Дейности:
|
1. Управление на проекта В рамките на дейността ще се сформира одобрен екип за организация и управление на проекта, състоящ се от Ръководител и счетоводител, назначени на граждански договор. Ще се организират регулярни работни срещи на екипа съвместно с управителя на фирмата-кандидат за правилно планиране и реализиране на проектните дейности. Ще се разпределят задължения и отговорности, ще се поставят срокове за конкретни задачи и ще се следи за успешното приключване на всяка дейност, съгласно оперативен план.
Екипът ще подготви план график на тръжните процедури и ще се следи за неговото спазване, съгласно изискванията на ПМС 55. Ще се организират отделните процедури по доставки и услуги. Ще се попълва опис на разходооправдателните документи и ще се подават ежемесечни справки за дейността.
За разплащания по проекта ще бъде поддържана отделна банкова сметка. Ще се създаде и съхранява досие на проекта с документални доказателства от техническа и финансова част, ще се изготвят отчети и справки за финализиране на проекта. Всеки член на екипа ще попълва месечен отчет за свършената работа.
2. Организационна подготовка по придобиване на разрешителни за осъществяване на дейността и въвеждане на предназначеното помещение в експлоатация След сключване на договора за безвъзмездна помощ ще се задейства процедура по откриване на ветеринарна амбулатория. Ще се подготви и подаде пакет от документи, съгласно изискванията на Закона за ветеринарномедицинската дейност, като ще се заплати такса за откриване и такса за членски внос на ветеринарен лекар в РВМС. Ще се получи удостоверение от съответния орган за регистрация на ветеринарно лечебно заведение, даващо право за извършване на ветеринаромедицинска дейност с приложен списък на лекарите към него. Ще бъдат спазени всички изисквания по Наредба № 42 от 12 декември2008 г. за изискванията към ветеринарните лечебни заведения и видът и обемът на ветеринарномедицинската дейност, която може да се извършва в тях от 06.01.2009 г., издадена от Министерството на земеделието и храните.
Ще се подготви помещението, предвидено за ветеринарна амбулатория с план за неговата функционалност и благоприятно разположение на предвидените за закупуване съоръжения и обзавеждане, съобразено с изискванията за ІІ-ра категория на амбулатория (кабинет), които отговарят на всички общи изисквания по чл. 3, ал.1 и ал.3 от Наредбата. За поддръжка на помещението са предвидени режийни разходи за енергия и вода за периода на проекта, съгласно интензитета на ползваната апаратура.
3. Наемане и трайно назначаване на квалифициран персонал за успешното функциониране на ветеринарната амбулатория За осъществяване на дейността на ветеринарната амбулатория, съгласно условията и реда за осъществяване на ветеринарномедицинската практика от Наредбата и чл. 27 ал.2 към нея ще се назначи ветеринаринарен лекар - управител с минимум три години професионален опит по специалността – в лицето на Галин Кирилов. Ветеринарният лекар ще бъде назначен на трудов договор като управител за период от 3 месеца на пълен работен ден, като работното му място ще бъде запазено поне 12 месеца след края на проекта. Ще му бъде разработена длъжностна характеристика и ще участва в работни срещи на екипа и организирани събития, ще попълва месечни отчети за свършена работа. 4. Първоначално закупуване на необходимите съоръжения, оборудване, материали и консумативи, свързани с дейността на ветеринарната амбулатория Наред с въвеждане на амбулаторията в експлоатация ще се предвидят и организират процедури по закупуване на съвременна апаратура и обзавеждане, които отговарят на европейските стандарти за работа в подобен род лечебни заведения.
Ще бъде закупен един преносим компютър с вградена операционна система, офис пакет и стандартна периферия за работа. Отделно ще бъде закупен специалициран медицински софтуер, който ще даде възможност за въвеждане и откриване на партиди за отделни пациенти-клиенти, бърз и лесен достъп и запис на данните за всеки пациент, картина и история на заболяването. Ще може да се проследява клиническа и лабораторна диагностика и направена интерпретация, да се дава справка за пациенти за манипулации, процедури, закъснелите плащания за дати и периоди. Софтуерът ще поддържа и данни за контакт с клиента, изпратени уведомителни писма за ваксинации и други характеристики.
Ветеринарната амбулатория ще бъде обзаведена с подходяща операционна маса; стенен шкаф за съхранение на ВМП с необхоми маса за инструменти и маса за прегледи. За осъществяване на различни по рода си манипулации ще се закупят машинка за подстригване, четящо устройство за микрочип, негативоскоп, отоскоп, един стерилизатор, винтоверт и свредла, една везна, операционна лампа, микроскоп и ултразвук за зъби. За осигуряване на медицинска и благоприятна атмосфера помещението ще се оборудва с климатик.
За заприходяване на направените услуги ще бъде закупен касов апарат.
От друга страна за обезпечаване качественото обслужване и надеждно лечение на домашните животни се предвижда закупуване на достатъчно консумативи и материали, инструменти за работа на лекаря и помощни пособия.
5. Визуализация и публичност на проекта Със стартиране на проекта ще се разработи информационна табела с логата на ЕС и ЕСФ по образец на Договарящия орган с информация за проекта и неговото финансиране. Информационната табела ще бъде поставена на видно място във ветеринарната амбулатория за усведомяване на максимално широк кръг от хора за одобрената инициатива.
За популяризиране на амбулаторията и успешното развитие на дейността й ще се отпечатат информационни визитки, визуализирани с логата на ЕС и ЕСФ, с контактна информация и с текст за приноса на програмата.
Върху закупеното оборудване ще бъдат поставени самозалепващи се стикери с ясно посочена подкрепата на ЕС, номера на договора и логата на ЕС и ЕСФ.
Всички проектни документи, бланки и формуляри ще съдържат логата на ЕС и ЕСФ, слоган на ОП РЧР и текст “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“.
Предвижда се в едно от основните учлища в гр. Варна да бъде организирана кампания под надслов „Против насилието срещу животните!”. Информационната кампания ще включва една информационно-опознавателна среща с ученици от основните училища в град Варна с цел запознаване на децата с индивидуалните грижи, които трябва да полагат за домашните си любимци и начините за предпазване от болести предавани от животни на хора. Под егидата на техните учители ще се разглеждат проблемите с безстопанствените животни и начини за отговорно отглеждане на домашните любимци, за да не се увеличава техния брой. На срещата ще бъдат раздавани информационни брошури и визитки, визуализирани по образец на Договарящия орган. Срещата ще завърши с конкурс за представяне възможностите на домашни любимци на децата – участници, като ще се направят безплатни индивидуални прегледи и ще се отговори на въпроси на децата индивидуално за даденото живото. От друга страна, ще се направи връзка и с организацията „Animal Hope”, за да се подпомогне дейността й с безплатни прегледи и манипулации за бездомни животни с останалите налични закупени материали и консумативи.
|