ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0006-C0001
Номер на проект:
13-22-6
Наименование:
Компетентна и ефективна Областна администрация Плевен
Бенефициент:
Областна администрация Плевен
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
12.12.2013
Дата на приключване:
12.09.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Плевен                    Плевен
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на квалификацията на човешките ресурси и подобряване на професионалната компетентност в Областна администрация Плевен чрез обучения
Дейности:
Дейност 1: Провеждане на обучения на служителите на Областна администрация - Плевен 1.1. Обучения от каталога на Институт за публична администрация (ИПА) за 2013г. Изграждане на публичен имидж (ЕФ-4) – 2 служители Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА-1) – 1 служител Публичен имидж – елемент на доброто управлние (УА-6) – 1 служител Управление на конфликтите и разрешаване на проблемите (ЧР-4) – 2 служители Ефективни междукултурни комуникации (ЕФ - 8) – 1 служител Механизми за противодействие на корупцията (ПР-22) – 1 служител Устройство на територията – политика и управление(ФС-8) – 2 служители Управление на собствеността (ФС-6) – 2 служители Планиране на човешките ресурси (ЧР-1) – 1 служител Въведение в държавната админситрация (3O-1) – 2 служители Основи на управлението в администрацията (3О-2) – 2 служители Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 1 служител Връзки с обществеността (ЕФ-3) – 1 служител Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 4 служители Основни производства по АПК (за юристи) (ПР-5) – 4 служители Прилагане на ГПК (за юристи) (ПР-7) – 2 служители Административно обслужване (ИТО-4) – 2 служители Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 1 служител Конфликт на интереси – правна рамка и практики (ПР-17) – 1 служител Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 1 служител Работа с електронно подписани документи (ИТО - 5) – 2 служители Прилагане на нормативната уредба за планиране на ЧР в ДА (ПР-3), 1 служител Професионалана етика и етично регулиране в ДА (ПР-25) – 25 служители. Групово обучение, което е предвидено да се проведе на място. Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и прояви на корупция (ПР-27) - – 32 служители. Групово обучение, което е предвидено да се проведе на място. Лична антикорупционна тетрадка (ПР-29) - – 32 служители. Групово обучение, което е предвидено да се проведе на място. 1.2. Чуждоезиково и компютърно обучение, различно от предлаганите в Каталога на ИПА Практически английски език съгласно Общата европейска езикова рамка - за служители от двете дирекции, областен и зам. областни управители, главен секретар – общо 21 служители. Автоматизиране на информационните дейности - за служители от двете дирекции, общо 10 човека Подобряване на презентативните умения – за всички служители от областна администрация, общо 10 човека 1.3. Обучения, които не са включени в каталога на ИПА Обучения в ключови компетентности: екипна ефективност, лична ефективност, ефективно лидерство – служители от цялата администрация, 29 човека
Дейност 2 Дейности за информация и публичност Дейностите за информация и публичност се изразяват в провеждането на две пресконференции – пресконференция за оповестяване на началото на проекта и пресконференция за приключване на проекта и оповестяване на резултатите. Междувременно публичността на проекта ще се реализира и чрез публикации в медиите и в сайта на ОА, отпечатването и разпространението на 100 брошури, чрез които ще се информира широката общественост за дейностите по проекта и за неговото финансиране. В допълнение ще бъдат изработени банери. Дейностите ще бъдат извършени в пълно съответствие с изискванията, посочени в Приложение 13 „Задължения на бенефициента за осигуряване на информация и публичност”, част от Документите за информация.
Дейност 3 Управление на проекта Управлението на проекта ще се осъществява от екип в състав Ръководител, Счетоводител и Юристконсулт. Членовете на екипа са служители на Областна администрация Плевен. Подбрани са служители, които да имат достатъчен опит в управлението на проекти и тяхната ангажираност да позволява качественото изпълнение на дейностите по проекта. Дейностите по Управление на проекта включват: 1. Дейности по координация и организация на обученията; 2. Провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнители за провеждане на обученията извън каталога на ИПА, дейностите за информация и публичност. Юристконсултът от ЕУП ще отговаря за подготовката на тръжна документация за планираните процедури по реда на ЗОП, при осигуряване осигуряване на пълна целесъобразност и законосъобразност. Процедурите ще бъдат проведени в пълно съответствие с изискванията на българското законодателство. 3. Дейности по отчитане (изготвяне на междинни и окончателен доклад) към Управляващия орган на ОПАК 4. Упражняване на контрол и мониторинг върху изпълнението на дейностите. Автобиографиите на членовете на екипа са приложени към настоящото проектно предложение.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ЦЕНТЪР ЗА ЧУЖДИ ЕЗИЦИ И МЕНИДЖМЪНТ" ООД
БГ ЕВРО 2020
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
66 513 BGN
Общ бюджет:
51 425 BGN
БФП:
51 425 BGN
Общо изплатени средства:
51 377 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
51 425
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
35 829 BGN
2015
15 547 BGN
51 377 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
43 711
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
30 455 BGN
2015
13 215 BGN
43 670 BGN
В т.ч. Национално финансиране
7 714
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
5 374 BGN
2015
2 332 BGN
7 707 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 6
(Д) Дейност 1: Брой обучени служители
Индикатор 7
(Д) Дейност 1: Брой обучения
Индикатор 8
(Д) Дейност 1: Брой теми на обучения
Индикатор 9
(Д) Дейност 1: Брой обучени жени
Индикатор 10
(Д) Дейност 1: % обучени жени
Индикатор 11
(Д) Дейност 1: Брой получени сертификата
Индикатор 12
(Д) Дейност 2: Брой проведени пресконференции
Индикатор 13
(Д) Дейност 2: Брой изготвени банери
Индикатор 14
(Д) Дейност 2: Брой разпространени брошури
Индикатор 15
(Д) Дейност 2: Брой публикации
Индикатор 16
(Д) Дейност 2: Брой качени материали на сайта на ОА Плевен
Индикатор 17
(Д) Дейност 3: Подписани договори
Индикатор 18
(Д) Дейност 3: Избрани външни изпълнители
Индикатор 19
(Д) Дейност 3: Проведени работни срещи
Индикатор 20
(Д) Дейност 3: Изготвени протоколи
Индикатор 21
(Д) Дейност 3: Изготвени междинни и окончателни доклади
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз