Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.01-0664-C0001
Номер на проект: ESF-2101-05-05003
Наименование: Повишаване на адаптивността на заетите лица - начин за развитие на конкурентноспособна икономика
Бенефициент: "ВРЗ ВОЛА" АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 13.03.2008
Начална дата: 26.03.2008
Дата на приключване: 01.03.2009
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Враца
Описание
Описание на проекта: Повишаване на квалификацията на 30 заети лица във "ВРЗ ВОЛА" АД в специалност "Шлосер"; преквалификация на 30 аети лица във "ВРЗ ВОЛА" АД в специалност "Заварчик"; повишаване капацитета на партниращите си организации за управление на проекти, финансирани от структурни фондове на ЕС; популяризиране на проекта.
Дейности: Изпълнение на дейност 1 Сформиране на екип по проекта Ще бъде сформиран екип от квалифицирани специалисти, които ще се състои от: Ръководител на проекта, координатор на проекта и счетоводител.
Изпълнение на дейност 2 Популяризиране на проекта Ще бъде организирана информационна кампания. Целта на кампанията е да се разяснят възможностите на проектното предложение и неговото изпълнение благодарение на Европейския социален фонд и предоставената безвъзмездна финансова помощ във връзка с квалификационни услуги и обучения на заети лица.
Дейност 2 – Популяризиране на проекта, Изготвяне на табло за визуална идентификация Провеждане на информационен ден за откриване на проекта Публикации в местни медии
Подготовка на дейност 3 Избор на обучаваща организация За постигане целите на проекта ще бъдат проучени обучаващите организации от региона. С организацията, която има необходимия лиценз от НАПОО, програма, отговаряща на нашите изисквания и кадрови потенциал, ще бъде сключен договор за теоретично и практическо обучение.
Изпълнение на дейност 3 Избор на обучаваща организация •Избор на обучаваща организация •Сключен договор за обучение
Подготовка на дейност 4 Оформяне на групите за обучение След популяризиране на проекта сред работниците във фирмата, ще бъдат оформени групите за обучение съгласно изискванията на програмата и желанието на работниците, като се спазват принципите за равенство между половете, възраст и превенция на дискриминация по етническа и религиозна принадлежност.
Изпълнение на дейност 4 Оформяне на групите за обучение • Сформиране на 2 групи по 15 лица за обучение в професията “Заварчик” • Сформиране на 2 групи по 15 лица за обучение в професията “Шлосер”
Подготовка на дейност 5 Закупуване на материали за теоретично обучение За всички участници ще бъдат закупени учебни материали и ще бъдат раздадени при започване на всеки курс /тетрадка, химикалка, учебник-ако е необходимо, папка/
Изпълнение на дейност 5 Закупуване на материали за теоретично обучение • Закупени учебни материали • Изготвен списък с раздадени учебни материали за всяка група
Изпълнение на дейност 5 Закупуване на материали за теоретично обучение
Подготовка на дейност 6 Обучение в професията Заварчик-30 човека В курса ще участват 30 лица, разделени на 2 групи по 15, които ще се обучават последователно Курсът за заварчик ще бъде с продължителност 300 учебни часа, 50 дни, по предварително уточнена и приложена програма за модулно обучение. Теоретично обучение-110 часа, практическо обучение -190 часа. След завършване на курса ще бъде проведен изпит.
Изпълнение на дейност 6 Обучение на Ігр Заварчик Обучение на ІІ гр Заварчик” Обучение на І група от 15 човека в курс “Заварчик” – Обучение на ІІ група от 15 човека в курс “Заварчик” – •Обучени бенефициенти •Направена входяща анкета •Направена междинна анкета •Проведен изпит теоретично обучение- междинен тест •Проведен окончателен изпит по теория на специалността - тест •Проведен практически изпит •Направена изходяща анкета •Раздадени удостоверения и свидетелства за правоспособност
Подготовка на дейност 7 Закупуване на материали за практическо обучение Закупуването на материалите за производствена практика ще се извърши след стартиране на теоретичното обучение на всеки курс.
Изпълнение на дейност 7 Закупуване на материали за практическо обучение • Закупени материали за практическо обучение в професиите “Заварчик” и “Шлосер” • Изготвен списък с раздадени материали за всяка група поотделно
Изпълнение на дейност 7 Закупуване на материали за практическо обучение • Закупени материали за практическо обучение в професиите “Заварчик” и “Шлосер” • Изготвен списък с раздадени материали за всяка група поотделно
Подготовка на дейност 8 Обучение в професията Шлосер-30 човека В курса ще участват 30 лица, разделени на 2 групи по 15, които ще се обучават последователно Курсът за повишавае на квалификацията в професията “Шлосер” ще бъде с продължителност 300 учебни часа, 50 дни, по предварително уточнена и приложена програма за модулно обучение. Теоретично обучение -100 часа, практическо обучение 200 часа. След завършване на курса ще бъде проведен изпит. На успешно завършилите се издава удостоверение и свидетелство за професионално обучение І степен
Изпълнение на дейност 8 Обучение І гр Шлосер Обучение ІІ гр “Шлосер Обучение на І група от 15 човека в курс “Шлосер” – Обучение на ІІ група от 15 човека в курс “Шлосер” – •Обучени бенефициенти •Направена входяща анкета •Направена междинна анкета •Проведен изпит теоретично обучение- междинен тест •Проведен окончателен изпит по теория на специалността - тест •Проведен практически изпит •Изготвяне на протоколи за проведен изпит •Направена изходяща анкета •Раздадени свидетелства за професионална квалификация І степен
Дейност 9 – Изготвяне на отчети -подготовка и изпълнение Събиране на комплект от документи за извършени разходи- списъци за раздадени материали, Дневник на проведен курс, анкетни карти, тестове, протоколи от изпити, издадени удостоверения. Ежемесечните отчети ще съдържат: - Описание на дейностите извършени през отчетния период - Брой на обслужените бенефициенти през отчетния период - Брой успешно завършили курса за преквалификация и повишаване на квалификация - Разходи направени през отчетния период - Ксерокопие на получени удостоверения на успешно завършилите обучението Окончателният отчет ще съдържа: - Обобщаващи резултати за цялостното изпълнение на проектното предложение - Списък на всички участници по проекта - Списък на успешно завършилите
Дейност 10 – Закриване на проекта - подготовка и изпълнение Ще бъдат изготвени покани за всички медии, представители на фирми, БТ – Враца и др. На информационния ден за закриване на проекта, ще бъдат анализирани резултатите от изпълнението на проектното предложение, трудностите и начините на преодоляването им.
Дейност 11 – Мониторинг За навременното изпълнение на дейностите по проекта се предвижда ежемесечно да се извършва вътрешен мониторинг по проекта от екипа, като ще се следи за както за правилното и навременно изпълнение на дейностите по проекта така и за присъствието и успеваемост на бенефициентите при провеждане на обучението.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 44 303 BGN
Общ бюджет: 54 186 BGN
БФП: 43 349 BGN
Общо изплатени средства: 14 691 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 43 349 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 8 860 BGN
2009 29 381 BGN
2010 5 102 BGN
2011 0 BGN
2012 - 28 652 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
14 691 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 36 846 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 7 531 BGN
2009 24 974 BGN
2010 4 336 BGN
2011 0 BGN
2012 - 24 354 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
12 487 BGN
В т.ч. Национално финансиране 6 502 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 1 329 BGN
2009 4 407 BGN
2010 765 BGN
2011 0 BGN
2012 - 4 298 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
2 204 BGN
Финансиране от бенефициента 11 076 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Дял на служителите, успешно завършили обучение


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз