Дейности:
|
Дейност1. Организация и управление на проекта. За успешната реализация на целите и дейностите по проекта, за планирането и осигуряването на необходимите ресурси, се предвижда създаването на екип за управление на проекта, включващ: ръководител проект, координатор и счетоводител. Екипът ще извършва дейности по: осъществяване на оперативно наблюдение на процесите и обученията, провеждане на работни срещи, текущ контрол, подготовка на тръжни процедури, изготвяне на междинен/ни технически доклад/и и заключителен технически доклад; полугодишни и годишен доклад за напредъка на проекта; междинен и финален финансов отчет; дейности за информираност и публичност; отчитане на резултатите по проекта. Дейност2. Провеждане на информационен семинар за оповестяване на старта на дейностите по проекта; Семинарът ще се организира с цел запознаване служителите на „Съни скай” АД и широката общественост с целите и дейностите на проектното предложение. Ще бъдат поканени представители на националните медиите На всички присъстващи ще бъдат раздадени предварително подготвени информационни материали с оглед популяризация на ОП „РЧР” и запознаване с целите и дейностите на проекта. Ще бъдат представени целевата група и екипа за управление на проекта. Всеки представител на целевата група ще попълни анкетна карта. Дейност 3. Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от работодателя за заетите в „Съни скай” АД лица. Предвижда се: 1. Избор на доставчик на услуга съгласно ПМС 69/2013 г. и изискванията по настоящата схема. Дейностите по този елемент включват: 1.1.Подготовка на тръжна документация за провеждане на процедура по „Открит избор”, включваща: определяне на минимални изисквания за кандидата – финансови, технически, квалификационни; изисквания към офертите; критерий за оценка; образец на оферта; проект на договор; решение и обявление за одобряване на подготвената документация и откриване на процедурата, съгласно ПМС №69/2013 г. 1.2. Провеждане на процедурата, включваща: съставяне на вътрешно – оценителна комисия; разглеждане и класиране на офертите; избор на изпълнител; сключен договор за услуга.
2. Организиране на превоз на наетите за активния сезон лица. Активният сезон е с продължителност 7 /седем/ месеца- 214 дни, за периода април – до октомври. Дейността ще се извършава по маршрутите, описани в „Детайлна транспортна схема”, т. 5.2. „Методика за изпълнение на проектното предложение” от настоящия формуляр за кандидатстване. Те са 6 на брой, определени са съобразно нуждите на персонала и обхващат разстоянието местоживеене - месторабота и обратно. Транспортните средства ще минават последователно през населените места и кварталите, в които има живущи, работещи в хотелския комплекс. Маршрутите ще се изминават три пъти в денонощието /за обслужване на трите смени/ За превозване на персонала ще бъдат използвани 6 бр. автобуси с брой места, както следва: по маршрут 1 – 8-местен; по маршрут 2 - 16-местен; по маршрут 3 – 4 – местен; по маршрут 4 – 37-местен; по маршрут 5 – 8-местен; по маршрут 6 – 29-местен, съгласно броя на пътуващите лица. До момента дружеството организира за част от заетите лица превозването им по градски и междуградски транспортни линии. Това е частично решение на проблема защото: не са обхванати всички пътуващи служители, транспортните средства се движат през определен интервал, несъобразен с работното време на хотела; линиите не минават през всички населени места, където живеят работещи в хотелския комплекс; налага се смяна на няколко превозни средства. Нуждата от осигуряване на организиран транспорт е породена от: сравнително голямото разстояние между местоживеене и месторабота на наетите лица; организиран трисменен режим на работа, поради което началото и края на работното време е в часови пояс, слабо обслужван от градски и междуградски превози; необходимост от използване на лични превозни средства или таксиметрови услуги, което води до намаляване на доходите на заетите лица. Изброените проблеми водят до трудности при спазването на работното време, намаляване на доходите на заетите и високо текучество.
Подготовка на
Дейност 4. Провеждане на заключителен семинар за оповестяване на резултатите от проекта
Резултатите от проекта ще бъдат оповестени публично, като на заключителния семинар ще бъдат поканени представители на национални медии. Ще бъдат обобщени и резултатите от попълнените анкетни карти. Изпълнение на
Дейност 5. Информационно обслужване на проекта
Целевата група ще бъдат запозната с целите и задачите на проекта. Ще бъдат организирани 2 информационни семинара за старта и завършването на дейностите по проекта, на които ще бъдат поканени националните медии. Текуща информация за проекта и финансовия принос на ЕСФ ще бъде публикувана на Интернет страницата на дружеството. По отношение на дейностите по информиране и публичност ще бъдат спазени всички правила, посочени в „Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Дейност 6. Вътрешен и външен контрол Воденето на точна и редовна документация и финансови отчети ще се осъществява чрез използване на подходяща счетоводна система за документация и счетоводство. Изготвянето на периодичните отчети ще бъде съгласно изискванията и насоките на настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ. Всички участници в проекта, ще имат възможността да попълнят анкетна карта за оценка на удовлетвореността им от участието в проекта. В края на проекта ще бъде извършен вътрешен мониторинг на резултатите и ефекта от извършените дейности, който ще обобщава периодичните отчети. Мониторингът ще се извърши от управленския екип и тази информация ще послужи при изготвяне на финалния технически доклад и финансов отчет за проекта.
|