ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0026-C0001
Номер на проект:
13-22-27
Наименование:
Обучение на общинска администрация Алфатар за подобряване на административното обслужване и укрепване на административния капацитет
Бенефициент:
Община Алфатар
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
06.12.2013
Дата на приключване:
06.09.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Силистра                    Алфатар
Описание
Описание на проекта:
Осигуряване на обучение на служителите в общинската администрация Алфатар за ефективното и ефикасно изпълнение на служебните задължения, което ще осигури качествено и компететно административно обслужване на гражданите и бизнеса.
Дейности:
1. Екип за организация и управление на проекта Избор на екип и разпределяна на функциите и задачите на всеки член от екипа. Набавяне с неоходимата нормативна уредба и документация по проекта. Изготвяне на план-график за изпълнение на дейностите заложени в проекта и на работата на екипа. Организиране на екипни срещи и изготвяне на протокол от работните срещи. Подготовка на финансови, технически, междинни отчети, доклади, съгласно изискванията на ОПАК, мониторинг и оценка на проекта.
2. Подготовка и провеждане на тръжни процедури Подготовка и провеждане на тръжна процедура; Изготвено технеческо задание за провеждане на тръжна процедура; съставяне на оценителна комисия; разглеждане и оценяване на получени оферти; избор на фирма изпълнител, която да извърши конкретната услуга.
3. Провеждане на обучение по ключови компетентности Дейността ще се реализира извън територията на община Алфатар. За това са предвидени съботно-неделни форми на обучение. Графикът за провеждане на обучението ще се осъществи за период от 3 месеца (в този период е предвиден и един резервен месец). За оптимална ефективност на обучението е предвиден екип от квалифицирани обучители. Модулът на обучението по ключови компетентности е: “Придобиване на знания и изграждане на умения за работа в екип”; Успешно преминалите участници ще получат сертификат.
4. Провеждане на обучения по Е-правителство: изграждане, умения от ИПА Дейността ще извърши чрез провеждане на следните модули: - Работа с електронно подписани документи (ИТО – 5); - Електронни таблици с MS EXCEL за напреднали (ИТО – 9); - Административно обслужване (ИТО – 4); горе посочените обучения се предвиждат да се извършат в близост до местоработата на обучаемите; ще се планира поръчкова заявка до ИПА при успешно класиране на проекто предложението. Графикът за провеждане на обучението ще се осъществи за период от 3 месеца (в този период е предвиден и един резервен месец).
5. Информация и публичност на проекта - Организиране на две пресконференции: встъпителна за оповестяване началото на проекта и заключителна за отчитане на резултатите от проекта; - За популяризиране на целите и дейностите по проекта ще бъдат разработени и разпространени дипляни, тефтери, химикалки; - Две публикации в регионален вестник; - Изготвяне на банер; Началото на изпълнението на дейността ще стартира до месец след началото на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ЕМА АУТОТРАНС" ООД
Информационно обслужване АД
"Авангард Персонал Консултинг" ООД
Претендент ЕООД
"ТЪРГОВСКА КОМПАНИЯ М" ОД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
29 450 BGN
Общ бюджет:
26 430 BGN
БФП:
26 430 BGN
Общо изплатени средства:
26 430 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
26 430
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
26 430 BGN
2015
0 BGN
26 430 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
22 466
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
22 466 BGN
2015
0 BGN
22 466 BGN
В т.ч. Национално финансиране
3 965
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 965 BGN
2015
0 BGN
3 965 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) Дейност 1: Заповед на Кмета
Индикатор 6
(Д) Дейност 1: Изготвен план-график за работата на екипа за организация и управление на проекта;
Индикатор 7
(Д) Дейност 1: Изготвени протоколи от работни срещи;
Индикатор 8
(Д) Дейност 1: Изготвени отчети и доклади съгласно изискванията на ОПАК;
Индикатор 9
(Д) Дейност 2: Подготвени технически задание за провеждане на тръжни процедури;
Индикатор 10
(Д) Дейност 2: Налична документация, съпътстваща провеждането на процедурите;
Индикатор 11
(Д) Дейност 2: Сключени договори за изпълнение на обществени поръчки;
Индикатор 12
(Д) Дейност 3: Брой участници в обучението
Индикатор 13
(Д) Дейност 3: Получени сертификати
Индикатор 14
(Д) Дейност 4: Брой обучени служители;
Индикатор 15
(Д) Дейност 4: Получени сертификати
Индикатор 16
(Д) Дейност 5: - проведени пресконференции;
Индикатор 17
(Д) Дейност 5: - изготвени и отпечатани дипляни;
Индикатор 18
(Д) Дейност 5: - изготвени тефтери;
Индикатор 19
(Д) Дейност 5: - изготвени химикали;
Индикатор 20
(Д) Дейност 1: - изготвен банер;
Индикатор 21
(Д) Дейност 1: - отпечатани публикации в регионален вестник;
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз