ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0036-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-03-02019
Наименование:
Транспортно обслужване на служители и работници на ГРАНД ХОТЕЛ ВАРНА АД
Бенефициент:
ГРАНД ХОТЕЛ ВАРНА АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
09.12.2013
Дата на приключване:
01.11.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Целта на проекта е организиране на транспортно обслужване на назначените служители и работници в „Гранд Хотел Варна”АД, чието местоживеене /по настоящ адрес/ е на територията на град Варна, за период от 12 /дванадесет/ месеца, чрез избор на нов механизъм за насърчаване на географската мобилност на лицата, които са и предстои да бъдат наети на работа в дружеството
Дейности:
Дейност 4: Осигуряване на организиран транспорт от и до работното място 1. утвърждаване на изготвените маршрутни разписания; 2. изготвяне на поименен списък, включващ адресна регистрация на всички лица и Декларация, че същите са служители и работници на дружеството и предоставяне на транспортната фирма; 3. получаване на карти по образец за всички работници и служители на дружеството, удостоверяващи правото им да пътуват по съответните маршрути; 4. поставяне на табели на всички превозни средства, които ще извършват транспортното обслужване – автобуси и микробуси; 5. контрол относно спазването на договорираните условия за транспортно обслужване – спазване на маршрутни разписания, часове, видове транспортни средства /чрез проверки на място по маршрути; 6. мониторинг при изпълнение на дейностите по проекта; 7. подготовка на междинни, периодични и окончателни доклади.
Дейност 5: Одит на проекта Дейността е регламентирана от изискванията на Насоките за кандидатстване – задължителен одит при проекти на стойност над 200 000 евро. Разходите за дейността са преки разходи и са в размер до 1% от стойността на проекта. Подготвя се одитен доклад, в който подробно и регламентирано се описват всички заключения. Одитният доклад предшества искането за финално плащане на безвъзмездната помощ
Дейност 1: Организация и управление на проекта 1.Изготвяне на длъжностни характеристики за членовете на екипа и сключване на трудови договори с тях; 2.Разпределяне на отговорностите, задълженията и правомощията на членовете на екипа 3.Запознаване на всички членове на екипа с нормативните изисквания на националното законодателство и Регламентите на Европейския съюз, касаещи изпълнението на дейностите по проекта 4.Разработване на практическо ръководство за работа на екипа, включващо и времеви график за изпълнение на всяка дейност по доклади 5. Разработване на отчетни доклади и документи, доказващи изпълнението на дейностите по проекта 6. Извършване на дейности по популяризиране и публично оповестяване на полученото финансиране и дейностите по проекта.
Дейност 3: Визуализация и публичност на проекта Запознаване на обществеността с основната цел на проекта и за полученото финансиране от Европейския социален фонд на Европейския съюз. 1. публикуване на публикацията за провеждане на информационни срещи 2. Изработени всички предвидени материали за визуализация и публичност и поставяне на рекламните материали на необходимите места: • табела в непосредствена близост до служебния вход/изход на обекта • табели на МПС, извършващи транспортното обслужване
Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнител Изборът на изпълнител/изпълнители ще се извърши съгласно изискванията на Постановление №69 на МС от 2013 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове на Европейския съюз и от Програма ФАР на Европейския съюз. 1. процедура за избор на изпълнител за разкриване на банкова сметка – на основание ПМС №69. Банковата сметка ще бъде ползвана единствено за нуждите на проекта. 2. процедура за избор на изпълнител за дейностите по визуализация и публичност – на основание ПМС №69. Всички информационни и комуникационни материали ще бъдат изготвени съгласно изискванията на Ръководството за изпълнение на тези дейности. 3. процедура за избор на изпълнител за транспортно обслужване – на основание ПМС №69; • публикуване на обява в един национален и местни ежедневници; на интернет страницата на Изпълнителна агенция по Програма ФАР на Европейския съюз; на интернет страницата на Управляващия орган на Оперативната програма; на собствената интернет страница/. • Съставяне на комисия за провеждане на процедурата за избор на изпълнител 4. процедура за избор на изпълнител за одит на проекта – на основание ПМС №69.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЧЕНСФИЛД-55 ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
148 552 BGN
Общ бюджет:
130 317 BGN
БФП:
130 317 BGN
Общо изплатени средства:
29 710 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
130 317
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
29 710 BGN
2015
0 BGN
29 710 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
110 769
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
25 254 BGN
2015
0 BGN
25 254 BGN
В т.ч. Национално финансиране
19 548
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
4 457 BGN
2015
0 BGN
4 457 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз