Дейности:
|
Дейност 1: Управление и отчитане на проекта. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др.
Поддейност 1: Управление на проекта-
В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 3 души – ръководител, координатор и счетоводител. Със събирането на екипа ще се разпределят задълженията и ще се планира организацията на дейностите по проекта.
Поддейност 2: Отчитане на проекта-
Ще се изготвят междинни отчети - технически и финансови, съгласно договора за финансиране. Ще се събират документи и материали, доказващи напредъка и изпълнение на дейностите по проекта (договори, фактури, декларации, протоколи, заповеди, снимки, присъствени форми, удостоверения, сертификати, графици, списъци за получени материали и консумативи, анкетни карти и други). След приключването на проекта ще се изготвят и заключителните отчети.
Дейност 2. Подготовка на тръжна документация за обществена поръчка и избор на изпълнители (комплексна поръчка) по Дейности: 3.: Обучение „Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие”; 4. Обучение „Тактики за ефективна комуникация”, 5. Обучение Тази дейност ще се възложи на външен изпълнител след публична покана и разглеждане на постъпилите оферти. Поканата ще бъде публикувана на страницата на Община Стражица и екипът за управление на проекта, заедно с привлечени експерти по обществените поръчки от администрацията, ще направи избор и определи изпълнителя, който да подготви тръжната документация в съответствие с изискванията на ЗОП.
След подготовката и одобряването на тръжните книжа ще бъде обявена процедурата съгласно изискванията на ЗОП, ще се наберат офертни предложения и ще се избере изпълнител на дейности 3, 4, 5, 6 и 8 от проекта
Дейност 3: Обучение „Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие”. Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран след проведена процедура по ЗОП.
Самата дейност представлява изнесено тридневно обучение по предварително представен учебен план за 16 учебни часа.
Дейност 4. Обучение „Тактики за ефективна комуникация”. Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран след проведена процедура по ЗОП.
Самата дейност представлява изнесено двудневно обучение по предварително представен учебен план за 12 учебни часа.
Дейност 5. Обучение „Електронното правителство - как да
станем част от него”.
Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран след проведена процедура по ЗОП.
Самата дейност представлява изнесено двудневно обучение по предварително представен учебен план за 12 учебни часа.
Дейност 6. Обучение „Инвестиционен процес – участници, документооборот и задълженията на общините”. Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран след проведена процедура по ЗОП.
Самата дейност представлява изнесено двудневно обучение по предварително представен учебен план за 16 учебни часа.
Дейност 7. Специализирани обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА) – ЕФ- 5 и ИТО- 2. В резултат на анализ на потребностите от обучение, направен в процеса на подготовка на проекта, са избрани темите за обучението за повишаване на квалификацията, както и конкретните служители, с потребност от такова обучение. Стъпките за реализиране на дейността са:
1. Изпращане на заявки до ИПА.
2. Обучение на 5 служители в курс „Специфика на междукултнурните комуникации” (ЕФ-5) по график на ИПА.
3. Обучение на 5 служители за „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление” (ИТО-2) по график на ИПА.
Дейност 8. Дейности за информация и публичност Дейността съдържа следните поддейности:
Поддейност 1: Провеждане на встъпителна и закриваща пресконференции.
Поддейност 2: Периодична информация в регионални вестници.
Поддейност 3: Периодична информация в общинския вестник.
Поддейност 4: Изработка и разпространение на 2 брошури за представяне на целите и резултатите на Проекта.
Поддейност 5: Документиране на дейностите от проекта със снимков и видео- материали.
|