Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран двучленен екип: ръководител, счетоводител. Екипът на проекта ще провежда ежемесечни срещи, на които ще се отчита напредъка на проекта, индикаторите за изпълнение, постигнатите резултати, ще се обсъждат възникналите в хода на изпълнението на проекта проблеми, набелязват корекционни действия. 2.Обучения провеждани в Института по публична администрация 2.1. „Цифрова демокрация. Управление на информационната сигурност. Нанотехнологии и електронна идентичност” /Сигнатура според Каталога на ИПА за 2013 - УА-4/. В обучението ще бъдат включени 2 служители от общинска администрация, работещи в като експерти в областта на информацонната сигурност. Продължителността е 2 дни 16 учебни часа.
2.2. „Административна стилистика”/ Сигнатура според Каталога на ИПА за 2013 - ПР-4/. В обучението ще бъдат включени 5 служители, изпълняващи ръководни функции, експерти ангажирани с изготвянето на проекти на актове и общоадминистративни документи. Продължителността е 1,5 дни 12 учебни часа.
3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Развитие на умения за лична ефективност, организиране и планиране на работното време
В обучението ще бъдат включени 50 служители, изпълняващи ръководни, експертни и изпълнителски функции, кметове и кметски наместници. Продължителността на обучението ще е 3 дни, 24 уч. часа.
3.2 Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие
В обучението ще бъдат включени 18 служителите на ръководни позиции в администрацията, директори на дирекции, началник отдели, ръководството на общината. Продължителността на обучението ще е 3 дни, 24 уч. часа.
4. Надграждащо чуждоезиково обучение 4.1 Чуждоезиково обучение по английски език за предоставянето на общински услуги
Обучението е насочено към всички общински експерти предоставящи услуги на гражданите. В обучението ще се акцентира на термините, които се използват при комуникация относно предоставянето на общински услуги. Нивото на обучението ще се равнява на ниво В1 по европейската езикова рамка.
В обучението ще бъдат включени 7 общински служители, 100 учебни часа, два или три пъти седмично.
4.2 Чуждоезиково обучение по английски език за ефективна комуникации в мултикултурна среда.
Обучението е насочено към служителите на ръководни позиции, експертите работещи в областта на международното сътрудничество и побратимяването. Обучението е надграждащо и в него ще бъдат включени служители притежващи ниво В1.
В обучението ще бъдат включени 8 общински служители, 100 учебни часа, два или три пъти седмично.
5. Обучение за работа със специализиран софтуер 5.1 Обучение за работа с Building Manager
Софтуера е специализиран, с който работят служителите извършващи анализи и управление на строителството. Поради невъзможност едновременно да бъдат обучени всички служители без да се прекъсне работния процес първоначално ще бъдат обучени двама служителя от структурното звено /обучители/, които след това ще обучат своите колеги.
5.2 Обучение за работа с AutoCad
Софтуера е специализиран, с който работят служителите устройство на територията. Поради невъзможност едновременно да бъдат обучени всички служители без да се прекъсне работния процес първоначално ще бъдат обучени двама служителя от структурното звено /обучители/, които след това ще обучат своите колеги.
5.3 Обучение за работа с MCad
Софтуера е специализиран, с който работят служителите от дирекция „Устройство на територията”. Поради невъзможност едновременно да бъдат обучени всички служители без да се прекъсне работния процес първоначално ще бъдат обучени двама служителя от структурното звено /обучители/, които след това ще обучат своите колеги.
5.4 Обучение за работа с „Поликонт”
Софтуера е специализиран, с който работят служителите от финансо-счетоводния отдел. Поради невъзможност едновременно да бъдат обучени всички служители без да се прекъсне работния процес първоначално ще бъдат обучени двама служителя от структурното звено /обучители/, които след това ще обучат своите колеги.
6. Дейности за информация и публичност Провеждане на една пресконференции: начална за представяне пред обществеността, служителите от администрацията на целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, както и с темите на обучението. Изработване на информационни листи с информация за проекта, темите на обученията. Информационните листи ще бъдат насочени към общинските служители с цел информиране за предстоящите обученията и начина за включване в тях, те ще се разпространяват и на началната пресконференция. На сайта на общината в рубриката проекти ще бъде публикувана информация за проекта. Изработка на банер- ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали за обученията, пресконференциите. Изработка на химикали с логото на програмата- ще бъдат разпространявани на пресконференциите и обученията. Форми на заявления за обучение на общинските служители. Блок листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията и участниците в пресконференциите. Флаш памети, брандирани с логата на програмата, съдържащи материали от обучението.
|