобразени и ще отговарят на изискванията на регламент на Съвета на ЕС 1083/2006г., както и на регламент на Комисията на ЕС 1828/2006г., който установява правилата за изпълнението на регламент 1083/2006г. Екипът по изпълнение на проекта ще изпълнява стриктно утвърденото Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси“ от 22.07.2011г., както и на Наръчника за осигуряване на публичност на проекти, финансирани от Европейския съюз. Д3. Превоз на работници и служители със служебни автомобили от София до местоработата им в предприятието в гр.Годеч и обратно. Наред с представителен офис в град София, ОКТА Лайт България АД разполага с произвадствена площадка в гр. Годеч, където се извършва основната производствена и развойна дейност на дружеството. В същото време повече от половината от личния състав живеят на територията на София и работят в Годеч, което налага ежедневното им пътуване между двата града. Предвид факта, че ако бъде ползван градски транспорт, това би отнело повоче от 2 часа на всеки за придвижване само в едната посока, се предвижда осигуряване на служебен превоз по предварително регламентиран маршрут за събиране на работниците/служителите от съответно определените места и пристигане на производствената площадка в Годеч преди 8:00 за започване на работния ден, както и след приключване на работа - превоз от Годеч до София по определения маршрут и оставяне на служителите на предварително определените места и прибиране на автомобила в крайната точка. Д2. Подготовка и провеждане на тръжна процедура за доставчик на гориво по реда на ПМС 69/2013 г. Изготвяне на тръжна документация и техническо задание; Сформиране на комисия и провеждане на оценка на постъпилите оферти; Избор на доставчик по зададените критерии и сключване на договор за доставка. Д1. Управление, изпълнение, отчитане, мониторинг и контрол на проекта Управлението, планирането и мониторинга на изпълнение на предвидените дейности и правилното разходване на предвидените финансови средства обуславя успешното изпълнение на проекта и постигане на устойчиви резултати. В тази дейност сепредвижда изготвяне на ежемесечни отчети и делегиране на отговорности, ежедневна комуникация между страните, реализиращи проекта и комуникация с управляващия орган на ОП “Развитие на човешките ресурси“ и МТСП; изготвяне на отчети – месечни и междинни за координация и изпълнение на дейностите, както и изготвяне на финален отчет за изпълнението на проекта.
Тази дейност включва следните под-дейности:
Периодични срещи на проектния екип – веднъж месечно - за координация, текущ контрол и предприемане на корективни действия, ако това е необходимо;
Наблюдение, включително и чрез проверки на място и контрол при изпълнението на проекта
Дейност по организиране по тръжна процедура за избор на доставчик на горива
Планиране, изпълнение и отчитане на проекта.
|