Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.3.03-0132-C0001
Номер на проект: ESF-2303-09-12005
Наименование: "Подобряване условията на труд в "Минералкомерс" АД"
Бенефициент: „МИНЕРАЛКОМЕРС” АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 22.05.2013
Начална дата: 26.06.2013
Дата на приключване: 01.07.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Стара Загора
                    Стара Загора
Описание
Описание на проекта: Подобряване условията на труд на работното място.
Дейности: Дейност 1: Определяне на екип по проекта и дейности по управление и администриране на проекта - Месец 1-10 Дейността ще се реализира на 3 етапа:  Сформиране и договаряне с екип по проекта- Месец 1  Оперативно изпълнение на проекта и текущи дейности по координация, мониторинг и отчетност- Месеци - 1-10  Подготовка на финален отчет на проекта – Месец 10 След одобряване на проекта и подписване на договор с финансиращата институция, предприятието ще подпише договори с ръководителя на проекта, координатора и счетоводителя с конкретно описание на задълженията и отговорностите. Ще се актуализира графика на проекта. Ще бъдат извършени всички подготвителни дейности за стартиране на дейностите по проекта. Ръководителят на проекта ще отговаря за цялостното управление и отчет на проекта, изпълнението на всички дейности и управлението на екипа и подизпълнителите. Квалификацията и професионалният опит на избрания за ръководител на проекта експерт напълно отговарят на необходимите за реализиране на проекта. Основните му задачи включват: организиране и координиране на дейностите още по подготовка на проекта и проектната документация; организиране и координиране дейностите по изпълнение на проекта и организиране дейността на екипа; отчитане изпълнението на дейностите по всеки етап на проекта; наблюдаване дейностите по отношение на целите на проекта, поддържане връзката с договарящия орган, подписване на договори. Ръководителят ще бъде отговорен за техническото, финансово и административно изпълнение на проекта и за спазване на правилата и процедурите при изпълнение на проекти, финансирани по програмата; законосъобразно изпълнение на процедурите за избор на подизпълнители; наблюдение и контрол на подписаните в рамките на проекта договори; контролира спазването на графика на проекта; подготовка на доклади и отчети по проекта. Координаторът на проекта ще бъде отговорен за организиране и контролиране на процедурите за избор на подизпълнители по проекта; ще извършва административната работа по проекта; ще събира и поддържа в изряден вид проектната документация; ще води комуникацията по проекта с подизпълнители/доставчици и останалите членове по управление на проекта. Подробно описание на задълженията и отговорностите на Ръководителя и Координатора ще бъде включено в договорите им за възлагане управлението и координацията на проекта. Счетоводителят ще отговаря за счетоводството, финансовото управление, съхраняването на финансовата документация, подготовка на искания за плащания и т.н.; подготовка на финансови справки за разходване на средствата и финансови отчети. Ръководителят на проекта, със съдействието на счетоводителя ще подготвя подробни текущи технически и финансови отчети за изпълнение на дейностите по проекта, за спазване на графика, постигане на индикаторите за успех на всеки етап и за постигнатите резултати след приключване на планираните дейности. Ръководителят ще води точна и редовна документация и ще следи за изрядни счетоводни отчети, съгласно изискваните форми, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане; ще води прецизни и редовни доклади и прозрачни сметки за изпълнението на проекта. Проектът ще бъде управляван и администриран според изискванията и насоките за изпълнение на проекти финансирани по програмата, както и според вътрешните правила и процедури на организацията и държавните нормативни изисквания за счетоводна отчетност. След приключване на дейностите по проекта ще бъде изготвен и представен окончателен доклад, попълнен по образец на Договарящия орган, относно изпълнението и постигнатите резултати. В доклада ще се посочва постигането на резултатите и целите на съответния проект чрез предварително зададените индикатори, както и се отчита реалното изпълнение на заложените стойности на индикаторите. Докладът ще описва и основните проблеми, възникнали по време на изпълнението на съответния проект, как тези проблеми са били решени, както и какви са били причините те да не бъдат преодолени. Освен техническия доклад и копия от съпътстващи документи, ще бъде подготвен и финансов отчет.
Дейност 2: Процедури за избор на изпълнители/доставчици на планираните услуги, материали и доставки и СМР - Месец 1-4 Координаторът на проекта ще подготви документация за подбор на изпълнители/доставчици; ще организира процедура за подбор на изпълнители/доставчици като по ПМС № 55/12.03.2007 г. ще бъдат проведени следните процедури:  Услугите по извършване на анализ на състоянието- базата избор между 3 оферти,  Доставка на ЛПС и работно облекло-на базата избор между 3 оферти,  Мерки за информиране и публичност - на базата избор на база 1 оферта  Доставката на климатици и извършване на ремонтни дейности ще е също на база 3 оферти. Ще бъдат подписани договори с фирмите, предлагащи икономически и технически най-добри оферти, които в най-голяма степен отговарят на нуждите на бенефициента. Избраните изпълнители/доставчици ще бъдат поканени за представяне на документи удостоверяващи, че не попадат в обстоятелства, които отнемат правото им да подпишат договор - удостоверение за статут, за отсъствие на задължение към държавата и свидетелства за съдимост на представляващите фирмата. Едва след това ще бъдат подписани договори.
Дейност 3: Извършване на анализ на състоянието на организацията и проектиране на трудовата дейност - Месец 5-9 Минералкомерс АД като фирма, единствен производител на аморфен силициев двуокис на Балканите, строго следи спазването на разпоредбите на трудовата медицина, свързани с осигуряване на безопасни и здравословни условия на работа. Естеството на дейност на компанията налага необходимост от регламентирани ясни правила и процедури, целящи превенция от травмични увреждания, заболявания, неблагоприятни ефекти върху зрението и др. В компанията има изготвени оценки на риска и утвърдени програми за минимализиране на риска. С цел изграждане на добре работещата система за осигуряване на ЗБУТ е необходимо изготвяне на анализ на състоянието, включващ следните раздели: Анализът ще съдържа: „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”.  Раздел „Въведение” Използвани изходни данни и описание на характеристиките и състоянието на предприятието и организацията на трудовата дейност към момента, в т.ч.: - Съдържание и характеристики на основните и спомагателни трудови дейности, използвани технологии, използвани суровини и материали и произвеждани продукти, работни помещения и работни места, работно оборудване, съоръжения с повишена опасност и др; - Идентифициране на всички елементи на работната среда и средства за реализиране на работните задачи, съпътстващи трудовите дейности, които пряко или косвено влияят на условията на труд. Описание на техните характеристики, влиянието им върху здравето и безопасността на работещите; - Управление на основните и спомагателните дейности (планиране, изпълнение, наблюдение и контрол на изпълнението, анализ и подобрения), процедури, вътрешни трудови стандарти и документи; - Преглед на предприетите към момента действия за управление на основните и спомагателните дейности, създадените вътрешнофирмени правила за безопасна работа, техният обхват, вменени отговорности на всички нива на управление, поддържането им в актуално състояние, степен на съпричастност на работещите, отчетени резултати, направени изводи и заключения, предприети последващи действия за подобряване системата на управление; - Показатели за ефективност на трудовата дейност:  Изпълнението на поетите трудови дейности и задачи - реакции на ситуацията решения, които носят икономически ползи, когато са своевременни и предотвратяват риска от загуби и от пропуснати ползи;  Качество на изпълнението, в зависимост от характера и съдържанието на труда - спазване на технологичния регламент;  Организационно проектиране на система за управление на човешките ресурси - осигуряване на качеството чрез прилагане на нетрадиционни иновационни подходи и методи. - Управление на персонала, в т.ч.: състав, квалификационна структура, здравно състояние, рискови групи, заплащане, социално партньорство, колективно трудово договаряне и социални придобивки, мотивация:  Разпределение на заетите лица по степени на образование и квалификация, изисквана за заеманата длъжност в предприятието;  Възнаграждения и прилагани методи за стимулиране на персонала за постигнати резултати, за изявени трайни професионални качества;  Годишни анализи на здравното състояние на работещите във връзка с конкретните условия на труд, изготвени от СТМ по чл. 11 ал. 7 от Наредба № 3 от 25.01.2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина, определени в приложение № 5 и издадените заключения за пригодността на работещите да изпълняват даден вид работа;  Протоколи от заседанията на групата по условия на труд (обсъждани теми, взети решения и направени предложения към работодателя). - Условията на труд при изпълнение на основните и спомагателните трудови дейности, които влияят на качеството и ефективността на трудовата дейност, вкл. физични условия (фактори на работната среда), изисквания на задачата и трудовия процес, социални и организационни фактори; - Установяване на данни за състоянието на факторите на работната среда от наличните протоколи и сертификати за оценка на съответствието и извършване на допълнителни измервания от орган за контрол на факторите на работната среда и електробезопасност; - Идентифициране на видовете работи, извършвани при специфични условия и рискове за живота и здравето, които не могат да бъдат отстранени, ограничени или намалени, независимо от предприетите мерки; - Източници на опасности за безопасността и здравето, основни рискови фактори, оценки на риска, средства за колективна защита, лични предпазни средства, санитарно-битови условия, травматизъм и заболеваемост и др.; - Документирана оценка на риска - резултати от оценката на риска за здравето и безопасността на работещите, идентифицирани опасности, изложените на опасност лица, включително работниците и служителите, които се нуждаят от специална закрила; - Програма за управление на риска - предприети и планирани мерки, включени в програмата за управление на риска; - Списък на личните предпазни средства - предвидени и осигурени лични предпазни средства, съобразно идентифицираните опасности създаващи риск за работещите, който не може да бъде елиминиран с технически или организационни мерки; - Регистри ТЗ и ПЗ - регистрирани трудови злополуки и професионални заболявания. Резултати от проведени разследвания и анализи за връзката на травматизма и заболеваемостта през последните години с условията на труд; - Управление на дейността по осигуряване на безопасността и здравето – законови и други изисквания, оценки за съответствия, документиране, докладване, информиране и консултиране и др., процедури и практики; - Преглед на вътрешнофирмените документи за управление на безопасността и здравето при работа, оценки за съответствието с приложимото законодателство. Прилаганите добри практики. Ангажиране на работещите в процеса по докладване и разследване на потенциални инциденти, консултиране с членовете на комитета по условия на труд и съгласуване на планираните мерки за минимизиране на риска от идентифицирани и докладвани опасности. Предприетите действия за повишаване културата на безопасност чрез информиране на работещите за съществуващите рискове и прилаганите превенция чрез провеждане на обучения, инструктиране, информиране чрез нагледни материали и др.  Раздел „Изложение и анализ” - Описание на силните и слабите страни на организацията на трудовата дейност и работната среда в предприятието; - Анализ на Силните и Слабите страни, които имат ключово значение за ефективността на производството и производителността на труда, както и Възможностите и Заплахите, които се откриват от събраната информация; - Използване на приложимите законовите изисквания по ЗБУТ, ръководства, кодекси за добри практики и др. и идентифициране на онези точки, които представляват възможности за усъвършенстването на организацията на трудовата дейност в предприятието и създаване на предпоставки за повишаване производителността на труда и намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания, както и онези, които представляват заплахи за здравето и безопасността на работещите или пречки за подобряване условията на труд; - Определяне елементите на организацията на трудовия процес и работната среда, които имат ключово значение за ефективността на производството и производителността на труда. Подробен анализ и оценяване нивото на организацията и ефективността на трудовите процеси, иновациите, управлението на човешките ресурси, условията на труд, организацията на дейностите по осигуряване на ЗБУТ и документирането и др. Въз основа на анализ на силните и слабите страни (SWOT – анализ) на елементите на организацията и проектирането на трудовия процес и работната среда се определя кои от тях следва да се поддържат и развиват и за кои е необходимо да се предприемат допълнителните мерки за подобрения. Силните и слабите страни на вътрешната среда се разглеждат в съчетание с възможностите и опасностите, произтичащи от външната среда. Съставят се SWOT-матрици, -таблици и -диаграми, илюстриращи съотношението на характеристиките (силните и слабите страни) на трудовата дейност; - Изготвяне на SWOT анализ, в който се разглеждат стратегиите за управление на комбинации от вътрешни и външни фактори.  Раздел „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност” - Обосновка и надлежно описване при кои елементи на организацията на основните и спомагателни дейности има необходимост от усъвършенстване и подобрения и какви; подобрения на условията на труд и други мерки за повишаване и поддържане на работоспособността и производителността на труда и как ще се постигне това; какви методи и средства ще бъдат използвани за постигането на целите на проекта:  Как ще бъдат използвани възможностите за реализация на плюсовете;  Как ще бъдат използвани плюсовете за елиминиране на опасностите;  Какви действия могат да унищожат на слабостите и създадат на нови възможности;  Какви са стратегиите, които да не позволят слабостите да бъдат активизирани от заплахи.  Раздел „Заключение” - Изводи за състоянието на предприятието и организацията на трудовия процес (какво може и следва да се промени спрямо текущото състояние и анализа на събраната информация и да подпомогне постигането на поставените и съществуват ли проблеми, които трябва да се преодолеят или минимизират, за да се постигнат желаните резултати /при кои елементи на организацията на основните и спомагателни дейности има необходимост от усъвършенстване и подобрения/). - Определяне на приоритетите - идентифициране на конкретни, приоритетни зони за подобрение, изхождайки от:  Силните страни, които трябва да се развиват и кои слабости трябва да бъдат преодолени;  Възможностите, които трябва да се използват и кои рискове трябва да бъдат контролирани. - Препоръки за необходимите действия и съответно необходимите за всяко от тях ресурси - какви конкретни действия следва да бъдат предприети; как трябва да бъде проектирана организацията на трудовата дейност на конкретните работни места за постигане на поставените цели; с какви средства следва да бъдат обезпечени съответните действия и какви са измерителите за тяхната ефективност и ефикасност; как това ще се отрази на производството и производителността на труда чрез създаване на условия за по-рационално използване на трудовите и материалните ресурси; какъв ще бъде ефекта за намаляване на травматизма и заболеваемостта. Отчитането на резултатите от анализа на състоянието и проучването на възможностите за подобрение и прилагане на добри практики, ще бъде ориентирано към: - Организационни мероприятия за намаляване на риска при работа; - Технически мерки за обезопасяване на работното оборудване и ограничаване вредното въздействие на факторите на работното среда и контакта с вредни и опасни вещества; - Поддръжка, графици за периодични прегледи и своевременно отстраняване на несъответствия, създаващи предпоставка за възникване на опасно събитие; - Идентифициране на опасните зони и поставяне на знаци, сигнали и маркировка по безопасност и здраве; - Осигуряване на ефективни колективни и лични предпазни средства и екипировка; - Информираност, обучение и ангажиране на работещите за спазване на правилата за безопасна работа, предотвратяване на инциденти и поддържане нивото на безопасност.
Дейност 4: Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло - Месец 5-6 Минералкомерс АД произвежда аморфен силициев двуокис на Балканите. В компанията има изготвени оценки на риска и утвърдени програми за минимализиране на риска. Естеството на дейност на компанията налага необходимост от регламентирани ясни правила и процедури, целящи превенция от травмични увреждания, заболявания, неблагоприятни ефекти върху зрението и др. Минералкомерс АД разполага с лични предпазни средства и специално работно облекло, но в голямата си част те са морално остарели и с минимални защитни елементи. В условия на динамичен пазар и сериозна конкуренция сред производствения бранш, където борбата за качествена работна ръка е голяма, е важно компанията да запази своите служители като им демонстрира ангажираност към въпросите за безопасност и здраве при работа и предприема активни мерки за социална защита. Закупуването на лични предпазни средства и специално работно облекло е първата стъпка в тази посока. Планираните материали са с качествено по-добри параметри от наличните, много по-леки и комфортни за носене, максимално опростени, което автоматично ще доведе до повишаване производителността на целевата група. Те имат и много по-дълъг експлоатационен живот от стандартния клас, направени са от висококачествена материя. Предвидено е закупуване са следните ЛПС и защитно работно облекло: Артикул Бр./кашон Антифони- външни – без каска 14 Маска-полулицева 18 Филтри-прахов 72 Защитни очила 27 Защитни очила 4 Ръкавици телешка кожа 72 Наметала за еднократна употреба 1680 Ботуши 8 Ботуши 3 Престилка 14 Диелектрични боти 1 Диелектрични ръкавици 2 Каска 4 Нитрилни ръкавици 1200 /12к./ Латексови ръкавици без пудра 1440 /15к./ Киселинно- защитен гащеризон 4 Киселинно-устойчиви ръкавици 208 бр. Антифоните осигуряват по-високо качество на изпълнение, те прилягат плътно към главата и намаляват шума. Маска-полулицева + Филтри-прахов осигуряват оптимална защита от почти всички опасни вещества, намаляват дихателното съпротивление, имат по-добро балансирано прикрепване и подобрено поле на виждане. Те имат и много по-дълъг експлоатационен живот от стандартния клас, направени са от висококачествена тънка филтърна материя, която комбинира предимствата на механичните и електростатични филтри, като осигурява по-ниско съпротивление при дишане и минимално натрупване на топлина и влага; могат да се използват в широк диапазон от дейности; позволяват задържане на частиците от външния слой, а след това и от вътрешния филтър. Защитните очила при работещите в производството и защитни очила в лабораторията – два различни типа на изпълнение, осигуряващи по- качествена както механична, така и защита от попадане на различни химични в-ва в очите и увреждането им. Моделите са олекотени за доставяне на по-голямо удобство по време на работа, меки, с голям вътрешен обем, неалергични. Ръкавиците от телешка кожа осигуряват механична защита, защита от ниски и високи температури по време на работа, комфорт и имат дълъг период на износване. Наметала за еднократна употреба – необходими са по време на работа при възникване на аварийни ситуации /пръсване/ на торби и запрашаване на работещите. До момента не са били закупуване, но наличието им става все по-наложително с оглед разширяване на дейността на фирмата и капацитета на производство. Ботуши за механиците-до момента са използавни обикновени ботуши; предвидено са за закупуване ботуши с по-добро качество, от изключително здрав и гъвкав материал, с метално бомбе и характеристики осигуряващи защита от различни механични, физични и химични агенти по време на работа. Ботуши- др.работници - висококачествени водозащитни ботуши, осигуряващи по- добро предпазване на работещите, както от атм. Влияния, така и от вода и хим. и почистващи препарати по време на работа. Престилката осигуряват по-надеждна защита на работещите с вода, суровини, химични в-ва и препарати. Диелектрични боти и Диелектрични ръкавици осигурява по-голяма защитата при работа с електричество и запазване здравето и живота на работещите. Каската осигурява надеждна защита при работа и възникване на рисковани ситуации. Латексови ръкавици - киселино устойчиви, Латексови ръкавици без пудра, Ръкавици нитрилни - осигуряват по-добра защита на лаборанти, диспечери, технолози при работа с различни химични вещества и суровини. Посочените материали са произведени от тъкани, устойчиви на изпиране и трудно запалими, съобразени с индивидуалните особености на работниците, предпазващи от искри и пръски хим.в-ва, годни за използване и при ниски температури. Те ще дадат на работниците усещане за сигурност на работното място, ще улеснят процеса на дейност и ще повишат удовлетвореността на служителите и ще допринесат за намаляване производствените травми и професионалните заболявания.
Дейност 5: Доставка на ДМА и извършване на СМР- Месец 6-8 По проекта, в пълначното отделение е предвидено изграждането на прахоуловителна и аспирационна система, поради факта, че готовата продукция се пълни от пълначна машина в двупластови книжни порьозни торби под вакуум. По време на този процес се случва спукване на торбата и разпрашаване на продукцията, която е лека и обхваща обема на цялото помещение. Това води до затруднено дишане, раздразнение на лигавиците на дихателните пътища и очите и може да доведе до сериозни белодробни проблеми при работещите. За да се избегнат тези рискове е необходимо изграждането на прахоуловителна и аспирационна система над пълначна машина. Няма такава направена до този момент. Ремонтът ще осигури защита от производствен прах чрез изграждане на локална аспирационна система над източника на замърсяване. Предвидено е и закупуване и монтаж на 3 климатика с цел поддържане в работните помещения на благоприятен микроклимат. С оглед подобряване на условията на труд е необходима и реконструкция на командна кабинка в сушилно отделение. Кабинката е изградена в близост до уредите и машините, в които се извършва процеса на сушене на суровината. По време на сушене на суровината се отделя определено количество прах от продукта. Целта и е да предпази операторите както от шума при работа на машините и от навлизането на прах, така и от неблагоприятния микроклимат на голямото производствено помещение. В момента кабинката не изпълнява своите функции на шумо-, топло и прахоизолиране, поради морално остаряло строително изпълнение; наличие на отвори, липса на уплътнение. Това води до дискомфорт и оказва негативно влияние върху здравето на оператора. Посочените мерки ще подобрят микроклимата и здравословните условия на труд, което от своя страна ще доведе до повишаване на производителността на труда и намаляване на риска от професионални заболявания.
Дейност 6: Дейности за популяризиране на проекта - Месец 2-10 Информация за проекта ще бъде активно предоставяна от предприятието, според изискванията на програмата в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент 1828/2006 и приложение 1 към него, и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”:  Отразяване финансирането на проекта на всички отпечатани документи и закупени по проекта активи;  Поставяне на табела относно финансирането на входа на сградата - Табелата ще съдържа информация, че проектът е финансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, както и други задължителни елементи според изискванията на Договарящия орган;  Публикуване на подробна информация за проекта на страницата в интернет на Минералкомерс АД (цели, дейности и планирани/постигнати резултати), която периодично ще бъде актуализирана и допълвана;  Издаване на брошури с информация за дейностите по проекта и постигнати резултати; Екипът на проекта ще гарантира прозрачност, достъп до информация и равни възможности за участие в проекта на служителите, както и редовно ще информира местните медии и партньорските организации относно постигнатите резултати. Във всички обяви или публикации на Бенефициента, свързани с проекта, ще се уточнява, че проектът е получил финансиране от Европейския съюз. Всяка публикация на Бенефициента, под каквато и да е форма и в каквото и да е средство за осведомяване, в това число и интернет, ще съдържа следното заявление: „Настоящият документ е изготвен с финансовата помощ на Европейския социален фонд Минералкомерс АД носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европейския съюз или Агенция по заетостта“. Отговорност за отразяване в медиите на резултатите от проекта и за разпространение на информация за проекта ще бъде поета от страна на Ръководителя на проекта, който ще подготвя регулярно кратки материали за медиите с интересна информация - за стартирането на проекта, прогреса и предстоящите дейности, за крайните резултати.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"ВИСТА БЪЛГАРИЯ" ЕООД
"ИНФА - ТЕРМ" ООД
"СИБЕР 91" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 91 995 BGN
Общ бюджет: 89 674 BGN
БФП: 89 674 BGN
Общо изплатени средства: 89 665 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 89 674 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 18 399 BGN
2014 71 266 BGN
2015 0 BGN
89 665 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 76 223 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 15 639 BGN
2014 60 576 BGN
2015 0 BGN
76 215 BGN
В т.ч. Национално финансиране 13 451 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 760 BGN
2014 10 690 BGN
2015 0 BGN
13 450 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2 Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз