Дейности:
|
Управление, мониторинг и отчитане на проекта Непосредствено след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ по проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще бъде отговорен за постигане добра координация и оперативност на изпълнението на проектните дейности, в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. Екипът по проекта ще осъществява оперативен контрол над работата на външните изпълнители и ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проектните дейности, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане. Дейността по управление, мониторинг и отчитане на проекта ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта, като ще цели координация и организация на всички участващи страни, реализация на дейностите съобразно изготвения план – график, както и стриктно придържане към приетата вътрешна система за оценка и мониторинг на изпълнението. В случай на възникване на отклонения от приетия план – график за изпълнение на дейностите, отговорност на екипа по организация и управление е да предприеме своевременно корективни действия, информирайки за това Договарящия орган на програмата. Всички дейности по проекта ще бъдат изпълнявани съобразно принципите за прозрачност, ефективност, икономическа целесъобразност и добро финансово управление.
Екипът по организация и управление ще следи за коректното, навременно и качествено изпълнение на дейностите, възложени на външни изпълнители и доставчици по проекта.
В изпълнение на своите задължения, екипът по организация и управление ще докладва и отчита изпълнението на проекта в съответствие с предоставените от Договарящия орган отчетни форми и документи и съгласно клаузите на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
По време на изпълнението на проекта, както и след неговото приключване, екипът по организация и управление ще осигурява директен достъп на представителите на Междинното звено и Управляващия орган или други одитиращи институции за извършване на проверка на място на резултатите от изпълнението на проекта.
Екипът ще отговаря също така за осигуряването на информираност и публичност, съгласно правилата на чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него, както и на Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Експертите ще направят всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд.
Изпълнение на дейност 2
Избор на доставчик на гориво за осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от фирма „Савимекс” ЕООД за заетите в предприятието лица за период от 12 месеца.
Дейността включва подготвителен етап на планиране и формулиране на критерии за избор на изпълнител.
Изпълнението на дейността включва избор на изпълнител за осигуряване на гориво за транспорт на заетите в „Савимекс” ЕООД от и до работното им място, съгласно изискванията на ПМС 69 от 2013 г. и правилата на ОП „Развитие на човешките ресурси“.
За осигуряване на организиран транспорт на заетите от и до работното им място, “Савимекс” ЕООД ще проведе избор на изпълнител съгласно ПМС 69,.
След като назначената за целта комисия оцени офертите според поставените от бенефициента изисквания, тя ги класира по критерий икономически най-изгодна оферта или най-ниска цена. С класирания на първо място кандидат се сключва писмен договор за доставка на гориво.
Изпълнение на дейност 3 Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от фирма “Савимекс” ЕООД за заетите в предприятието лица за период до 12 месеца. Дейността включва организиране на транспорт на заетите в предприятието, които работят в производствената база на дружеството във Варна и живущи в гр. Добрич и осигуряване на транспорт за заетите в макаронената фабрика на дружеството в гр. Добрич, които живеят извън пределите на гр. Добрич, за период от 12 месеца.
“Савимекс” ЕООД осигурява транспорт на 60 работника, които работят в производствената база на фирмата в гр. Варна и живущи извън пределите на гр. Варна, както и на 40 работника, които работят в макаронената фабрика в гр. Добрич и които живеят извън пределите на Добрич. За постигането на по-висока удовлетвореност, лоялност, комфорт и мотивация за работа на заетите, предприятието предоставя организиран превоз на служителите от и до работното им място. Подобрените условия на транспорт ще допринесат за повишената концентрация и трудоспособност на служителите в предприятието, което от своя страна ще окаже положителен ефект върху представянето и бъдещото развитие на дружеството. Посредством предоставянето на комфортен и безопасен организиран транспорт на служителите си, “Савимекс” ЕООД ще има възможността да се възползва от привличането и задържането на висококвалифицирани специалисти, живущи извън територията на населеното място, в което се намира предприятието. Това ще допринесе за създаването на стимулираща и ефикасна работна обстановка.
Целевата група по проекта – 100 бр. служители ще се извозват с 2 автобуса ( един 12 местен автобус Фолксваген транспортер и един 20+1 местен автобус Мерцедес), които ще се движат по 3 маршрутни линии. В двете бази на „Савимекс“ ЕООД се работи на непрекъснат двусменен режим (дневна и нощна смяна) 365 дни в годината. Трябва да се отбележи, че в базата във Варна извън дневната и нощната смяна има и един екип обслужващ персонал (товароразтоварни дейности, доставка на хляб до крайни клиенти и др.), част от който работи на междинна смяна, така че се засича с първата и втората смяна.
12 местният автобус Фолксваген транспортер превозва именно и само този екип и се движи по Маршрутна линия І: гр. Добрич- гр. Варна- гр. Добрич
20+1 местният автобус Мерцедес се движи по два маршрута:
Маршрутна линия IІ: гр. Добрич- с. Паскалево (общ. Добрич)- гр. Добрич и
Маршрутна линия IIІ: гр. Добрич- гр. Варна- гр. Добрич
По маршрутна линия II автобусът превозва 38 служители дневна и нощна смяна на макаронената фабрика, които живеят извън гр. Добрич, а по маршрутна линия III автобусът превозва други 38 служители дневна и нощна смяна на производствената база в гр. Варна.
За едно денонощие 12 местния автобус Фолксваген транспортер прави един пълен курс отиване и връщане, с което изминава на ден 141 км, а 20+1 местният автобус Мерцедес прави денонощно общо 4 пълни курса отиване и връщане (по маршрутна линия II и маршрутна линия III), с което изминава 282,2 км.
Общото разстояние, което изминават двете превозни средства за едно денонощие, за да обезпечат превоза на заетите лица в макаронената фабрика и базата в гр. Варна на „Савимекс“ ЕООД, е 423,2 км.
Дейността по осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на заетите във фирмата лица за период от 12 месеца ще се осъществи посредством доставка на необходимото гориво за обезпечаване на посочените маршрути и осигуряване на 4 бр. шофьори, които да обслужват двата автобуса. Горивото ще бъде доставено, съгласно клаузите на сключения договор с доставчик на гориво. Превозът на целевата група по проекта ще се извършва от служители на дружеството, назначени на постоянни трудови договори. Шофьорите са професионалисти с дългогодишен стаж, висока квалификация и опит.
Изпълнение на дейност 4 Информиране и публичност В настоящата дейност са включени различни методи за разпространение на информация с цел запознаване на целевата група, националните медии и широката общественост с проектното предложение.
Прилаганите мерки ще са в съответствие с правилата за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
В рамките на тази дейност са предвидени следните мерки за осигуряване на информираност и публичност:
- организация на две конференции – откриваща и закриваща за национални медии, представители на ДО и УО, представители на целевата група и широката общественост.
- подготовка и отпечатване на банер – 1 бр. за двете конференции.
- информационна брошура за проекта пълноцветен печат, тираж от 130 копия.
- Стикери на транспортните средства, превозващи служителите на предприятието от и до работното им място – 2 бр.;
- Анкетни карти за контрол, мониториране и отчитане на нагласата и удовлетвореността на целевата група от организирания транспорт от и до работното им място - 100 бр.;
В периода на изпълнение на проекта ще бъде поставено информационно табло, а след завършване на дейностите и постоянна обяснителна табела. Те ще способстват за разпространение на постигнатите резултати и ефекти от проекта и допълнително ще съдействат за популяризирането му сред обществеността.
Всеки един от изброените методи изрично ще оповестява, че проектът се изпълнява по програма ОП РЧР с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд;
|