Дейности:
|
Дейност №1 „Управление на проекта. Разработване на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“ Управлението на проекта е текуща дейност и ще се осъществява през целия период на изпълнение. Дейността включва:
- сформирането на екип за управление, включващ ръководител и счетоводител;
- разработване и прилагане на механизми за вътрешна работа на членовете на екипа, механизми за осъществяване на текущ мониторинг и оценка на изпълняваните дейности;
- подготовката и провеждането на процедури за избор на външен изпълнител/и в рамките на проекта съгласно приложимото законодателство (ЗОП);
- отчетността по проекта според изискванията на УО;
- доброто финансово управление на проекта и координация на дейностите;
- изготвянето и съхранението на архив на проектната документация;
- всички други дейности, произтичащи от ангажиментите на кандидата по ОПАК и свързани с административно-техническото обезпечаване на проектните дейности;
- избор на фирма-изпълнител за разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) в зависимост от заложеният бюджет по отделни дейности
За нуждите на проектното управление се предвиждат разходи за канцеларски материали и консумативи.
Дейност №2 „Провеждане на обучения, включени в каталога за обучения на Института по публична администрация (ИПА)„ Съгласно проведения предварителен анализ се изготви списък с избраните теми за обучения от служителите в администрацията.
Чуждоезиково обучение
Курс: Разговорен английски език - надграждащ курс (от Каталога на ИПА - ЧЕО-1Б) - 34 служителя
Компютърно обучение
1. Курс: Системи за управление на информационната сигурност на административното звено (от Каталога на ИПА - ИТО-3) - 3 служителя.
2. Курс: Административно обслужване (от Каталога на ИПА - ИТО-4) - 88 служителя.
3. Курс: MS Excel за икономисти (от Каталога на ИПА - ИТО-15) - 25 служителя.
4. Курс: Бази данни с MS Access - начинаещи (от Каталога на ИПА - ИТО-20) - 22 служителя.
Община Видин ще подаде заявка по образец в ИПА с приложен опис на заявените обучения и съответния брой участници в тях.
В заявката изрично се упоменава, че има групи за обучение с численост над 15 човека, защото в този случай от ИПА се изпращат лектори в общината, като командировъчните на лекторите са за сметка на ИПА, т.е включени са в таксата за обучение. Община Видин разполага със зали, в които могат да се проведат чуждоезиковите и компютърни обучения.
Дейност №3 „Провеждане на други специализирани обучения“ 1. Обучение по Планиране и управление на дейността на общината в условия на криза
Обучението ще даде основни знания на служителите за подходите, методите и моделите за управление, същността и видовете кризи, както и етапите при управлението на кризата. Участниците ще придобият умения за измерване на потенциалните въздействия и установяване на границите на кризата, ще се научат да разпознават факторите, които биха могли да задълбочат влиянието на кризата. Полученият опит по време на обучението ще подпомогне служителите да овладеят различни техники за извличане на опит за управление в условията на криза, както и основните фактори, които влияят върху управлението в такъв етап.
2. Успешно общуване в неформална среда
Обучението съдържа основополагащи социални умения за водене на удовлетворяващ страните разговор, техниките за активно слушане и адекватно на ситуацията поведение. Участниците ще се запознаят с личностовата типология в процеса на общуване с другите и ще имат възможност практически да отработят представените поведенчески и етични правила в общуването. В програмата се разглеждат типовете неформална среда и умението за корекции на общуването спрямо средата.
3. Ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми
Обучението съдържа основна информация за същността и развитието на публичната администрация, ролята и взаимодействието й с другите сектори. Основни умения, които ще придобият служителите са разбирането на същността на инструментите за управление, познаването на видовете комуникативни канали и тяхното влияние върху преките задължения на служителите, което ще доведе до подобряването взаимодействието между звената и отработването на по-ефективни структури на комуникация.
Дейност №4 „Информация и публичност” Разгласяване на проекта, обхвата на услугите и дейностите, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали, в т.ч.:
- Организиране на пресконференции - 2 бр. за напредъка по проекта (встъпителна и заключителна)
- Отпечатване и разпространение на 200 бр. рекламни информационни листовки.
- Отпечатване на 50 бр. плакати.
- Публикуване на информация за хода на изпълнение на проекта в официалния сайт на общината.
|