Дейности:
|
Дейност 6: Обучение по „Разговорен английски език“ (надграждащ курс) (ЧЕО–1 Б) от каталога на ИПА Обучението се фокусира върху доразвиване на уменията за слушане и говорене по определени теми от практиката на администрацията. Дейност 1: Управление на проекта - Сформиране и работа на Екип за управление на проекта
Конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност на участниците в екипа ще бъдат детайлно разписани в заповедите или допълнителните споразумения и длъжностните характеристики на членовете на Екипа.
- Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП;
- Осигуряване на отчетност, мониторинг и контрол на изпълнението
Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПА
Дейност 3: Обучение по „Лична ефективност“ Обучението ще обхване най-малко следните основни теми:
1. Необходимост от самоанализ, принцип на Парето, основни предпоставки и приложения на АВС анализа; принципи и умения за ефективно управление на времето
2. Ефективно управление на времето
3. Процеси и правила на планиране
4. Процеси и правила на вземане на решение
5. Планиране и провеждане на успешни срещи
6. Комуникация
7. Тестове за проверка на знанията, бизнес казуси, ролеви игри
Дейност 7: Информация и публичност Отпечатване и разпространение на информационни материали за популяризиране на предстоящия проект.
Пресконференции за стартиране на проекта и при приключването му с медии и регионални телевизии.
Дейност 5: Обучение по „„Бизнес администрация“ с фокус върху компютърни умения за напреднали – MS Word, MS Excel и MS Power Point“ Обучението ще обхване най-малко следните основни теми:
MS Word:
• Използване на шаблони за повишаване ефективността на работа. Ползване на таблици. Визуални ефекти.
• Създаване и модифициране на съдържание и на азбучен указател.
• Добавяне на хипервръзки, на източници и съставяне на библиография.
• Сътрудничество в работна група.
MS Excel:
• Tипове данни, серийно попълване на данни, видове адресиране на клетки. Функции за обработка на данни в таблицата
• Графично представяне на данни от таблица
• Ползване на формули.
• Групиране и консолидиране на отчети. Използване на филтър за анализ на данни
• PivotTable и PivotChart анализи. Анализиране на данни с Analysis Toolpak и Data Analysis
MS Power Point:
• Принципи за разработване на добра презентация.
• Ефективни техники за презентиране и овладяване на аудиторията.
Обмен на данни между MS Word, MS Excel и MS Power Point
Дейност 4: Обучение по „Екипна ефективност“ Обучението ще обхване най-малко следните основни теми:
1. Екип и група
2. Очаквания към членовете на екипа
3. Фази в развитието на екипа
4. Планиране и провеждане на успешни срещи
5. Работни инструкции и делегиране
6. Комуникация
7. Мотивация
8. Вземане на решения
9. Решаване на тестове за проверка на знанията, бизнес казуси и упражнения, ролеви игри.
Дейност 2: Обучение по „Ефективно лидерство“ Обучението ще обхване най-малко следните основни теми:
1. Бизнес среда на лидера – фактори, оказващи влияние върху лидерската среда; фактори, които въздействат върху оперативната среда (на организацията); външни фактори, въздействащи върху организацията и ефектът на всички изброени върху задачите на лидера/мениджъра;
2. Лидерът и ролите, които изпълнява като мениджър – какво се очаква от мениджъра, задачи на мениджъра, задачи на лидера; промени след като „колегата“ стане „началник“, йерархично зависими и йерархично независими задачи на мениджъра
3. Теории за лидерството – лидерство, основано на качеството на личността; управленски стилове (авторитарен, демократичен, либерален§; ситуационно лидерство; поведение на лидера според променливите „задача, отношение, власт“; управленска решетка на стиловете на мениджъра; мениджмънт чрез цели и мениджмънт чрез подход.
4. Визия и мисия – смисъл на визията и мисията; принципи на лидерството. Етичен мениджмънт, корпоративна социална отговорност;
5. Цели – стратегически цели; финансови цели; цели на персонала; цели на клиентите; конфликтни, допълващи се, неутрални цели; цели на заинтересуваните лица;
6. Подходящи тестове, бизнес казуси и ролеви игри.
|