ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0036-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/002
Наименование:
"Източният свят на Родопа планина"
Бенефициент:
Община Момчилград
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
13.08.2012
Дата на приключване:
13.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен
Описание
Описание на проекта:
Основната цел на настоящето проектно предложение е: Развитие на високо конкурентен и устойчив регионален туристически продукт в съответствие със съвременните пазарни изисквания и повишаване на ефективността на маркетинга район „Централни Източни Родопи” като фактор за подобряване на социално-икономическото развитие. Специфичните цели на проекта са: Създаване и устойчиво развитие на интегриран туристически продукт на базата на уникалните предимства и ресурси на района като фактор за икономическа диверсификация на туристическите продукти и нарастване доходите на бизнеса и населението като цяло; Подобряване имиджа на района, като дестинация със значително висок потенциал за алтернативен туризъм, основаващ се на комбинация от уникално културно-историческо наследство и богато биоразнообразие; Повишаване търсенето на специализирани на основата на културата, историята и природата тематични туристически продукти като фактор за привличане на нови пазарни сегменти; Разширяване из
Дейности:
дейност 1 Организация, мониторинг и управление на проекта
дейност 2 Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнители
дейност 3 „Обществен подход”
дейност 4 Разработване на туристически пакети и тематични маршрути
дейност 5 Разработване на общ маркетингов план
дейност 6 Изработване на рекламни и информационни материали
дейност 7 Маркетингова кампания за популяризиране на туристическия продукт
дейност 8 Участие на туристически борси
дейност 9 Инсентив туризъм
дейност 10 Изследвания на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности
дейност 11 Одит на проекта
Партньори
Партньори:
Община Крумовград
Община Кърджали
Община Кирково
Изпълнители:
Варненска Туристическа Камара
"БГ Мап" ООД
"Студио Златен век" ЕООД
"М-ДАТА" ЕООД
"ЕМ КОНСУЛТ ФИНАНС"
ИНТЕРСАУНД
"Габи тур" ЕООД
"БЕСТ СЪЛЮШЪНС ТИЙМ" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
480 333 BGN
Общ бюджет:
428 946 BGN
БФП:
413 250 BGN
Общо изплатени средства:
388 281 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
413 250
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
196 071 BGN
2014
98 005 BGN
2015
94 206 BGN
388 281 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
351 262
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
175 432 BGN
2014
87 688 BGN
2015
84 290 BGN
347 410 BGN
В т.ч. Национално финансиране
61 987
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
20 639 BGN
2014
10 316 BGN
2015
9 916 BGN
40 872 BGN
Финансиране от бенефициента
15 696
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02
Индикатор 3
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 4
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 7
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 8
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 9
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Индикатор 10
Брой разработени туристически пакети и маршрути на база туристическия продукт
Индикатор 11
№Брой нощувки в съответната територия
Индикатор 12
§$Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон.
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз