Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0857-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-01044
Наименование: Бос-фууд-заведение за бързо хранене
Бенефициент: Бос фууд 2 ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 26.07.2013
Начална дата: 02.09.2013
Дата на приключване: 01.03.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Общите цели на проекта са: 1. стартиране на собствен бизнес в сферата на бързото хранене 2. осигуряване на самостоятелна заетост 3. намаляване нивото на безработица в гр. София чрез осигуряване на нови работни места 4. осигуряване на постоянни доходи, по-висок стандарт на живот и социална реализация
Дейности: Сформиране на екип по проекта За да бъде изпълнен проекта качествено и в срок е необходимо да се осигури организация, която да спомогне за проследяване и правилно изпълнение на дейностите, тяхното отчитане и постигане на заложените цели и резултати. В тази връзка ръководителят на проекта ще осъществява контакт с АЗ, с доставчици по проекта, ще отговаря за визуализацията, ще изготвя справки, ще подписва договори и ще носи пряка отговорност за всички дейности по проекта, вкл. нарежда плащания, подписва официалната кореспонденция, трудови, граждански договори и др. Счетоводителя ще отговаря за финансово-счетоводната отчетност по проекта, както и изготвянето, отразяването и своевременно представяне на необходимите ведомости, декларации и други документи. Техническият сътрудник ще подпомага дейностите на ръководителя като копира, подвързва, обработва документи, изготвя справки, анализи, подготвя срещи, договори, следи срокове на доставки и изпълнение на дейности, контактува със счетоводителя относно финансовото и счетоводно отчитане на проекта, изготвяне на счетоводни документи, регистри, справки и други. Контактува с доставчици и изпълнители.
Наем на помещение Тъй като не разполагам с лично помещениe, където мога да осъществявам планираната дейност е необходимо наема подходящо помещение - около 30-50 м2 в централната градска част на гр. София на комуникативно място
Избор на доставчици Съгласно правилата за избор на изпълнител по проекти, финансирани от фондовете на ЕС, както и с цел доброто финансово управление на средствата по този проект ще събера няколко различни оферти за всеки вид доставка. По този начин екипа по проекта ще подбере най-изгодните предложения, с което ще осигурим доставка на заложените стоки и оборудване на най-ниска цена и при най-добри условия, най-бърз срок на изпълнение и от участник с проверена търговска репутация. В тази връзка екипът по проекта ще изпрати покани с предварително заложени критерии до подходящи фирми, след което ще разгледаме и изберем най-изгодните.
Доставка и монтиране на оборудване За отчитане на приходите е необходимо да бъде закупен 1 касов апарат. За съхранение и преработка на стоките до получаване на краен продукт, който ще бъде предложен на клиентите (сандвичи, пици, бургери, др.) са необходими 1 ел.конвектомат, 2 бр. отопляеми витрини за тестени изделия, едната от които на водна баня, 1 хладилна витрина и 1 сокоизтисквачка.
Първо зареждане със стоки Предвиждам в заведението да се предлагат различни сандвичи, бургери, дюнер, пици, баници, други тестени бързи закуски, както и минерална вода и различни безалкохолни напитки – фрешове, шейкове, сокове, газирани напитки, чай, кафе...
Визуализация по проекта Ще възложа на външен изпълнител изработването на 1 бр. информационна табела, съгласно изискванията на програмата за визуализация, както и публикуването на 1 бр. публикация във вестник или информационен портал, чрез които да бъдат оповестени получената финансова подкрепа и дейностите, целите и резултатите по проекта, както и популяризиране дейността на фирмата.
Подбор и наемане на персонал Тъй като работата в едно заведение за бързо хранене е интензивна и динамична е необходимо да има поне двама човека персонал - един човек от персонала да затопля или подготвя закуските и още един, който да приготвя напитките и да обслужва клиентите, както и да се грижи за почистването на масите и подреждане на столовете в заведението. Затова ще наема едно лице от целевата група през първата година от дейността, което да ми помага в работата и ще си разпределим задачите.
Стартиране дейността на фирмата Предлагане на топли и студени бързи закуски и напитки на клиенти, които живеят, учат, работят или просто минават покрай заведението като им осигурим възможност да се хранят при нас за закуска, обяд или след обяд в свободното си време за хранене или просто да се срещнат с приятел на чаша кафе или друга напитка и да осъществяват своите социални и лични контакти при нас в приятна и удобна обстановка.
Изготвяне на технически и финансови отчети Екипът по проекта ще изготвя периодично месечни, междинни и финални финансови и технически отчети като приложи всички необходими документи, доказващи изпълнението на дейностите, съгласно плана за действие и извършените разходи.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 18 616 BGN
Общ бюджет: 7 227 BGN
БФП: 7 227 BGN
Общо изплатени средства: 7 227 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 7 227 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 723 BGN
2014 3 504 BGN
2015 0 BGN
7 227 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 6 143 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 165 BGN
2014 2 978 BGN
2015 0 BGN
6 143 BGN
В т.ч. Национално финансиране 1 084 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 558 BGN
2014 526 BGN
2015 0 BGN
1 084 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз