Дейности:
|
Дейност 1. Обучения, проведени от Института по публична администрация 1.1 Управление на промяната времето и стреса /сигнатура по Каталога за 2013 - ЧР–5/.
В обучението ще се включат шест служители. Заемащи ръководни и експертни функции, работещи в най-конфликтните точки от дейността на общинска администрация. Обучението е с продължителност 3 дни, 24 часа. Целта на обучението е да се разясни кога и при какви обстоятелства се налага управление на промяната; да се развият умения за предвиждане на ефектите от промяната върху организацията и служителите, и разбирането на ролята на комуникацията в условията на промяна; да се представят техники за управление на промяната и да се усвоят умения за ефективно управление на хората и процесите в условията на промяна; да се усвоят правила за определяне на приоритети и стандарти за управление на времето; да се разяснят основни принципи и техники за справяне със стреса на работното място.
За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната.
Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
Дейност 2. Обучаване на служителите по ключови компетентности 2.1 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация.
В обучението е изнесено с продължителност 20 учебни часа, 3 дни. Обучението е на сочено към всички служители в адиминстрацията, предвид важността на тематика за ефективността на администрацията. В него ще се включат 45 служители.
2.2 Лидерски умения и екипна ефективност;
В обучението е с продължителност 20 учебни часа, 3 дни и в него ще се включат 15 служители, ръководни позиции в администрацията.
Дейност 3. Компютърни умения и ефективност на административната дейност В обучението ще бъдат включени 25 служители,кметове на кметства, кметски наместници, както и служители заявили желание за повишаване на квалификацията си. Продължителността му е 60 учебни часа.
Тематиката на обучението ще включва: Комуникации в ИНТЕРНЕТ. В този модул ще се включи задължителният минимум от знания за безпроблемно комуникиране и обмен на данни чрез ИНТЕРНЕТ. (Електронни пощи, работа с архиви, обмен на файлове, търсене на информация, он-лайн комуникация, използване на социалните мрежи за търсене и обмен на данни и пр.). Запознаване с действащите Автоматизирани информационни системи за административно обслужване на гражданите, „Информационна сигурност” и как се постига в условията на автоматизация. Миграционно обучение за преминаване към EXCEL 2010, разширяване на знанията за работа с WORD – работа с формуляри, работа с циркулярни писма, защити на документи, колективна работа върху документи, необходимо за създаване на единен стил и продуктивност в работата. В обучението ще бъдат включени 25 служители, а продължителността му е 60 учебни часа.
Участниците, преминали успешно курса, ще получат сертификат.
Дейност 4. Чуждоезиково обучение по руски език Езиковото обучение включва подготовка на служителите по руски език на начално ниво. В обучението ще бъдат включени 15 служители, осъществяващи административно обслужване на гражданите и бизнеса. Продължителността на обучението е 100 учебни часа. Дейност 5. Информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване на обществеността с проекта) и заключителна (за представяне на резултатите от проекта). Изработване на брошури с темите на обученията, предназначени за служители с цел информиране за предстоящите обучения и начините за участие в тях. Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Изработка на химикали с логото на програмата. Регистрационни форми за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучения. Флаш-памети с логото на оперативната програма и материали от обучението. Дейност 6. Организация и управление В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще подготви план за действие и конкретни ангажименти на членовете на всеки член. На всяка среща ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, евентуални пропуски и начини за преодоляването им.
|