ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0254-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-02-02002
Наименование:
Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заетите в хипермаркети 'Мастерхаус" на ЕООД "Бошнаков" за период от 12 месеца
Бенефициент:
БОШНАКОВ ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
04.12.2013
Дата на приключване:
01.06.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Бургас
Описание
Описание на проекта:
- да разшири комплекса от мерки, насочени към насърчаване на географската мобилност на работната сила на ЕООД „БОШНАКОВ”; - да бъдат обхванати заетите в ЕООД „БОШНАКОВ” лица, които пътуват ежедневно от и до работното си място в гр.Приморско и с.Равда, но нямат възможност да ползват за целта обществен транспорт; - чрез предоставяне на безвъзмездна помощ за организиране на транспорт за пътуващите заети лица в хипермаркетите МАСТЕРХАУС в гр.Приморско и с.Равда да бъдат осигурени предпоставки за запазване на заетостта на лицата
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта Ще бъда назначен екип за организация и администриране на дейностите по проекта. Предвижда се екипът да се състои от трима души – ръководител, координатор и счетоводител. Ще бъде създадена ефективна организация с ясно дефинирани задачи и отговорности на отделните членове. Екипът на проекта ще подготви и проведе необходимите тръжни процедури за избор на изпълнители, включително за доставчик на гориво за нуждите на организирания транспорт на работниците и служителите до и от работните им места в съответствие с приложените детайлни транспортни схеми. Ще следи за правилното отчитане на дейността на доставчика и оформяне на разходо-оправдателните документи. Счетоводителят ще отговаря за разплащането с доставчиците, водачите на превозните средства и екипа по организация и управление. Ръководителят с помощта на координатора и счетоводителя ще изготвят междинните и финалните отчети.
Дейност 2: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители Ще бъдат подготвени и проведени три процедури за избор на доставчици и изпълнители в съответствие с правилата на ПМС 69/2013г, в т.ч.
Дейност 3: Превоз на служителите до и от работното им място Дейността предвижда превоз на служителите на БОШНАКОВ ЕООД от местоживеенето им до магазините на дружеството в Равда и Приморско в продължение на 12 месеца. Превозът ще се осъществява по предварително одобрени транспортни схеми, подробно описани в т. 5.2.1. За превоза ще се ползват собствени, на дружеството, превозни средства, а именно 4 автобуса и 7 леки автомобила. Водачите са назначени на трудови договори към дружеството.
Дейност 4: Визуализация и публичност Ще бъдат проведени редица взаимосвързани мерки на привличане на общественото внимание върху целите и задачите на настоящия проект и средствата за реализацията му с акцент върху приноса на Общността чрез Европейския социален фонд и националното съфинансиране. Предвижда се провеждането на две информационни събития в началото и края на проекта. За организацията им ще бъдат привлечени външни изпълнители. Визуализацията на тези събития ще бъде подкрепена от изготвянето и поставянето по време на мероприятията на два броя банери. На превозните средства, както и на видно място в предприятието и в магазините в Равда и Приморско ще бъдат поставени информационни табели. На интернет страницата си кандидатът ще публикува информационни материали, свързани с реализацията на проекта. Всички информационни материали, табели, банери и т.н. Ще бъдат изготвени в съответствие с изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”.
Дейност 5: Одит За изпълнение на тази дейност ще бъде ангажиран външен изпълнител – независим одитор, избран след събирането на не по-малко от три оферти, съдържащи техническо и финансово предложение. Одиторът ще извърши преглед на всички разходооправдателни документи, свързани с изпълнението на дейностите по проекта, както и на съпътстващата документация при необходимост, и ще изготви одиторски доклад, който ще бъде приложен към финалния отчет.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Петрол АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
188 225 BGN
Общ бюджет:
121 083 BGN
БФП:
121 083 BGN
Общо изплатени средства:
121 082 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
121 083
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
64 812 BGN
2015
56 270 BGN
121 082 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
102 921
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
55 090 BGN
2015
47 829 BGN
102 919 BGN
В т.ч. Национално финансиране
18 162
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
9 722 BGN
2015
8 440 BGN
18 162 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз