Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.3.03-0708-C0001
Номер на проект: ESF-2303-01-07039
Наименование: "Подобряване на условията на труд в "СПХолдинг" ЕООД
Бенефициент: "СТРОИТЕЛНО-ПРЕДПРИЕМАЧЕСКИ ХОЛДИНГ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 22.05.2013
Начална дата: 30.09.2013
Дата на приключване: 30.09.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Да се подобрят условията на труд в „СТРОИТЕЛНО-ПРЕДПРИЕМАЧЕСКИ ХОЛДИНГ” ЕООД при спазване на нормите и изискванията на законодателството по безопасност и здраве при работа.
Дейности: 1. Организация и управление на проекта Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Описание: Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график - Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители - Контрол по изпълнението на договорите - Контрол на разходите - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица - Подготовка на доклади за напредъка на проекта - Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта.
2. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се установи актуалното състояние на процесите, свързани с БЗР в предприятието, и на базата на задълбочен анализ да се препоръчат комплекс от мерки за цялостно и устойчиво подобряване на условията на труд в предприятието. Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да подготви анализа. Анализът ще съдържа най-малко следната информация по раздели: „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”., разписани съгласно посочените изисквания в Насоките за кандидатстване
3. Закупуване на ЛПС от по-висок клас и/или по-качествени Обосновка: Закупуването на ЛПС за служители на предприятието е необходимо, поради факта, че наличните в момента не с качество, което да осигури максимална безопасност на труда. Това води до неефективно предпазване на производствения персонал и неудобство при работа. Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който достави необходимите ЛПС.
4. Закупуване на ДМА, по ОП/обособени позиции/, както следва: ОП 4А – колективни средства за защита: Укрепващ панел за защита в изкопи, Защитни ограждения панелен тип, Газсигнализатор за наличие на газ Метан, Система за аварийно известяване тип Сире Обосновка: Подмяната на съществуващите стандартни работни столове в офис помещенията с нови ергономични столове ще осигури намален риск от професионални заболявания на опорно-двигателния апарат в следствие на подобрена ергономия на работните места. Закупуването и монтирането на климатиците е свързано с намаляване на риска от професионални заболявания, както и с подобрен комфорт на работните места в следствие подобряване параметрите на микроклимата в помещенията на работните площадки-обекти изпълнявани от дружеството. Средствата за колективна защита са необходими за да се намалят до минимум рисковете от трудови злополуки по време на работен процес на обектите изпълнявани от дружеството. Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да извърши дейностите по доставка ДМА съгласно описаните дейности в Приложения Б4
5. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Обосновка: Дейността се изисква по силата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета. Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби: - Информационна табела – 1 бр. - Прес съобщения – 2 бр. - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 400 бр. - Стикери за визуална идентификация на активите – 110 бр. Информационната табела ще бъде доставена и монтирана в месеца следващ авансовото плащане от изпълнението на проекта. „СТРОИТЕЛНО-ПРЕДПРИЕМАЧЕСКИ ХОЛДИНГ” ЕООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: • Клиенти – 250 бр. • ИА ГИТ – 25 бр. • Общинска администрация – 50 бр. • Регионални синдикални и браншови организации – 75бр. Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 10 и месец 11 от изпълнението на проекта.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 97 840 BGN
Общ бюджет: 78 481 BGN
БФП: 78 481 BGN
Общо изплатени средства: 78 476 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 78 481 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 19 568 BGN
2014 0 BGN
2015 58 908 BGN
78 476 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 66 709 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 16 633 BGN
2014 0 BGN
2015 50 072 BGN
66 704 BGN
В т.ч. Национално финансиране 11 772 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 935 BGN
2014 0 BGN
2015 8 836 BGN
11 771 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2 Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз