Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG161PO002-1.4.01-0017-C0001
Номер на проект: 0117-УО-1.4
Наименование: Подобряване на техническото обезпечаване и работната среда на Управляващия орган на Оперативна програма „Техническа помощ”
Бенефициент: Администрация на Министерски съвет
Източник на финансиране: ЕФРР ==> Оперативна програма "Техническа помощ"
Дата на решение на договарящия орган: 04.02.2013
Начална дата: 19.02.2013
Дата на приключване: 03.12.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Обща цел на проекта: Проектът има за цел да повиши ефективността и да подобри качеството на работа на УО на ОПТП. Конкретни цели на проекта: Конкретните цели на настоящия проект са: 1. Осигуряване на необходимото техническо оборудване за постигане на по-високо ниво на ефективност при работатата на служителите на УО на ОПТП; 2. Създаване на подходяща работна среда. Проектът изцяло съответства на Приоритетна ос 1: “Подпомагане на реализирането на дейностите на структурите на централно ниво: Централното координационно звено, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, Комитета за наблюдение на НСРР, Управляващия орган на ОПТП и Комитета за наблюдение на ОПТП. Мерки за изграждане на капацитет на институциите, работещи по Структурните фондове”, Мярка на подкрепа 4: Осигуряване на подкрепа за изпълнението на оперативна програма “Техническа помощ”. Конкретната цел на тази мярка на подкрепа е осигуряване на ефективност на изпълнението на ОПТП.
Дейности: Дейност 1. Доставка на техника и обзавеждане За да изпълняват ефективно своите задължения служителите на УО следва да разполагат с необходимото техническо оборудване и обзавеждане, обезпечаващо и улесняващо изпълнението на ежедневните им задължения и осигуряващо им комфортна работна среда. Дейността предвижда осигуряването и поддържането на необходимото техническо оборудване. Предвидено оборудване и обзавеждане – минимални технически характеристики и количества Външен хард диск – 1 бр. Капацитет 6 ТВ, софтуер за автоматичен back-up, Гаранция – минимум 24 месеца GPS навигация – 1 бр. Меню и гласова навигация на български, инсталирана карта на България, ecoRoute™, размер на дисплей – диагонал минимум 10 см, зарядно за автомобил 12-24V, гаранция минимум 24 години Цветен принтер – 1 бр. Цветен мрежови лазерен принтер, да отпечатва документи с размер до А3, Резолюция цветно мин 600х600 dpi Консумативи за принтер - Тонер касети за мин. 750 стр А3: 3 бр. Черни; 9 бр. Цветни – 3 magenta, 3 yellow, 3 cyan Таблети – 11 бр. Да има вграден 3G, Процесор Мин. 1.4 GHz; Оперативна памет Мин. 1024 MB DDR2; Памет за съхранение на данни Мин. 16 GB + вграден card reader за SD (micro/mini); Екран - Диагонал от 9,7“ до 11“; Операционна система - Да; Чанта/Калъф за пренасяне; Гаранция от датата на доставка – 36 месеца Компютърни конфигурации – 20 бр. Компютърни конфигурации – настолен компютър, монитор, мишка и клавиатура: Процесор Intel Core i7, 3.40 GHz, 6 MB cache или еквив.; Оперативна памет мин. 4GB Твърд диск минимум 500 GB; Компакт-дисково устройство DVD±RW; Портове 6 х USB; Мишка USB 2.0, двубутонна, скрол, оптична, с цвета на компютъра; Клавиатура с вграден Smart card reader , USB 2.0, гравирана с English (US) и кирилица по БДС, с цвета на компютъра; Монитор: Технология LED/TFT/PVA/IPS/S-IPS Anti-Glare; Размер мин. 21,5 инча; Време за реакция 5 ms (max) Система за видеонаблюдение – 1 бр. 2 бр. видеокамери - Цветна куполна IP; 2.0 мегапиксела, IR осветление, обхват ~30 м., 1 бр. 16 канален мрежов видеорекордер, 2х1TB HDD за запис над 6 месеца, визуализация в реално време и запис до 16 IP, пълен набор от функции за запис и визуализация, наблюдение през мобилен телефон 3G 1 бр. - 8 портов Switch с вкл. монтаж, програмиране и пускане, вкл. материали Мултимедиен проектор – 1 бр. Контраст мин. 2100:1; Мининум 2000 Lumens; Дистанционно управление; Гаранция – 36 месеца Екран - 1 бр. Диагонал: мин. 100" (254.0 cm); Формат: 4:3 или 16:9, Материал: MaxWhite Рутер - 1 бр. Брой портове WAN - 1x10/100; USB 2.0 Port; Сигурност: WPA & WPA2; Гаранция – 24 месеца Лек автомобил – 1 бр. Купе тип Седан, Брой места 4+1, Брой врати 4 врати, Минимално междуосие 2699мм., Минимален обем на багажника в литри 450, Максимален смесен разход на гориво по каталог 9л/100км, Минимална мощност 100 KW, Осигурена гаранция - мин. 5 години; Задължителни екстри - Климатроник и озвучителна система. Допълнително са заложени разходи за оперативното използване и поддръжка на закупения лек автомобил. Електронен сейф за документи – 1 бр. Електронно заключване с променящ се код и възможност за аварийно отваряне; Минимални размери 30х20х20 Столове – 20 бр. Ергономична седалка и облегалка; Релакс подвижна система -Tilt механизъм с възможност за заключване в изходна позиция Посетителска пейка – 1 бр. Посетителска двуместна пейка с масичка; Метална хромирана рамка и седалки. Ъглов диван – 1 бр. Тип кухненски ъгъл, тъмна дамаска или еко кожа, размери мин. 190х135 см  Бюра – 5 бр. Минимални размери 160х70 см; ПДЧ или ЛПДЧ Контейнери – 10 бр. – С 4 чекмеджета, на колела, заключващи се Ниски помощни маси – 7 бр. – Мин. размери - размери в/ш/д: 40/110/60 см; ПДЧ Етажерки – 5 бр. ПДЧ или ЛПДЧ; Минимални размери вис. 180хдълб.35хшир.70 см Поставки за компютър на колелца – 10 бр. На колелца, с термоустойчиво покритие Закупуването на предвидената техника е необходимо с оглед подобряване на условията на труд и осигуряване на ефективност на работата на УО, предвид факта, че компютрите, които се ползват в момента са от 2005 г. и технически не отговарят на натовареността и обема на работа в УО. Тъй като през 2012 г. са закупени 9 лаптопа за нуждите на дирекцията, по настоящия проект се предвижда доставка на 11 таблета за останалите служители с оглед осигуряване на максимална оперативна мобилност. Останалото оборудване ще позволи подобряване качеството на работа на експертите във връзка с ежедневните задължения, както и във връзка с многобройните презентации, обучения и др. Закупуването на предвиденото обзавеждане е необходимо с оглед подобряване на условията на труд и осигуряване на подходяща работна среда. Предвидено е закупуване на ергономични столове, предвид огромната натовареност на служителите и факта че в момента част от тях работят на посетителски столове. Етажерките и контейнерите са необходими за съхраняване на работни документи. Предвидено е и закупуване на 5 бюра, тъй като е необходима подмяна на част от ползваните в момента. Освен това предвид ежедневните срещи, които се провеждат в УО е необходимо закупуване на диван и посетителска пейка. Наличието на лек автомобил ще улесни извършването на проверки на място при бенефициентите на програмата, ще спомогне за увеличаване броя на тези проверки, както и значително ще намали транспортните разходи на УО. Освен това автомобилът ще се ползва при честите участия на конференции, семинари, обучения и публични събития по ОПТП, както и такива на бенефициентите по програмата.
Разходи за управление и изпълнение на проекта Разходи за управление и изпълнение на проекта
Мерки за публичност и информираност Мерки за публичност и информираност
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"ПАРТНЬОРИТЕ"
Вали компютърс ООД
Мад Иновейшънс ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 203 324 BGN
Общ бюджет: 103 809 BGN
БФП: 103 809 BGN
Общо изплатени средства: 88 123 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 103 809 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 40 665 BGN
2014 6 904 BGN
2015 40 554 BGN
88 123 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 88 238 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 34 565 BGN
2014 5 868 BGN
2015 34 471 BGN
74 905 BGN
В т.ч. Национално финансиране 15 571 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 6 100 BGN
2014 1 036 BGN
2015 6 083 BGN
13 218 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 (Д) Доставени компютърни конфигурации: настолен компютър, монитор, мишка и клавиатура
Индикатор 2 (Д) Доставен външен хард диск
Индикатор 3 (Д) Доставена компютърна конфигурация- сървър
Индикатор 4 (Д) Доставено GPS устройство за навигация
Индикатор 5 (Д) Доставен цветен принтер с вкл. Консумативи
Индикатор 6 (Д) Доставени таблети
Индикатор 7 (Д) Доставен мултимедиен проектор с дистанционно управление
Индикатор 8 (Д) Доставен рутер
Индикатор 9 (Д) Доставен екран за мултимедийно проектиране
Индикатор 10 (Д) Доставен екран за мултимедийно проектиране*
Индикатор 11 (Д) Даставена система за видеонаблюдение
Индикатор 12 (Д) Доставен сейф за документи
Индикатор 13 (Д) Доставени работни столове
Индикатор 14 (Д) Доставени контейнери
Индикатор 15 (Д) Закупени ниски масички
Индикатор 16 (Д) Закупени бюра
Индикатор 17 (Д) Закупени етажерки
Индикатор 18 (Д) Шкаф за документи


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз