Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.01-0555-C0001
Номер на проект: ESF-2101-06-11002
Наименование: Повишаване на производителността и адаптивността на заетите във фирма "ОРАК ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД чрез провеждане на специализирани обучения
Бенефициент: "ОРАК - ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 13.03.2008
Начална дата: 08.04.2008
Дата на приключване: 01.04.2009
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
Описание
Описание на проекта: Да повиши средното равнище на производителност на работната сила в предприятието с 10 %; да повиши трдовата мотивация; да увеличи адаптивността на работната сила към промените в условията на труд и съгласно динамиката на нуждите на трудовия пазар след приемането на България в ЕС; да разработи и внедри програми за качествено и дългосрочно фирмено обучение; да осигури равни възможности за всички заинтересовани групи; да осигури равни възможности за всички заинтересовани групи; да осигури устойчивост на формираните знания в контекста на стратегията "учене през целия живот"; а привлече вниманието и повиши информираността на работодателите в региона и страната относно значението на подобряването на капацитета на персонала чрез популяризиране на работата по проекта и резултатите.
Дейности: пакет 1 - 1. проучване на средата и определяне на целевата група анализиране на вътрешната и външната среда на ВО; разкриване на потребностите от обучение и квал.; параметрират се целевите групи, уч. план и курсовете за обучение
пакет 1 - 2 - формиране на екип формиране на екип - ръководител; счетоводител; админ. секретар и координатор
пакет 1 - 3 - текущо контрол на проектния цикъл ще се осъществява постоянно наблюдение на постъпващата инф. по гр. дейности - събиране, обработване, отчитане и анализиране на инф. от администр. секретар, счетоводителя и координатора по проекта.
пакет 1 - 4 - изходящ контрол попълване на анонимни анкети от курсистите за мнения и препоръки за обучението; изготвяне на междинни и финални отчети, които се представят и защитават на заседанията на проектния екип
пакет 2 -1 -организация и провеждане на търг за избор на подизпълнител провеждане на процедура за избор на подизпълнител по ПМС 55. сключване на договор
пакет 2 - 2 - входящ контрол на знанията, уменията и компетентностите на обучаваните попълване на тестове за определяне на средното равнище на групата и на индивид. входно ниво по англ.език и ключови компетенции. въз основа на тестовете ще се сформират групите и ще се състави уч.съдържание
пакет 2 - 3 подготовка и отпечатване на уч. материали уч. м-ли ще бъдат подготвени от специалистите, които ще проведат обученията и координатора - на технически и хартиен носител; уч. материали ще бъдат раздадени и ще останат за лицата след приключване на обучението, а също ще бъдат архивирани в инф. с-ма на ВО за целите на бъдещи обучения и анализи
пакет 2 -4- провеждане на обучението езиковото обучение е от 60 уч.ч на човек; по време на обучението ще се извършва текущ контрол; след приключване на обучението ще бъде проведен финален тест; успешно положилите изпита ще получат сертификати. в обучението по другите модули от ключ. компетенции ще се използват различни методи - тренинги, ролеви игри, интерактивно обучение и др.
пакет 3 - 1 - конференция при стартиране на проектната дейност При стартирането на проекта ще бъде организирана пресконференция, на която ще бъде представен проекта. Ще бъде направена презентация, на целите и основните дейности по проекта. На пресконференцията ще бъдат поканени представители на местните и национални медии, партньори на кандидата, представители на местния бизнес, представители на обучителни организации. Ще бъдат изложени очакваните резултати и влиянието, което те ще окажат на развитието на кандидата в дългосрочен план. В организирането на конференцията ще участва административния екип на проекта.
пакет 3 - 2 - публикации в местната и националната преса 6 обяви в местната и национална преса. две публикации при стартирането на проекта.две публикации за набиране и избор на подизпълнители. Петата публикация при избора на организация, която ще отпечата учебните материали по обучителните модули и рекламните материали.Шестата публикация след завършване на обучението. дейността ще се осъществи през 3, 4 и 9 месец от реализацията на проекта.
пакет 3 - 3 - изработване и разпространение на брошури отпечатани брошури, които ще съдържат кратка информация за целите, дейностите по проекта и очакваните резултати. Брошурите ще бъдат разпространявани сред партньори и обществеността.Отпечатването им, както и изработването и монтажа на рекламните табели се извършва от външен доставчик, избран в съответствие с изложените нормативни изисквания.
пакет 3 - 4 финална конференция Проектът ще завърши с конференция, на която ще бъдат представени постигнатите резултати, направените изводи и стратегията за надграждане на постигнатото по време на проекта. На пресконференцията ще бъдат поканени представители на медиите, партньори, конкуренти, настоящи и бъдещи работници във фирмата кандидат
пакет 3 - 5 - приключване, оценка и отчитане на проекта Финална оценка на извършените проектни дейности от гледна точка на: целите, постигане на заложените индикатори, финансовия и информационен мениджъмънт. Проектът ще използва резултатите от обученията, оценките и натрупания опит за изграждане на организационен капацитет.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"Еврика-Павел Симеонов" ЕТ
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 33 062 BGN
Общ бюджет: 28 830 BGN
БФП: 28 830 BGN
Общо изплатени средства: 28 830 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 28 830 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 6 612 BGN
2009 0 BGN
2010 22 217 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
28 830 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 24 506 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 5 621 BGN
2009 0 BGN
2010 18 885 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
24 505 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 325 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 992 BGN
2009 0 BGN
2010 3 333 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
4 324 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2 Дял на служителите, успешно завършили обучение


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз