Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG161PO003-2.1.08-0037-C0001
Номер на проект: 3МС-02-21/01.06.2011
Наименование: Покриване изискванията на стандарт ISO 9001:2008 от "Аркотрейд ЕООД"
Бенефициент: Аркотрейд ЕООД
Източник на финансиране: ЕФРР ==> Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган: 14.04.2011
Начална дата: 01.06.2011
Дата на приключване: 01.06.2012
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: Общата цел на настоящото проектно предложение е да насърчи устойчивото развитие и конкурентоспособността на българско предприятие, реализиращо дейността си в сферата на печатарските услуги, като му предостави възможност за отговор на европейските и международни стандарти за качество.
Дейности: Подготовка и изпълнение на Дейност 1 Избор на консултантска организация за разработване и внедряване на система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008
Подготовка и изпълнение на Дейност 2 Разработване и внедряване на система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008
Подготовка и изпълнение на Дейност 3 Избор на доставчик на специализирана компютърна система за проследимост на продукта
Подготовка и изпълнение на Дейност 4 Доставка и внедряване на специализирана компютърна система за проследимост на продукта
Подготовка и изпълнение на Дейност 5 Избор на сертифицираща организация
Подготовка и изпълнение на Дейност 6 Сертифициране на „Аркотрейд” ЕООД по стандарта ISO 9001:2008
Подготовка и изпълнение на Дейност 7 Одит на проекта
Подготовка и изпълнение на Дейност 8 Визуализация на проекта
Консултантски услуги за написването на проекта
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 18 726 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 6 242 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 2 Създадени нови работни места (брой, включително за мъже/за жени)
Индикатор 3 Създадени инвестиции (лева)
Индикатор 4 Проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии(брой)
Индикатор 5 Избрани изпълнители от страна на бенефициента:
Индикатор 6 Изпълнители за извършване на консултантските услуги по внедряване на СУK
Индикатор 7 Изпълнител за извършване на сертификация на СУК според изискванията на стандарт ISO 9001:2008
Индикатор 8 Изпълнител за доставка и внедряване на специализирана компютърна система за проследимост на продукта
Индикатор 9 Успешно разработена и въведена СУК в компанията в съответствие с международния стандарт ISO 9001:2008
Индикатор 10 Получен сертификат за въведената СУК по ISO 9001:2008
Индикатор 11 Доставена в срок и въведена в компанията специализирана компютърна система за проследимост на продукта
Индикатор 12 Извършена визуализация на проекта - Публикувана информация за проекта на уеб страницата на компанията.
Индикатор 13 Извършена визуализация на проекта – Поставена постоянна обозначителна табели вофиса на кандидата във Варна
Индикатор 14 Извършена визуализация на проекта- Поставен стикер на закупения актив с визуализация
Индикатор 15 Успешно изпълнен и отчетен проект
Индикатор 16 Верифицирани разходи по проекта


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз