Дейности:
|
Дейност 1: Провеждане на геоложки и хидроложки проучвания и Изготвяне на работен проект за реконструкция на канализация в централна градска част 1. направа на геоложки и хидроложки проучвания по трасето на съществуващата канализация и водопровод, с цел оценка на настоящето й състояние.
2. проектиране на работен проект – въз основа на данните от проучванията, в съответствие с изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти към Закона за устройството на територията.
Дейност 2: Провеждане на геоложки и хидроложки проучвания и Изготвяне на работен проект за изграждане на ВиК мрежа в кв 307-313 и кв.39 Дейността включва:
1. Направа на геоложки и хидроложки проучвания по трасето
2. Проектиране на работен проект – въз основа на данните от проучванията, в съответствие с изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти към Закона за устройството на територията.
Дейност 3: Провеждане на геоложки и хидроложки проучвания и Изготвяне на работен проект за изграждане на ПСОВ Дейността включва:
1. Направа на геоложки и хидроложки проучвания на мястото, определено за изграждане на ПСОВ.
2. Проектиране на работен проект – въз основа на данните от проучванията, в съответствие с изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти към Закона за устройството на територията.
Дейност 4: Дейности във връзка с процедурите за оценка на въздействието върху околната среда, издаване на разрешителни по Закона за водите, процедурите за издаване на разрешителни за строеж; Дейността включва подаване на заявления, с приложени изискуеми документи, и издаване на съответните преценки и разрешителни, като се спазват всички изисквания на приложимото законодателство – Закон за опазване на околната среда, Закон за водите, ЗУТ.
В нея е включено и упражняване на независим строителен надзор в проектирането.
Дейностите по издаване на разрешителни, различни от разрешителното за строеж, ще бъдат изпълнявани успоредно с предходните под-дейности от Дейност 1, Дейност 2 и Дейност 3 – изготвяне на работен проект, с цел оптимизиране на времетраенето на проекта.
Упражняването на строителен надзор в проектирането и процедурите по издаване на разрешително за строеж ще започнат непосредствено след предаване на готовия работен проект от изпълнителите на Дейност 1, Дейност 2 и Дейност 3.
Цел на дейността:
- осигуряване на всички необходими преценки (преценка за необходимостта от ОВОС) и разрешителни, включително разрешение за строеж, за бъдещия инвестиционен проект.
- осигуряване на качествен работен проект, съобразен с всички действащи нормативни изисквания и спецификите на населеното място.
Резултати от дейността:
- осигурени всички необходими преценки (преценка за необходимостта от ОВОС) и разрешителни, включително разрешение за строеж, за бъдещия инвестиционен проект.
- осигурен качествен работен проект, съобразен с всички действащи нормативни изисквания и спецификите на населеното място.
Настоящата дейност е необходима за изготвянето на качествен инвестиционен проект поради:
- изискване при кандидатстване с бъдещия инвестиционен проект за финансиране по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, към същия да се приложи документация, осигуряваща степента на готовност на инвестиционния проект, като под-дейностите, включени в настоящата дейност са неразделна част от тази документация
- успешно кандидатстване за финансиране по Приоритетна ос 1 на ОП „Околна среда” на бъдещия инвестиционен проект
- чрез нея се осигурява наличие на пълната техническа документация, необходимо условие за започване на строителни дейности.
Дейност 5: Изготвяне на анализ Разходи-ползи, съгласно насоките на Европейската комисия, Работен документ 4 Настоящата дейност предвижда изготвяне на пълен анализ „Разходи-ползи”, съгласно „Ръководство за анализ на инвестиционни проекти по разходи и ползи“ на Европейската комисия, Указания към методиката за изготвяне на Анализ на Разходите и Ползите, Работен документ 4, на Европейската комисия и други приложими документи. Дейност 6: Подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за дейностите, включени в бъдещия инфраструктурен проект Настоящата дейност включва изготвяне на пълни тръжни документации за възлагане изпълнението на дейностите, включени в бъдещия инвестиционен проект – строителни работи, независим строителен надзор, техническа помощ за изпълнението на инвестиционния проект, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и подзаконовите нормативни актове. Дейност 7: Попълване на формуляр за кандидатстване за финансиране на бъдещия инвестиционен проект Дейността включва цялостно изготвяне на формуляр за кандидатстване за финансиране на бъдещия инвестиционен проект по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”, в съответствие с указанията на Управляващия орган и Насоките за кандидатстване, както и помощ при комплектоването на изискуемите придружителни документи. Дейност 8: Информация и публичност Дейността включва популяризиране на проекта, целите и резултатите от изпълнението му, както и да информира обществеността за отпуснатите по ОП „Околна среда 2007-2013 г." средства.
Разпространението на информация ще се осъществи посредством прес-съобщения до местните и регионалните медии, публикуване на информация на интернет сайта на община Свиленград и др.
Дейност 9: Одит на проекта Настоящата дейност включва проверка, действията по събиране и анализиране на финансова и не-финансова информация за оценка на управлението на финансовите средства и на отчетността в одитирания обект с цел подобряването им от външна одитираща организация и изготвяне на Доклад за одит. Дейност 10: Последваща оценка на изпълнението на проекта Определяне на основните резултати и социално-икономически въздействия от изпълнението на проекта за територията на община Свиленград. Дейност 11: Организация и управление на проекта Дейността включва организиране и координиране на екипа за управление на проекта, разпределение на отговорностите и задълженията, организиране и координиране на дейностите, контрол на изпълнението на дейностите по проекта в административно, финансово и физическо отношение.
|