Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0254-C0001
Номер на проект: ESF-2203-02-02002
Наименование: Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място за заетите в хипермаркети 'Мастерхаус" на ЕООД "Бошнаков" за период от 12 месеца
Бенефициент: БОШНАКОВ ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 04.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Бургас
Описание
Описание на проекта: - да разшири комплекса от мерки, насочени към насърчаване на географската мобилност на работната сила на ЕООД „БОШНАКОВ”; - да бъдат обхванати заетите в ЕООД „БОШНАКОВ” лица, които пътуват ежедневно от и до работното си място в гр.Приморско и с.Равда, но нямат възможност да ползват за целта обществен транспорт; - чрез предоставяне на безвъзмездна помощ за организиране на транспорт за пътуващите заети лица в хипермаркетите МАСТЕРХАУС в гр.Приморско и с.Равда да бъдат осигурени предпоставки за запазване на заетостта на лицата
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта Ще бъда назначен екип за организация и администриране на дейностите по проекта. Предвижда се екипът да се състои от трима души – ръководител, координатор и счетоводител. Ще бъде създадена ефективна организация с ясно дефинирани задачи и отговорности на отделните членове. Екипът на проекта ще подготви и проведе необходимите тръжни процедури за избор на изпълнители, включително за доставчик на гориво за нуждите на организирания транспорт на работниците и служителите до и от работните им места в съответствие с приложените детайлни транспортни схеми. Ще следи за правилното отчитане на дейността на доставчика и оформяне на разходо-оправдателните документи. Счетоводителят ще отговаря за разплащането с доставчиците, водачите на превозните средства и екипа по организация и управление. Ръководителят с помощта на координатора и счетоводителя ще изготвят междинните и финалните отчети.
Дейност 2: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители Ще бъдат подготвени и проведени три процедури за избор на доставчици и изпълнители в съответствие с правилата на ПМС 69/2013г, в т.ч.
Дейност 3: Превоз на служителите до и от работното им място Дейността предвижда превоз на служителите на БОШНАКОВ ЕООД от местоживеенето им до магазините на дружеството в Равда и Приморско в продължение на 12 месеца. Превозът ще се осъществява по предварително одобрени транспортни схеми, подробно описани в т. 5.2.1. За превоза ще се ползват собствени, на дружеството, превозни средства, а именно 4 автобуса и 7 леки автомобила. Водачите са назначени на трудови договори към дружеството.
Дейност 4: Визуализация и публичност Ще бъдат проведени редица взаимосвързани мерки на привличане на общественото внимание върху целите и задачите на настоящия проект и средствата за реализацията му с акцент върху приноса на Общността чрез Европейския социален фонд и националното съфинансиране. Предвижда се провеждането на две информационни събития в началото и края на проекта. За организацията им ще бъдат привлечени външни изпълнители. Визуализацията на тези събития ще бъде подкрепена от изготвянето и поставянето по време на мероприятията на два броя банери. На превозните средства, както и на видно място в предприятието и в магазините в Равда и Приморско ще бъдат поставени информационни табели. На интернет страницата си кандидатът ще публикува информационни материали, свързани с реализацията на проекта. Всички информационни материали, табели, банери и т.н. Ще бъдат изготвени в съответствие с изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”.
Дейност 5: Одит За изпълнение на тази дейност ще бъде ангажиран външен изпълнител – независим одитор, избран след събирането на не по-малко от три оферти, съдържащи техническо и финансово предложение. Одиторът ще извърши преглед на всички разходооправдателни документи, свързани с изпълнението на дейностите по проекта, както и на съпътстващата документация при необходимост, и ще изготви одиторски доклад, който ще бъде приложен към финалния отчет.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Петрол АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 188 225 BGN
Общ бюджет: 121 083 BGN
БФП: 121 083 BGN
Общо изплатени средства: 121 082 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 121 083 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 64 812 BGN
2015 56 270 BGN
121 082 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 102 921 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 55 090 BGN
2015 47 829 BGN
102 919 BGN
В т.ч. Национално финансиране 18 162 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 9 722 BGN
2015 8 440 BGN
18 162 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз