Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта. Формиране на ефективен екип за управление на проекта, включващ ръководител, счетоводител, експерт по провеждане на процедури за избор на подизпълнители и технически сътрудник.
Осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проекта.
Успешно изпълнение на всички дейности по проекта и постигане на заложените цели.
Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на подизпълнители. Подготовка и провеждане на процедури за избор на подизпълнители при спазване изискванията на Закона за обществени поръчки /ЗОП/ и указанията на Договарящия орган. Дейност 3. Обучение „Публичен имидж – елемент на доброто управление” (УА-6). Провеждане на специализирано обучение „Публичен имидж – елемент на доброто управление” (УА-6), включено в каталога на Института по публична администрация, при спазване указанията на Договарящия орган.
Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа.
Участници: 20 (кмет, 2 заместник-кметове, секретар, главен архитект, 11 кметове и наместници, 2 директори на дирекции, 2 началници на отдели)
Учебно съдържание:
- Комуникационен мениджмънт – визия, стратегия и средства.
- Медийна комуникация – принципи и приложения.
- Комуникация с различни целеви групи.
- Комуникация в кризисни ситуации.
- Изграждане на персонален имидж.
Сертификат за завършено обучение: 20 броя
Дейност 4. Обучение „Организационно развитие. Управление на промяната” (УА-5). Провеждане на специализирано обучение „Организационно развитие. Управление на промяната” (УА-5), включено в каталога на Института по публична администрация, при спазване указанията на Договарящия орган.
Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа.
Участници: 30 (служители от общинска администрация).
Учебно съдържание:
- Вътрешни и външни причини за възникване на промяната. Въздействие на промяната върху организацията и служителите.
- Ключови фактори и стъпки за успешно управление на хора и процеси в условията на промяна. Техники за управление на промяната.
- Комуникация и консултации в условията на промяна. Справяне със съпротивата на служителите и преодоляването и. Откритост и прозрачност.
- Справяне със срокове, определяне на приоритети, бюджет на време, фактори за загуба на време, стандарти за управление на времето, делегиране на функции.
- Принципи за управление на стреса. Техники за справяне със стреса на работното място.
Сертификат за завършено обучение: 30 броя
Дейност 5. Обучение „Английски език”, за служители от общинската администрация – нива А1, А2 и В1 съгласно Европейската езикова рамка”. Провеждане на обучение „Английски език” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган.
Продължителност: 6 месеца, 300 учебни часа .
Участници: 30 (служители от различни нива на общинската администрация, имащи отношение към услуги за гражданите и бизнеса, партньорство с НПО, връзки с обществеността, комуникация с партньорски общини в чужбина и т.н.).
Учебно съдържание:
- Ниво А1 – 2 месеца, 100 учебни часа.
- Ниво А2 – 2 месеца, 100 учебни часа.
- Ниво В1 – 2 месеца, 100 учебни часа.
Сертификат за завършено обучение: 30 броя
Дейност 6. Обучение „Дигитални компетенции – работа с текстообработващи програми, работа с електронни таблици, работа с бази данни, онлайн услуги и работа в мрежа”, за служители от общинската администрация, съгласно Европейската референтна рамка”. Провеждане на обучение „Дигитални компетенции” от подизпълнител, избран при спазване разпоредбите на ЗОП и указанията на Договарящия орган.
Продължителност: 6 месеца, 200 учебни часа .
Участници: 30 (служители от различни нива на общинската администрация, имащи отношение към услуги за гражданите и бизнеса, партньорство с НПО, връзки с обществеността, комуникация с партньорски общини в чужбина и т.н.).
Учебно съдържание:
- Модул 1 „Текстообработващи програми” – 1.5 месеца, 50 учебни часа.
- Модул 2 „Работа с електронни таблици”– 1.5 месеца, 50 учебни часа.
- Модул 3 „Работа с бази данни” – 1.5 месеца, 50 учебни часа.
- Модул 4 „Онлайн услуги и работа в мрежа” – 1.5 месеца, 50 учебни часа.
Сертификат за завършено обучение: 30 броя
Дейност 7. Дейности за информация и публичност.
Поддейност 7.1. Изготвяне на информационна табела – 1 брой.
Поддейност 7.2. Информационни публикации в печатни медии при стартирането и приключването на проекта – 4 броя.
Поддейност 7.3. Изготвяне на С тази дейност Община Минерални бани цели създаване на достатъчно на брой ефективни и различни по вид средства за осигуряване на информация и публичност по проекта.
Дейността предвижда изготвяне от подизпълнител на информационна табела – 1 брой, информационна брошура – 3 вида х 1000 броя, публикации в печатни медии – 4 броя, изготвяне на информационни банери – 2 броя, провеждане на публични събития – 4 броя обсъждания с по 50 участници, изготвяне и разпространение на папки с материали и химикали – по 200 броя.
|