Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0018-C0001
Номер на проект: ESF-2203-03-02008
Наименование: Хотел "Сол Луна Бей Ризорт" на път
Бенефициент: "САНДРОУЗ ХОЛИДЕЙЗ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 06.12.2013
Дата на приключване: 06.03.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Бяла
Описание
Описание на проекта: Насърчаване на териториалната мобилност на работната сила в „Сандроуз Холидейз“ EOOД, чрез осигуряване на транспорт за заетите лица, живеещи в различни населени места от местонаходжението на работното място, и които пътуват ежедневно от и до работа, но нямат възможност да ползват за целта обществен транспорт
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта, вътрешен контрол на изпълнението на проектните дейности. Успешното изпълнение на проекта се основава на доброто проучване, планиране, изпълнение и следпроектния контрол на проекта с цел ефективна устойчивост на резултатите от проектните дейности. Дейността по управление и организация включва отчетността по проекта, вътрешният мониторинг, координацията с договарящия орган и всички заинтересовани страни. Предвидено е екипът по организация и управление да включва ръководител, счетоводител и 2-ма координатори, назначени със заповед от ръководството на „Сандроуз Холидейз“ ЕООД. Ръководителят на проекта ще осигури необходимия качествен контрол на изпълнението на всички дейности по проекта, както и навременното отстраняване на появили се въпроси, проблеми и закъснения при реализацията им. Назначаването на 2-ма координатори на проекта ще доведе до ефективен мониторинг на изпълнението на всички дейности. Предвид професионалния си опит във финансовия контрол и счетоводството, ръководителя на проекта ще отговаря за законното разходване на разходите по проектните дейности и ще извършва мониторинг на осчетоводяването им от счетоводител. Рационалността на плащанията и осчетоводяването на разходите ще се извършва от счетоводителя на проекта. Екипът по управление на Кандидата ще координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с ДО договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Най-общо, Екипът за управление на проекта ще изпълнява следните задачи: • изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; • осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; • извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители на проектните дейности (за превозване на пътници и публичност); • своевременно изготвяне и представяне на изискваните месечни справки, отчети, финансови и технически междинни/финални доклади към ДО относно изпълнението на проекта. Ще се осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган.
Дейност 2: Избор на външни изпълнители за дейностите, които ще бъдат възлагани по реда на Постановление на Министерски съвет 69 от 2013 г. и последващите му изменения. Изборът на изпълнители ще се извършва в съответствие с изискванията и разпоредбите на актуалното законодателство към момента на откриване на процедурата – ПМС 69/2013 г. и последващите изменения. Дейността е планирана изцяло в съответствие с изискванията на Договарящия орган и действащото законодателство в Република България. Дейността гарантира, че проектът се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. Ще бъде проведена една тръжна процедура – Открит избор – за разходите за превоз на пътници, съобразена с изискванията и разпоредбите на актуалното законодателство към момента на откриване на процедурата ПМС 69/2013 г. Процедурата включва: Изготвяне на тръжна документация за провеждане на процедурата „Открит избор” , заедно със заповед за назначаване на оценителна комисия, като документите отговарят на изискванията на ПМС 69/2013 г. След като кандидат- бенефициентът ги оцени за съответствие с поставените от него изисквания, ще ги класира по критерий икономически най-изгодна оферта или най-ниска цена. С класирания на първо място кандидати ще бъде сключен писмен договор. За разходването на средствата по бюджетните пера, които не изискват провеждането на процедури, екипа за управление стриктно ще се придържа към всички изисквания и указания на ДО и Ръководството на ДО. При осъществяване на процедурите за избор на изпълнител ще бъдат съблюдавани основните принципи за прозрачност, свободна и лоялна конкуренция и равни възможности за всички участници.
