ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0001-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-03-13001
Наименование:
"На път" за "ДАНИБЕКС" ООД
Бенефициент:
"ДАНИБЕКС"
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
09.12.2013
Дата на приключване:
01.05.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Добрич                    Добрич-град
Описание
Описание на проекта:
Да подобри адаптивността на заети лица в „Данибекс” ООД – Добрич
Дейности:
Работен пакет 1: Управление и мониторинг С оглед на ефективното протичане на проектните дейности и добра проектна и финансова дисциплина кандидатът е подбрал екип за управление и мониторинг, с чиято помощ ще изпълни проекта. След подписване на договора за безвъзмездно финансиране ще се стартират дейностите в този работен пакет: - Формиране на екип за управление и мониторинг на проекта и сключване на договор за изпълнение по ЗЗД; - Детайлно описание на правата и отговорностите на членовете на екипа по проекта; - Прецизиране на разработения план за проектните дейности в съответствие с подписания договор; - Организация и управление на цялостната организация на проекта; - Провеждане на работни срещи на екипа за управление на проекта – в рамките на дейностите, свързани с управлението и координацията на проекта ще се провеждат месечни срещи; - Подготвяне на необходимите проектни документи; - Създаване на подходящите условия за мониторинг на проекта, в т.ч. разработка, извършване и анализиране на ежемесечни анкети за качеството на предоставяната услуга; - Изготвяне на тръжна документация за провеждане на избор на изпълнител на допустимата дейност (ежедневен транспорт по три направления) - С оглед на адекватното предоставяне на ежедневна транспортна услуга от/ до работното място за 21 заети в „Данибекс” ООД в рамките на РП 1 ще се подготви и проведе избор на изпълнител/ и за трите направления. Предвид стойността на бюджета и разпоредбите на ПМС 69/ 2013 г. Кандидатът ще приложи разпоредбите на чл.10 и чл. 11 ал. 2 т.2 (между 60 000 и 100 000 лв), като проведе Процедура на договаряне без публикуване на пояснителен документ. С оглед на спазване на прозрачност при разходването на средствата и с оглед оптимизиране на стойността на превоза ще бъдат поканени за участие в избора на изпълнител повече транспортни фирми, които могат да предоставят търсената услуга; - Изготвяне на тръжна документация за избор на изпълнител на дейности по визуализация – въпреки възможностите, дадени от ПМС 69/ 2013 г., с оглед на спазване на прозрачност при разходване на средствата ще бъдат поканени поне три фирми, които могат да направят техническо и финансово предложение за дейностите по визуализация; - Поддържане на ясни, толерантни и прозрачни отношения между кандидата и подизпълнителите по проекта; както и с трети страни като УО и звена за контрол;
Работен пакет 2: Превоз на пътници - Предоставяне на организиран транспорт за работещите в „Данибекс” ООД. С оглед на адекватното предоставяне на ежедневна транспортна услуга от/ до работното място за 21 заети в „Данибекс” ООД ще се проведе избор на изпълнител/ и за трите направления. На базата на проведения избор ще се изпълнява ежедневен транспорт по трите направления: За начало на работния ден - пристигане в Добрич: - отпътуване от Зърнево – 1 транспортно средство, - отпътуване от Божурово – 1 транспортно средство; - отпътуване от Бенковски – 1 транспортно средство. След края на работния ден – отпътуване от Добрич: - пристигане в Зърнево – 1 транспортно средство, - пристигане в Божурово – 1 транспортно средство; - пристигане в Бенковски – 1 транспортно средство.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЕТ СПРИНТ - ОСМАН МЕХМЕД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
63 704 BGN
Общ бюджет:
5 939 BGN
БФП:
5 939 BGN
Общо изплатени средства:
5 939 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
5 939
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 740 BGN
2015
- 6 801 BGN
5 939 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
5 048
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 829 BGN
2015
- 5 781 BGN
5 048 BGN
В т.ч. Национално финансиране
891
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 911 BGN
2015
- 1 020 BGN
891 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз