| Дейности: | Дейност 1. Организация и управление на проекта 1.1 Разпределяна на задълженията на екипа
1.2. Изготвяне и приемане на подробен План-график за изпълнение на дейностите.
1.3. Работни срещи на екипа с подизпълнителите.
1.4. Създаване и поддържане на система за комуникация в екипа и с подизпълнителите.
1.5. Уточняване на организация на работата в офиса и начините за съхраняване на документите.
1.6. Планиране и организиране на тръжни процедури.
1.7. Изготвяне на технически и финансови отчети. Дейност 2. Изготвяне на функционален анализ на Община Хасково в 4 етапа Дейността „Функционален анализ” ще бъде извършена при стриктно спазване на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация. Функционалният анализ ще включва преглед на всички общински структури и фунции и следните поддейности:
•	Анализ на релевантността
•	Анализ на ефективността
•	Анализ на ефикасността
•	Формулиране на препоръки за подобрение
•	План за действие за оптимизиране на функциите и организационно преструктуриране на администрациите, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрациите.
Предвижда се провеждането на функционалния анализ да премине през слените етапи, описани в Единната методология:
•	Етап 1: Планиране и подготовка на функционалния анализ (сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцента на анализа; изготвяне на времеви график и разпределяне на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност);
•	Етап 2: Провеждане на функционалния анализ (анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране нa области за подобрение; формулиране на предложения за подобрение);
•	Етап 3: Приключване на функционалния анализ (приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на план за действие; изготвяне на проект на доклада, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад; комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни);
•	Етап 4: Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението (анализ на изпълнението на препоръките; информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките; публичност на резултатите от функционалния анализ). 
Методите, които ще бъдат използвани и приложени за извършване на функционалния анализ включват:
•	Събиране, проучване и анализ на документи и информация (доклади за състоянието на съответната административна структура, резултати от изследвания, проучвания, външни и вътрешни одити, обратна информация от заинтересованите страни , др), с цел установяване на правомощията на органа на власт, функциите на общинската администрация, функциите на районната администрация, поставените цели, постигнатите резултати и ресурси, които са използвани.
•	Анкетни проучвания чрез предварително разработени въпросници за ръководители и служители и избрани заинтересовани лица.
•	Провеждане на интервюта с ръководителите, служителите и избрани заинтересовани лица от администрацията на община
•	Провеждане на фокус група с представителите на екипа за провеждане на функционален анализ от страна на общинска администрация 
•	Наблюдение и експертна оценка на резултатите от анкетните проучвания, интервютата и фокус групите
Изборът на изпълнител ще се извъши от екипа по проекта съгласно разпоредбите на националното законодателство и ПМС №55/2007
Необходими средства/разходи за изпълнение на дейността:  лева
Раздели/пера на бюджета, към които са отнесени съответните разходи: Раздел /перо
 Дейност 3. Разработване на предложения за промени в нормативни, стратегически и други документи на Община Хасково На база на функционалния анализ за Община Хасково и в частност на направените препоръки (Дейност 2), ще се разработят предложения за промени в нормативни, стратегически и други документи на Общината.
 Дейност 4. Подобряване на организацията, работните процеси и координацията в администрацията на община Хасково Подобряването на организацията, работните процеси и координацията в администрацията на община Хасково чрез: 
-	разработване/ усъвършенстване на методологии, вътрешни правила, и процедури;
-	разработване на инструкции и наръчници за осъществяване на конкретни функции, за управление и развитие на организацията;
-	въвеждане на стратегии за организационно развитие, модели за управление на промените;
-	въвеждане на механизми за оценка на ефикасността и ефективността на административните структури;
-	разработване на индикатори и системи за измерване и управление на изпълнението, и др.
 Дейност 5. Мониторинг и преглед на изпълнението на препоръките от функционалния анализ Извършването на мониторинг и преглед на изпълнението на препоръките, посочени във функционалния анализ (дейност 2).
 Дейност 6. Организирането на публични обсъждания и кръгли маси Организиране и провеждане на публични обсъждания и кръгли маси за обсъждането на промените в нормативните и стратегическите документи и създадените нови стратегически и нормативни документи.
 Дейност 7. Работни срещи и работни групи Организирането и провеждането на работни срещи на членовете на екипа и представители на подизпълнителите.
 Дейност 8. Одит Извършването на финансов одит на проекта.
 Дейност 9. Дейности за информация и публичност 9.1. Включване на информация в общинския сайт и дискусии във форума.
9.2. Заснемане и излъчване на видеофилм.
9.3. Пресконференции (2 броя).
9.4. Съобщения до СМИ.
9.5. Интервюта и статии в печатни издания.
9.6. Участия в радио предавания.
9.7. Рекламни карета в печатни медии
9.8. Отпечатване на рекламни материали - плакат, афиши, флаери и стикери, рекламни химикалки).
 |