Дейност 3: Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заетите лица в „Сандроуз Холидейз“ ЕООД –хотел „Сол Луна Бей Ризорт“; Дейността включва шест маршрута, по които ще се осигурява организиран транспорт до и от работното място за заетите лица в хотел „„Сол Луна Бей Ризорт““, собственост на „Сандроуз холидейз“ ЕООД. През месеците май, юни, юли, август, септември и октомври хотелът работи непрекъснато /седем дни в седмицата/, на смени и се предвижда да се използват следните маршрути за превоз на персонала: МАРШРУТ № 1 гр. Варна, сп. жк Вл. Варненчик (обръщач) – сп. жк Вл. Варненчик (поща) – сп. КАТ – сп. Дом Младост – сп. Катедралата – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла – гр.Варна, сп. Катедралата - сп. Дом Младост - сп. КАТ - сп. жк Вл. Варненчик (поща) - сп. жк Вл. Варненчик (обръщач); Общия брой на превозваните работници е 48 човека, всички от гр. Варна, работещи редовна смяна– 08.30 ч. – 17.15 ч.; Начална точка на маршрута - гр. Варна, сп. жк Вл. Варненчик (обръщач). От нея ще се качват и слизат работниците; Крайна точка на маршрута – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла. От нея ще се качват и слизат работниците; Междинна точка за качване и слизане: сп. жк Вл. Варненчик (поща); сп. КАТ; сп. Дом Младост; сп. Катедралата; Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1. Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус.Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 48.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 пъти. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 72 км.Общо километри на маршрута – 144 км. МАРШРУТ № 2: гр. Варна, сп. OMV (преди Явор) – сп. ОББ Червен площад – сп. Катедралата – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла – гр. Варна, сп. Катедралата - сп. ОББ Червен площад – сп. OMV (преди Явор); Общия брой на превозваните работници е 18 човека, всички от гр. Варна, работещи редовна смяна – 08.30 ч. – 17.15 ч.; Начална точка на маршрута - гр. Варна, сп. OMV (преди Явор). От нея ще се качват и слизат работниците; Крайна точка на маршрута – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла. От нея ще се качват и слизат работниците; Междинна точка за качване и слизане: сп. ОББ Червен площад; сп. Катедралата; Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1. Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус.Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 18.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 пъти. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 64 км.Общо километри на маршрута – 128 км. МАРШРУТ № 3: гр. Варна, сп. магазин Алати – сп. КАТ – сп. Дом Младост – сп. ХЕИ – сп. Явор – сп. ОББ Червен площад - сп. Катедралата – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла – гр.Варна, сп. Катедралата - сп. ОББ Червен площад - сп. Явор - сп. ХЕИ -сп. Дом Младост - сп. КАТ - сп. магазин Алати; Предвижда се този маршрут да се използва само през месеците ноември, декември, януари, февруари и март.Ще се работи на петдневна работна седмица/редовна смяна/ . Общия брой на превозваните работници e 16 човека, всички от Варна, работещи редовна смяна – 09:00 ч. – 17:00 ч.; Начална точка на маршрута - гр. Варна, сп. магазин Алати. От нея ще се качват и слизат работниците; Крайна точка на маршрута – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла. От нея ще се качват и слизат работниците; Междинна точка за качване и слизане: сп. КАТ; сп. Дом Младост; сп. ХЕИ; сп. Явор; сп. ОББ Червен площад; сп. Катедралата; Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1. Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус.Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 16.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 72 км.Общо километри на маршрута – 144 км. МАРШРУТ № 4: гр. Варна, сп. жк Вл. Варненчик (обръщач) – сп. жк Вл. Варненчик (поща) – сп. КАТ – сп. Дом Младост – сп. Отец Паисий – сп. ХЕИ – сп. Явор – сп. ОББ Червен площад – сп. Катедралата – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла – гр.Варна, сп. Катедралата - сп. ОББ Червен площад - сп. Явор - сп. ХЕИ - сп. Отец Паисий - сп. Дом Младост - сп. КАТ - сп. жк Вл. Варненчик (поща) - сп. жк Вл. Варненчик (обръщач); Общия брой на превозваните работници е 57 човека: - 42 човека работещи втора смяна /14.30 ч. – 23:30 ч./ от гр.Варна; - 15 човека, работещи първа смяна / 06.30 – 14.30 ч./ от гр. Варна; Начална точка на маршрута - сп. жк Вл. Варненчик (обръщач), гр. Варна. От нея ще се качват и слизат работниците; Крайна точка на маршрута – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла. От нея ще се качват и слизат работниците; Междинна точка за качване и слизане: сп. жк Вл. Варненчик (поща); сп. КАТ; сп. Дом Младост; сп. Отец Паисий; сп. ХЕИ; сп. Явор; сп. ОББ Червен площад; сп. Катедралата; Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 2. Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус.Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 57.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 77 км.Общо километри на маршрута – 154 км. МАРШРУТ № 5: гр. Варна – сп. жк Вл. Варненчик (обръщач) – сп. Дом Младост - сп. ХЕИ – сп. ОББ Червен площад – сп. Катедралата – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла – гр.Варна, сп.Катедралата - сп. ОББ Червен площад - сп. ХЕИ - сп. Дом Младост - сп. жк Вл. Варненчик (обръщач); Общия брой на превозваните работници е 7 човека, всички от гр. Варна, работещи трета смяна – 17.30 ч. – 06:30 ч.; Начална точка на маршрута - гр. Варна – сп. жк Вл. Варненчик (обръщач). От нея ще се качват и слизат работниците; Крайна точка на маршрута – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла. От нея ще се качват и слизат работниците; Междинна точка за качване и слизане: сп. Дом Младост; сп. ХЕИ; сп. ОББ Червен площад; сп. Катедралата Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 1. Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – микробус.Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 7.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 75 км.Общо километри на маршрута – 150 км. МАРШРУТ № 6: гр. Долни Чифлик (обръщач) - гр. Долни Чифлик (център) – с. Старо Оряхово (бензиностанция) – с. Рудник (заведение Джексън) – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла - с. Рудник (заведение Джексън) - с. Старо Оряхово (бензиностанция) - гр. Долни Чифлик (център) - гр. Долни Чифлик (обръщач); Общия брой на превозваните работници е 97 човека: - 27 човека, работещи първа смяна/ 06.30 ч. – 14.30 ч./ - от гр. Долни Чифлик – 19 човека, от с. Старо Оряхово 4 човека – и от с. Рудник – 4 човека.; - 30 човека, работещи втора смяна / 14:30 ч. – 23.30 ч./ - от гр. Долни Чифлик - 24 човека, от с. Старо Оряхово - 3 човека; от с. Рудник - 3 човека; - 40 човека, работещи редовна смяна / 08.30 ч. – 17.15 ч./ - от гр. Долни Чифлик – 35 човека, от с. Старо Оряхово – 3 и от с. Рудник – 2; Начална точка на маршрута - гр. Долни Чифлик (обръщач), обл. Варна. От нея ще се качват и слизат работниците; Крайна точка на маршрута – хотел Сол Луна Бей, гр. Бяла, обл. Варна. От нея ще се качват и слизат работниците; Междинна точка за качване и слизане: гр. Долни Чифлик (център); с. Старо Оряхово; с. Рудник; Брой на използваните по маршрута превозни средства за денонощие - 3. Вид на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – автобус.Минимален брой места на използваните по маршрута превозни средства за денонощие – 97.Брой пъти за извършване на превоза по маршрута на денонощие – 1 път. Километри между началната и крайната точка на маршрута – 36 км.Общо километри на маршрута – 72 км. През месец април се предвижда да се работи на петдневна работна седмица /редовна смяна/ и да се използват три маршрута за превоз на персонала на хотела - МАРШРУТ № 1;№2 и №6. За определянето на бюджета по тази дейност е използван следния метод: За един маршрут- броя на километри на ден, при броя на превозните средства и дни на месец (средно 21 работни дни при петдневна работна седмица за месеците ноември-април и 30,67 дни за летните маршрути при седемдневна работна седмица за месеците май-октомври) = брой изминати км за месец. Брой изминати километри за месец х броя на месеци, през които ще се осъществява превоза (ноември-март = 5 месеца, април=1 месец и май-октомври = 6 месеца) = общо км. за целия период х 0,65 лв./км.= обща сума. Пояснение: Общият брой дни в шестмесечния период май-октомври е 184 дни. За целите на изчислението на общия брой километри на месец за периода май-октомври е използвано съотношението 184 : 6 = 30,67 дни средно на месец.
Дейност 4: Осигуряване на информиране и публичност на проектните дейности. Бенефициентът ще информира широката общественост за финансовото подпомагане, което му е отпуснато от Европейския съюз по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕСФ. Публичността по дейностите на проекта ще се извършва както следва: Чрез две публикации в национална медия – една в началото и една в края на проекта с цел информиране на широката общественост относно целите, дейностите и резултатите по проекта. Чрез поставяне на 1 информационна табела - на сградата на хотел „Сол Луна Бей Ризорт“, гр. Бяла. При изпълнение на дейностите по проекта задължително ще се спазват изискванията, посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент на ЕК No 1828/2006, както и в Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Всички документи- бланки, доклади, отчети, справки и др., свързани с проекта, също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на ОП „РЧР“. Дейностите за информация и публичност ще популяризират резултатите от проекта сред широката общественост. По този начин ще се популяризират добрите европейски практики по отношение на насърчаване на гъвкавостта на пазара на труда и повишаване на производителността и адаптивността на заетите лица в множество предприятия от различни сектори на икономиката.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"СУНАЙ" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 143 944 BGN
Общ бюджет: 141 899 BGN
БФП: 141 899 BGN
Общо изплатени средства: 141 899 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 141 899 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 141 899 BGN
141 899 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 120 614 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 120 614 BGN
120 614 BGN
В т.ч. Национално финансиране 21 285 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 21 285 BGN
21 285 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз