Дейности:
|
Дейност. 1. Обучения на служителите от община Айтос
Участие на служители на община Айтос в обучения, включени в каталога на Института по публична администрация /ИПА/
- Връзки с общественността – код ИПА – ЕФ – 3, 5 служителя
- Делова комуникация и етикет, код ИПА – ЕФ-6, 10 служителя
- Презентационни умения MS POWER POINT (за напреднали) –код ИПА – ИТО-24, 10 служителя
- Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията код ИПА (ЕФ-2) - 25 служителя
- Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации, код ИПА (ПР-19)- 12 служителя.
Участие на служители на община Айтос в обучения за подобряване на ключови компетентности и специфични знания
- Работа със софтуерни продукти- AutoCAD за напреднали – 3 служителя;
- Обучение в област строителство, включващо законодателство, управление на строителни дейности – 7 служителя;
- Обучение по Актуване, деактуване, заверки на обстоятелствени проверки за имоти общинска собственост – нормативна уредба, практическо приложение – 9 служителя;
- Обучение по екипна ефективност – 50 служители (2 обучения за 25 служителя)
Дейност 2 Управление на проекта Организационната структура за изпълнение на проекта ще се състои от екип за управление на проекта (ЕУП), който ще е формиран на ниво община. ЕУП ще включва :
1. Ръководител;
2. Координатор;
3. Счетоводител.
Екипът ще се състои от общински служители с подходяща квалификация и опит в управлението на проекти. Сформираният екип ще създаде организация и ще работи за реализация на основните и специфични цели на проекта, чрез управление на комуникацията, координиране на дейностите, разпределяне на отговорности, управление на разходите, наблюдение и мониторинг за успешно приключване планираните дейности.
Екипът ще бъде отговорен за изготвянето на междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК и за своевременно провеждане на обществените поръчки.
За по-ефективното управление на проекта ще се изготви План за действие, в който ще се заложат срокове за изпълнение разпределение на дейностите.
Предвижда се също ежемесечно провеждане на работни срещи, в рамките на които да се решават текущи въпроси и да се координират отговорните лица.
В рамките на дейността ще бъдат проведени и процедурите за избор на изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. За целта ще бъде нает консултант, който да изготви тръжна документация за Дейност 1 и Дейност 3.
Дейност 3 Информация и публичност Дейности, насочени към популяризиране на целите, дейностите, очакваните резултати от проекта, за да се информира обществеността чрез различни комуникационни канали за приноса на Европейската общност.
Дейността ще бъде изпълнявана при спазване на изискванията на УО на ОПАК по отношение на задължителните реквизити за визуализация на проекти, финансирани чрез ЕСФ и ОПАК.
За постигане на информираност и публичност по проекта се предвижда:
- Организиране на две пресконференции – една при старта на проекта и една при приключването на проекта
- Отпечатване на 100 брошури – А4, пълна цветност, съдържащи информация за целите, дейностите и резултатите по проекта
- Публикации на интернет-страницата на община Айтос
|