Дейности:
|
5. Мониторинг и оценка. Текущият мониторинг и отчетност на проекта са ангажимент на целия екип за реализация на проекта. Дейността включва:
1.Периодично събиране на информация за степента на постигане на заложените индикатори и цели;
2.Разработване и разпространение на форми за обратна връзка;
3.Подготовка на междинни и финален отчети по проекта, съобразно изискванията на Договарящия орган. 2. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители Дейността ще осигури спазване на националното и общностно законодателство, съблюдаване изискванията на ЗОП, респективно ПМС № 69 за подготовка и провеждане на обществени поръчки. Тя включва подготовка на тръжна документация и провеждане на следните процедури :
2.1.Процедура за избор на доставчик на горива – бензин за три от автомобилите и дизел за един от автомобилите.
2.2.Процедура за избор на изпълнител на услугата “Разработване и отпечатване на информационни и рекламни материали”. 3. Осигуряване на транспорт на работещите в „Групова практика за първична извънболнична медицинска помощ – Си Кей Медикъл” ООД и „Медико-дентален център Вива” ООД Осигуряване на транспорт от и до работното място на заетите в „Групова практика за първична извънболнична медицинска помощ – Си Кей Медикъл” ООД и „Медико-дентален център Вива” ООД – лекари, стоматолози, медицински сестри, лаборанти, санитари, обслужващ персонал. Подсигуряването на организиран и субсидиран транспорт, съобразен с нуждите на заетите лица и с работния график ще доведе до насърчаване на трудовата мобилност в областта на здравеопазването, до запазване на нивото на трудовата заетост и доходите им. Транспортната услуга ще се осъществява със собствени транспортни средства на фирмите, като на разположение ще бъдат 4 автомобила VW Sharan с капацитет 6+1. Обслужването ще бъде извършвано от 4 шофьора, с които ще бъдат сключени договори.
Съгласно посочената в т. 5.2.1. детайлна схема ще бъдат ползвани 4 автомобила, които ще извършват транспортирането по следния начин:
Целогодишно, от понеделник до петък:
• От и към Бургас - 12 служители и 2 управители на трудов договор и 7 лекари на граждански договор
• От и към Поморие - 1 лаборант на трудов договор; 1 лаборант и 1 лекар на граждански договор
През летния сезон /5 месеца – от май до септември включително/ се осигурява ежедневно транспорт на 43 човека – тези превозвани през зимния период и допълнително наетия персонал за през летния период, както следва:
• От и към Бургас – 11 служители на трудов договор и 8 души на граждански договор. 1.Организация и управление 1.1. Сформиране на екип за управление на проекта в състав: ръководител проект, координатор, счетоводител и технически сътрудник. Екипът ще отговаря за цялостна организация, координация и отчитане на дейностите.
1.2. Подготовка на работни задания и длъжностни характеристики в зависимост от спецификата на трудово-правните отношения. Подписване на договори.
1.3. Разработване на система за организация, управление и контрол на проекта, включваща актуализиран график на дейностите.
1.4. Провеждане на ежемесечни екипни срещи. 4. Информиране и публичност Предвидените по проекта дейности за публичност и информиране включват:
1.Провеждане на две пресконференции - за стартиране и отчитане на резултатите по проекта;
2.Подготовка на 120 преспакета за двете публични събития;
3. Подготовка и разпространение на 2 информационни брошури в тираж по 500 копия /при стартирането на проекта и за разпостранение на резултатите от проектните дейности/ и плакат в тираж 100 копия, предназначени за популяризиране целите на проекта и Оперативната програма и финансовия принос на ЕС;
4.Изготвяне на постоянни информационни табели за двете организации – кандидат и партньор, визуализиращи приноса на ЕСФ;
5. Изработване на информационен банер, съдържащ името на проекта, логото на ОП РЧР и ЕСФ. Банерът ще бъде използван за визуализация на проекта по време на публични събития;
6.Изработване на ризи /20 броя/ и шапки /20 броя/ с логото на ОП РЧР и ЕСФ на лицата, които ще извършват превоза на пътници от и до работното място;
7. Периодично публикуване на Интернет страниците на кандидата и партньора на информация за напредъка на проект - http://www.vivaclinic.bg.
|