ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0081-C0001
Номер на проект:
13-22-83
Наименование:
Подобряване на компетентността и ефективността на служителите в Националния център за информация и документация
Бенефициент:
Национален център за информация и документация
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
11.12.2013
Дата на приключване:
11.09.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на работата на служителите в НАЦИД за реализиране на ефективни политики и качествено обслужване на гражданите и бизнеса.
Дейности:
І.Организиране и провеждане на обучения 1. Под-дейност 1: Провеждане на обучение в ИПА: „Политика на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България»- (ПР–10) за 13 служители по 2 дни; 2. Под-дейност 2: Провеждане на обучение в ИПА: „Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация»- (ПР–3) за 2 служители по 2 дни; 3. Под- дейност 3: "Управление на предоставянето на услуги" за 16 участника за 3 дни; 4. Под- дейност 4: "Ефективна организация на работното и личното пространство" за 14 участника за 3 дни; 5. Под- дейност 5: "Управление на промяната" за 10 участника за 3 дни.
II. Дейности за информация и публичност Организиране на разяснителна кампания за представяне на помощта на програмата „Административен капацитет” за постигане на целите на проекта. Дейността включва: • планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на пресконференция и презентация пред служители от НАЦИД и обществеността за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати; организиране на заключителна пресконференция; • публикуване на актуална информация на интернет страницата на НАЦИД и разпространяване на прес-съобщения; • изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта
III. Управление на проекта В тази дейност са включени следните под-дейности: • Провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности; • Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта; • Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Ламбаджиев Стандарт" ООД
Консорциум „P&C”
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
44 104 BGN
Общ бюджет:
25 131 BGN
БФП:
25 131 BGN
Общо изплатени средства:
21 110 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
25 131
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
21 110 BGN
2015
0 BGN
21 110 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
21 362
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
17 943 BGN
2015
0 BGN
17 943 BGN
В т.ч. Национално финансиране
3 770
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 166 BGN
2015
0 BGN
3 166 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 2
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 3
(Д) Общ брой на обучените служители в администрацията-обучени жени от общия брой служители
Индикатор 4
(Д) Общ брой получени сертификати за успешно обучение
Индикатор 5
(Д) Дейност 1-организиране и провеждане на обучения; специфични цели 1, 2 и 3
Индикатор 6
(Д) Под-дейност 1. "Политика на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България" - (ПР10) за 13 служители по 2 дни
Индикатор 7
(Д) Под-дейност 2: Провеждане на обучение в ИПА: „Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация»- (ПР–3) за 2 служители по 2 дни;
Индикатор 8
(Д) Под- дейност 3: "Управление на предоставянето на услуги" за 16 участника за 3 дни;
Индикатор 9
(Д) Под- дейност 4: "Ефективна организация на работното и личното пространство" за 14 участника за 3 дни;
Индикатор 10
(Д) 5. Под- дейност 5: "Управление на промяната" за 10 участника за 3 дни.
Индикатор 11
(Д) II. Дейности за информация и публичност-организирани пресконференции
Индикатор 12
(Д) II. Дейности за информация и публичност-публикувани прессъобщения
Индикатор 13
(Д) II. Дейности за информация и публичност-изработени и разпространени предметни рекламни комплекти
Индикатор 14
(Д) III. Управление на проекта-скл. договори по проведени тръжни процедури
Индикатор 15
(Д) III. Управление на проекта-представени доклади за изпълнение на проекта
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз