Дейности:
|
Дейност 1. Изготвяне на документация за провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнител на отделните дейности и провеждане на тръжните процедури. Разработването на документацията за избор на изпълнител по дейност 2 и дейност 4, както и провеждането на процедурите, ще бъде извършена от екипа по проекта.
Екипът ще разработи 2 пакета тръжни документи:
1. Тръжна документация за избор на изпълнител по дейност 2: Провеждане на модулно обучение на 2 групи от по 60 служители, състоящо се от следните модули:
-І модул: Работа с уязвими групи граждани – деца в риск.
-ІІ модул: Работа с уязвими групи граждани – възрастни и самотно живеещи с проблеми при социалното включване
2. Пакет тръжна документация за избор на изпълнител на дейности по информация и публичност.
Процедурите ще бъдат по ЗОП, при отчитане правилата за всяка от процедурите от гледна точка на стойността.
Дейност 2. Провеждане на модулно обучение на 80 служители от звената , работещи в социалната сфера:
-І модул: Работа с уязвими групи граждани – деца в риск;
-ІІ модул: Работа с уязвими групи граждани – възрастни и самотно живеещи с проблеми при соц Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител чрез процедура по ЗОП.
Община Стралджа чрез екипа за управление на проекта, ще контролира работата на избрания изпълнител и ще заплати получената услуга. Изпълнителят ще извърши:
Едно 3-дневно модулно обучение на служителите от Общинска администрация Стралджа, работещи в социалната сфера по следните теми:
-І модул: Работа с уязвими групи граждани – деца в риск;
-ІІ модул: Работа с уязвими групи граждани – възрастни и самотно живеещи с проблеми при социалното включване.
Изпълнителят ще осигури за всеки модул:
- обучителна програма, която предварително ще съгласува с възложителя;
- комплекти с обучителни и помощни материали за всички участници. Комплектите ще включват: папка, ноут-пад, химикал, както и презентациите, които ще бъдат представени по време на обучението.
- зала и техническо оборудване за провеждане на обучението;
- регистрация на участниците в обучението;
- транспорт на обучаваните до и от населеното място, в което ще се проведе обучението;
- престоя на обучаваните в хотела (2 нощувки) и храненето (4 кафе-паузи, 3 закуски, 3 обяда и 2 вечери), застраховка.
Дейност 3. Провеждане на обучение в ИПА на 10 служители по теми от Каталога за 2013. По дейност 3 - 10 служители от Общинска администрация ще преминат курсове за обучение в ИПА по каталога за 2013 г., а именно:
Е- правителство – успешни практики и предпоставки за развитие /ИТО-1/ - 2 участника
Методи и техники за прозрачна администрация /ПР-28/- 2 участника;
Оценка на въздействието на законодателството и политики/предварителна и последваща/ - ПР- 1 – 2 участника;
Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации – ПР- 19 – 4 участника.
Подбраните теми за обучение са съобразно нуждите работещите в социалните звена на Общинска администрация Стралджа да развиват умения за подпомагане на потребителите на социални услуги при тяхното ползване и заявяване. Заложените в Бюджет 2012 средства за обучение в размер на 5184.80 лв. не са достатъчни , за да се проведат тези курсове.
Чрез включването на служителите в обучение по тези конкретни теми ще се създаде възможност специалисти, да повишат своята експертиза.
- Обучени 2 служители по Е- правителство – успешни практики и предпоставки за развитие
- Обучени 2 служители по Методи и техники за прозрачна администрация
- Обучени 2 служители по Оценка на въздействието на законодателството и политики/предварителна и последваща/;
- Обучени 4 служители по Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации;
Дейност 4. Дейности за информация и публичност Дейността включва:
• Провеждане на 2 пресконференции :
- Встъпителна пресконференция за откриване и започване изпълнението на проекта с не по-малко от 80 участника.
- Заключителна пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и постигнатите резултати – с не по-малко от 80 участника
• публичност на проекта в медиите – минимум 2 публикации;
• 1 рекламен банер на Интернет-страницата на Община Стралджа;
• Изработване на рекламни материали
- 80 пакета с рекламни материали (папка А4, химикал, блокнот, USB) за участниците в модурното обучение;
- 100 брошури, представящи финансиращата програма, идеята, целите и начина на изпълнение на проекта за встъпителната пресконференция и разпространение;
- 100 брошури представящи резултатите от проекта, допринасящи за споделяне на опита по проекта;
- Изработване на информационен транспарант с размери 200 см х 80 см. Върху транспаранта ще се посочат:
− вида и името на проекта;
− емблемата на ЕС в съответствие с графичните стандарти и наименованието „Европейски съюз”;
− логото и слогана на ЕСФ;
− логото и слогана на ОПАК;
- 1 табела: за входа на Общината
Дейност 5. Дейности по управление на проекта Проектът ще се управлява от екип, назначен със заповед от кмета на общината.
В екипа ще се включат : ръководител, координатор, експерт „Мониторинг и вътрешна оценка”, счетоводител, технически сътрудник. Всеки от членовете на екипа ще изпълнява конкретни функции съобразно добрия проектен мениджмънт /описани в т. 4 от формуляра/. Отговорностите и задълженията на членовете на екипа са съобразени със спецификата на интервенцията и ще залегнат в длъжностните характеристики за съответните позиции.
|