ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1215-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-01-04036
Наименование:
Създаване, стартиране и развитие на търговска фирма за услуги е сферата на рекламата
Бенефициент:
АЛТЕРНАТИВЕН САЙТ ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
01.11.2013
Начална дата:
03.12.2013
Дата на приключване:
01.02.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Фирмата е стартираща, като създаването и е с цел да подпомогне бизнеса в гр. София, като предложи комплексни рекламни услуги, повишаване нивото на заетостта, качеството на рекламното обслужване. Предлаганите услуги от фирмата, са свързани с нуждите и предпочитанията на клиентите, формиращи целевия пазар, като основна задача е доставянето на услуги за бизнеса на гр. София а именно: уеб дизайн, графичен дизайн, уеб-базирана и печатна реклама, изработка на фирмени печати
Дейности:
Дейност 2: Наемане на офис под наем Избор на офис. Преговори с наемодателя, за запознаване на наемодателя със изискването (според насоките за кандидатстване) за сключване на договор за наем за срок от 5 год. Подготовка и сключване на договора за наем. Наетото помещение ще се използва за офис на рекламната агенция, необходим за новонаетият персонал и ръководен екип на проекта, както и за осъществяване дейността на предприятието.
Дейност 5: Първоначално закупуване на материали и консумативи За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Предвидените за закупуване материали и консумативи са необходими на персонала за работния процес. Предвиждаме тези продукти да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта.
Дейност 3 Закупуване на обзавеждане, оборудване компютри и специализиран софтуер Избор на най-оптималните за предприятието офертни предложения за закупуване на офис обзавеждане, компютри, специализиран софтуер и оборудване. Закупеното обзавеждане, ще допринесе за създаване на оптимална среда за изпълнението на дейностите. Компютърните конфигурации и ще се използват, както от екипа за ръководство и управление, така и от наетия персонал за изпълнението на дейностите по проектното предложение и дейностите на предприятието. Закупеният специализиран софтуер ще се използва пряко в дейностите извършвани от предприятието. Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за осъществяване дейносттап на новосъздаденото предприятие.
Дейност 1: Формиране на екип и управление на проекта Разработване на длъжностни характеристики за ръководител на проект и счетоводител Последователно и коректно изпълнение на дейностите заложени в проекта. Уточняване на комуникирането по проекта (вътрешна и външна, с Агенция по заетостта) „Разходи за възнаграждения и осигурителни вноски за сметка на работодателя за екипа за организация и управление на проекта“.
Дейност 4: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) Информационната табела ще бъде поставена на подходящо място съобразно изискванията; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване; Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ
Дейност 6: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Ще бъдат разкрити четири работни места: Управител- 1 работно място за самонаетото лице. Изисквания към лицето: Висше образование, познания в областта на уеб дизайна и рекламата, английски език; Графичен дизайнер - 1 работно място. Изисквания към лицето: познания и опит в областта на графичния дизайн, минимум средно образование; Администратор – 1 работно място. Изисквания към лицето: работа с офис техника, текстообработка, работа с документи, писма, платежни документи, минимум средно образование Технически сътрудник – 1 работно място. Изисквания към лицето: работа с офис техника, комуникация с клиенти, приемане на поръчки, изготвяне на оферти, първична обработка на документи и предаването им по компетентност;
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 938 BGN
Общ бюджет:
19 105 BGN
БФП:
19 105 BGN
Общо изплатени средства:
19 105 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
19 105
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 977 BGN
2015
6 127 BGN
19 105 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
16 239
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
11 031 BGN
2015
5 208 BGN
16 239 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 866
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 947 BGN
2015
919 BGN
2 866 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз