Дейности:
|
1.Разработване на стратегия за развитие на предприятието. При започване изпълнението на проекта ще се организира избор на подходящ изпълнител за разработване на стратегия за развитие на дейността на подпомогнатото предприятие „Автомобил“ ЕООД чрез създадения търговски обект – диагностичен център за леки автомобили. При избора на експерт ще се съблюдават изискванията на ПМС 69/2013 г.. Ще се сключи възлагателен договор за разработване на стратегия за развитие на предприятието, в който ще бъдат заложени основните изисквания и параметри, с които следва да е съобразена стратегията за развитие на предприятието. Ще се определи срок за изготвяне на стратегията – 1 месец от сключването на договора. Стратегията ще спомогне на ръководството за очертаване на ясни тенденции за развитието на бизнеса, поставяне на краткосрочни и дългосрочни сратегически цели, за формулиране цялостната визия на предприятието. 2.Наемане на помещение, в което ще се развие дейността. При започване изпълнението на проекта ще се наеме подходящо помещение за осъществяване на търговска дейност. Необходимо е да се подбере обект с добра комуникативност и местоположение с достатъчен поток на потенциални клиенти. Ще се сключи договор за наем.
За поддръжка на търговския обект ще се разходват средства за ел. енергия (за отопление, осветление, работа на уредите и техниката), вода и канал. С оглед избягване на разходи за откриване на нови партиди, в договора за наем ще се заложи префактуриране на разходите за доставяна ел. енергия, вода и канал, отчитани по партидите на наемодателя.
С оглед осигураване на нормална работна среда, ще се сключи договор с доставчик на интернет, стационарен и мобилен телефон.
С оглед сигурност за помещението и оборудването, ще се сключи договор за застраховка на помещението и оборудването.
3. Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за дейността на търговския обект – диагностиен център за леки автомобили. Изборът на оборудване и обзавеждане ще се реализира като бъде извършена справка /on-line/ и на място /София, Варна, Бургас/ за предлаганите от доставчиците компютърна техника и периферия, автосервизно оборудване, диагностични уреди, измервателни уреди и инструменти. Ще се съблюдават изискванията на ПМС 69/2013 г.. Ще бъдат сключени договори за доставка на съответното оборудване и обзавеждане. В тях следва да се посочат основните характеристики, на които следва да отговаря съответната техника, с оглед настоящото проектно предложение. Приемането на техниката ще се извърши с Приемо-предавателни протоколи. За всеки от закупените уреди, апарати, компютърна техника и др. следва да има издадени гаранционни карти с ясно вписан гаранционен срок и сервизно обслужване.
Ще се организира доставката на планираното оборудане, необходимо за извършване на търговската дейност и за реализиране на собствения бизнес.
Ще се осигури избор и доставка на мобилна климатична система за избраното помещение. Необходимо е поддържането на оптимална температура за работа в помещението, както и подходяща температура за правилното функциониране на техниката.
За обзавеждане на помещението ще бъдат закупени бюро и офис стол. За обезопасяване на помещението от пожар ще бъде закупен прахов пожарогасител.
Предвижда се закупуване на касов апарат с фискална памет, съобразен с изискванията за обслужване на клиенти и за финансова отчетност в търговски обекти. Фискалното устройство следва да отговаря на изискванията на Наредба 18 на МФ, както и да има осигурена дистанционна връзка с НАП чрез GPRS.
Компютърното оборудване /лаптоп/ ще бъде необходимо за организация и изпълнение на работния процес, както и за инсталиране на съответния софтуер /Tec Doc/ за определяне на необходимите резервни части. Необходимо е и Мултифункционално устройство /принтер скенер, копир, факс/ за разпечатване на хартиен носител на резултатите от проведените диагностични изследвания, за размножаване на документи, за изпращане по факс на данни до сервизи- портньори и пр.
За основната дейност на предприятието ще бъде закупена следната техника: Рефрактометър за измерване на антифриз и течност за чистачки, гъстота на електролит и AD BLUE; Тестер за акумулатори; Зарядно за акумулатори; Универсален уред за автодиагностика Delphi; Комплект за тестване на количеството излишно гориво на дизелови инжектори; Уред за тестване на ел. вериги и конектори;
4. Разкриване на работни места и осигуряване на трудово възнаграждение и средства за осигурителни вноски за самонаетото лице и едно наето лице в рамките на проекта; С цел осигуряване на условия за ефективна реализация на проектната дейност е необходимо в новостартиралото предприятие да бъде назначено едно лице с необходимата за извършване на дейността квалификация. За осъществяването на тази цел, кандидатът ще назначи на работа едно безработно лице. Наетото лице ще извършва диагностика на автомобили, ще изпълнява поръчки на резервни части, масла, гуми и автоаксесоари по каталог, ще насочва клиента към съответния автосервиз- партньор. Основно изискване към наетото лице е да има завършено средно техническо образование, със специалност ДВГ, а трудовият стаж по специалността ще бъде предимство. Ще се сключи трудов договор с одобреното лице с 4 часова заетост на ден при основно трудово възнаграждение 2,62 лева на час. При разработването на обекта и увеличаване обема на работа може да бъде увеличена часовата заетост до пълен работен ден. Лицето ще бъде назначено на работа с устойчивост на работното място не по- малко от една година.
Предвид създаването на ново работно място, ще се сключи договор за периодично обслужване със служба по трудова медицина и спаване изискванията на Инспекция по труда.
Ще се организира замерване факторите на работната среда и електро безопасност на създаденото работно място.
5.Организиране на обучение за самонаетото лице и наетото лице за работа със специфичната диагностична техника, измервателни уреди и специализирания софтуер. С оглед повишаване квалификацията на персонала и осигурияването на възможността да работи със специфичната диагностична техника, измервателни уреди и специализирания софтуер ще се сключи Договор за обучение на 2 лица /самонаетото лице и наетото лице/ с обучителната организация. Обучението ще е по интензивна програма, с продължителност от 45 /четиридесет и пет/ учебни часа, разпределени в 3 /три/ последователни дни. За участие в обучителната програма, двете лица ще бъдат командировани за по 3 /три/ дни в град София, където ще се проведе обучението. Обучението следва да завърши с издаването на сертификат от обучителната организация за всяко от обучаваните лица. 6. Закупуване на специализиран софтуер, необходим за осъществяване на дейността и внедряването му в предприятието. Ще се сключи договор за доставка на компютърната програма Tec Doc – пълен пакет с поддръжка и осъвременяване за 1 година. С оглед бързина на работата и независимост от връзката с интернет, ще се предпочете доставката на първоначалния пакет на CD, а осъвременяването й on-line. Инсталирането на програмния продукт ще се извърши от кандидата по съотвената инструкция за инсталация от доставчика. Работата с програмата ще се извършва въз основа на инструкция за работа с копютърната програма, предоставена от доставчика. 7. Първоначално закупуване на материали и консумативи, които ще са необходими за стартиране на дейността и ще бъдат изразходени, вложени или реализирани в рамките на изпълнение на проекта. Ще се подберат необходимите качествени материали за успешното стартиране на дейността чрез сравнителна характеристика на ценовите листи/ каталози на различни доставчици. Ще бъдат закупени комплект инструменти тип „гедоре“, необходими като спомагателно средство при осъществяване на основната дейност на предприятието.Ще бъде осъществена доставка на консумативи, като дестилирана вода, необходима за работата при зареждане на акумулатори и за работата на някои измервателни уреди; канцеларски материали, хартия, папки за съхранение на документи, джобове, кламери, необходими за нормалното протичане на работата в диагностичния център.
Ще бъдат закупени и почистващи и дезинфекционни материали за осигуряване чистота в работното помещение.
Материалите и консумативите ще бъдат закупени от търговската мрежа от магазини, предлагащи добро качество и разнообразие от вида стока на добра цена.
8.Проектно управление, дейности по информираност и публичност. Проектът ще стартира с предварително сформиран екип, състоящ се от кандидата, ръководител и счетоводител. Последните ще са назначени за периода на проекта и с почасов ангажимент. При стартиране и при финализиране на проекта ще се състоят стартираща и финализираща работни срещи. По време на осъществянане на проектното предложение през месец 2 и месец 3 ще се осъществят по една текуща екипна работна среща. Целта на екипните срещи е да се извърши организация на предстоящите дейности, да се направи преглед на реализираните и предстоящите за изпълнение дейности, да се представят изготвените от членовете на екипа справки и отчети и да се следи за правилното разходване на безвъзмездната помощ.
Всеки участник в проекта ще попълва месечни отчетни форми за свършената работа и ще се отчита пред ръководителя на проекта. Ще се подават междинни и финални отчети, спазвайки изискванията на Договарящия орган.
При изпълнението планираните дейности ще се използват различни методи за визуализация и публичност. На оторизиран изпълнител ще бъде възложена изработката на информационна табела съгласно изискванията по програмата. Ще бъдат отпечатани 100 броя стикери, които ще се поставят върху закупеното оборудване и обзавеждане. За максимално информиране за подкрепата на ЕС и ЕСФ ще бъдат отпечатани 950 броя рекламни флайери, на който ще бъдат поставени логата на ЕС и ЕСФ с информация за получената безвъзмездна помощ. Всички проектни документи ще бъдат визуализирани в хедер енд футър с името и номера на проекта, както и с текст за финансовата подкрепа на ЕС и ЕСФ, техните лога и декларация за източника на финансиране.
|