Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1215-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-04036
Наименование: Създаване, стартиране и развитие на търговска фирма за услуги е сферата на рекламата
Бенефициент: АЛТЕРНАТИВЕН САЙТ ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 01.11.2013
Начална дата: 03.12.2013
Дата на приключване: 01.02.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта:  Фирмата е стартираща, като създаването и е с цел да подпомогне бизнеса в гр. София, като предложи комплексни рекламни услуги, повишаване нивото на заетостта, качеството на рекламното обслужване.  Предлаганите услуги от фирмата, са свързани с нуждите и предпочитанията на клиентите, формиращи целевия пазар, като основна задача е доставянето на услуги за бизнеса на гр. София а именно: уеб дизайн, графичен дизайн, уеб-базирана и печатна реклама, изработка на фирмени печати
Дейности: Дейност 2: Наемане на офис под наем Избор на офис. Преговори с наемодателя, за запознаване на наемодателя със изискването (според насоките за кандидатстване) за сключване на договор за наем за срок от 5 год. Подготовка и сключване на договора за наем. Наетото помещение ще се използва за офис на рекламната агенция, необходим за новонаетият персонал и ръководен екип на проекта, както и за осъществяване дейността на предприятието.
Дейност 5: Първоначално закупуване на материали и консумативи За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Предвидените за закупуване материали и консумативи са необходими на персонала за работния процес. Предвиждаме тези продукти да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта.
Дейност 3 Закупуване на обзавеждане, оборудване компютри и специализиран софтуер  Избор на най-оптималните за предприятието офертни предложения за закупуване на офис обзавеждане, компютри, специализиран софтуер и оборудване.  Закупеното обзавеждане, ще допринесе за създаване на оптимална среда за изпълнението на дейностите.  Компютърните конфигурации и ще се използват, както от екипа за ръководство и управление, така и от наетия персонал за изпълнението на дейностите по проектното предложение и дейностите на предприятието.  Закупеният специализиран софтуер ще се използва пряко в дейностите извършвани от предприятието.  Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за осъществяване дейносттап на новосъздаденото предприятие.
Дейност 1: Формиране на екип и управление на проекта  Разработване на длъжностни характеристики за ръководител на проект и счетоводител  Последователно и коректно изпълнение на дейностите заложени в проекта.  Уточняване на комуникирането по проекта (вътрешна и външна, с Агенция по заетостта)  „Разходи за възнаграждения и осигурителни вноски за сметка на работодателя за екипа за организация и управление на проекта“.
Дейност 4: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) Информационната табела ще бъде поставена на подходящо място съобразно изискванията; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване; Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ
Дейност 6: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Ще бъдат разкрити четири работни места: Управител- 1 работно място за самонаетото лице. Изисквания към лицето: Висше образование, познания в областта на уеб дизайна и рекламата, английски език; Графичен дизайнер - 1 работно място. Изисквания към лицето: познания и опит в областта на графичния дизайн, минимум средно образование; Администратор – 1 работно място. Изисквания към лицето: работа с офис техника, текстообработка, работа с документи, писма, платежни документи, минимум средно образование Технически сътрудник – 1 работно място. Изисквания към лицето: работа с офис техника, комуникация с клиенти, приемане на поръчки, изготвяне на оферти, първична обработка на документи и предаването им по компетентност;
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 938 BGN
Общ бюджет: 19 105 BGN
БФП: 19 105 BGN
Общо изплатени средства: 19 105 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 105 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 12 977 BGN
2015 6 127 BGN
19 105 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 239 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 11 031 BGN
2015 5 208 BGN
16 239 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 866 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 947 BGN
2015 919 BGN
2 866 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз