Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0518-C0001
Номер на проект: ESF-1203-06-11009
Наименование: "Рекламно студио - нов бизнес модел в предприемачеството"
Бенефициент: "СПРИНГ - ДИЗАЙН" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 11.04.2013
Начална дата: 07.06.2013
Дата на приключване: 01.03.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
                    Пловдив
Описание
Описание на проекта: Постигане на устойчива заетост, повишаване степента на специализираното познание в областта на рекламните услуги и графичния дизайн, както и подобряване на конкурентноспособността на бизнеса в тази област.
Дейности: Организация и управление на проекта 1.Назначава се екип по организация и управление на проекта - ръководител на проекта и счетоводител на проекта. Ръководител на проекта - Неговата роля е да ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта, както и отговаря за постигане на заложените цели. Отговаря за целесъобразното изразходване на средствата по проекта и осъществява текущ мониторинг. Изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта в съответствие с поставените изисквания. Изготвя и представя междини и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящият орган. Счетоводител по проекта – Неговата роля е да следи за спазването на финансовите условия по договора. Изготвя финансовите отчети във връзка с искания за плащане. Координира текущото счетоводство по проекта.
Подготовка и избор на изпълнител/и съгласно ПМС №55. Ръководителят на проекта ще изготви техническо задание и ще обяви процедура, съгласно ПМС №55 за избор на външен изпълнител/и по проекта за закупуване на техническо оборудване /компютър и техника необходима за осъществяване на дейността /, закупуване на материали и консумативи и изработване на рекламни материали /1 брой информационна табела и 50 броя брошури/.
Първоначално закупуване на материали за реализиране на проекта. Предвижда се първоначално закупуване на материали за реализиране на проекта като плоскости разпенено ПВЦ, фолиа, хартии хроми и др. консумативи /транспортна лента ПВЦ, магнитно фолио и др./.
Информация и публичност Ще се изготвят рекламни материали- брошури и информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на фирмата. Върху закупеното техническо оборудване, необходимо за изпълнението на дейностите по проекта, ще бъдат поставени стикери с информация за процедурата и източника, по който се финансира проекта и съответните за това символи.
Изготвяне на стратегия. Закупуване на оборудване. Предвижда се изготвянето на стратегия от външен изпълнител, която да включва подробен бизнес-план с акцентиране върху приоритетните моменти при работата на новосъздаденото предприятие. Бизнес планът е важен инструмент за управление – в него са заложени както целите /удовлетвореност на клиентите от предоставените рекламни услуги и т.н./, които фирмата иска да постигне през периода на реализиране на проекта, така и основните стратегии, които ще следва в бъдеще. Дейността по закупуване на техническото оборудване /компютър и техника необходима за осъществяване на дейността/ е изключително важна за реализиране на заложените цели. Техническото е необходимо за ефективно провеждане на планираните дейности, като ще се използват целесъобразно и по предназначение, с оглед предоставянето на рекламните услуги. При закупуването му ще се спазват техническите параметри зададени с проектното предложение
Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал Ще се планират и осигуряват трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал. В рамките на дейността по проекта се предвижда назначаването на: - управителя на фирмата по трудово правоотношение за период от 3 месеца от стартиране на проекта, респективно планирани са разходи за трудово възнаграждение. Предвидената сума за месечно възнаграждение на същият не надвишава максималният доход определен за дейност „Административни офис услуги и др.спомагателни на стоп.дейност“ в размер на 867 лева. Планираните разходи са по трудов договор и не попадат в обхвата на методологията за възнаграждения по ОП РЧР. - наето лице по трудов договор на длъжност Оператор на периферни устройства - МОД за тази длъжност 321,00 лв.
Анализ на постигнатите резултати Ще се планират и организират писмени анкети, с цел събиране и обобщаване на информация.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 924 BGN
Общ бюджет: 19 769 BGN
БФП: 19 769 BGN
Общо изплатени средства: 19 769 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 769 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 985 BGN
2014 15 784 BGN
2015 0 BGN
19 769 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 803 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 387 BGN
2014 13 416 BGN
2015 0 BGN
16 803 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 965 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 598 BGN
2014 2 368 BGN
2015 0 BGN
2 965 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз