Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.02-0614-C0001
Номер на проект: ESF-2102-01-07064
Наименование: Обучение за повишаване качеството на обслужване на клиентите на „АЙ ВИ БИ КОЗМЕТИКС” ЕООД
Бенефициент: "АЙ ВИ БИ КОЗМЕТИКС" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.09.2010
Начална дата: 07.10.2010
Дата на приключване: 01.06.2011
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Стара Загора
                    Стара Загора
Описание
Описание на проекта: Подобряване нивото на предоставяните услуги към настоящите и бъдещи клиенти на фирмата чрез подобряване квалификацията на служителите. Повишаване благосъстоянието на работещите във фирмата чрез увеличаване на знанията и постигане на по-висока ефективност на труда Създаване на условия за разкриване на нови работни места, като следствие от нарастване на пазарния дял на фирмата, Създаване на условия за устойчива заетост на служителите;
Дейности: Дейност 1 Сформиране на екип разпределяне на функциите и подготовка на тръжна документация Първоначално подбрания екип от специалисти ще разпределят помежду си функциите и отговорностите. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление на проекта включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на провеждането на обществени поръчки, имат умения по администриране, координиране, управление и отчитане дейностите/ операциите по подобни проекти. Подготовката на тръжната документация ще се извърши от екипа по управление на проекта. Тръжната документация ще бъде изготвена в съответствие с изискванията на ПМС №55 /12.03.2007г. и чл. 28 и следващите от Закона за обществени поръчки, като същата ще съдържа: минималните изисквания, на които трябва да отговаря изпълнителя, показателите, относителната им тежест и методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, тъй като критерият за оценка ще е икономически най-изгодната оферта. За осигуряване на изпълнение на заложените дейности в оптимален срок, на този етап от проекта ще бъде подготвена цялостната документация за провеждане на избор на изпълнител, съгласно ПМС 55 и Закона за обществените поръчки. Изпълнението на дейностите от избрания изпълнител са изместени по-напред, за да се осигури оперативно време за извършване на процедурата за избор и евентуалното й забавяне да не се отрази на сроковете и качеството на изпълнение на дейностите по проекта. Резултат от дейността: Сформиран екип, разпределени функции. Подготвена документация за провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител на предвидените в проекта обучения.
Дейност 2 Изготвяне на проект и възлагане изработката на материалите за визуализация. Екипа по проекта ще изготви на базата на изискванията за визуализация на примерен текст за табло (1 бр.) и брошури (400 бр. По 200 съответно за обученията по професионална квалификация и ключови компетенции). Текстът в брошурите ще дава информация за одобрения и проект, неговите цели, предвидените за постигане на целите дейности, срокът за изпълнение и финансовия принос на ЕС, както и информация за постигнатите резултати. На таблото ще има информация за името на проекта, Фирмата изпълнител, броя на участниците, сроковете за изпълнение, както и информация за финансовия принос на ЕС. Така подготвените материали ще бъдат предоставени на външен изпълнител за графичен дизайн и отпечатване като при изработването и отпечатването ще бъде използвано и логото на ЕС и логото на Оперативна програма ,,Развитие на човешките ресурси” ще се посочват и схемата и източника, по които същите се финансират. Резултат от дейността: Подготвени материали за изпълнението на дейностите по публичност и визуализация.
Дейност 3 Провеждане на избор на обучаваща/ и организация / и . Сключване на договор/ и за обучение. Ще бъде издадена заповед за сформиране на комисия, в чийто състав ще се включат представители от екипа по управление на проекта, която да проведе процедурите по оценка на подадените оферти и избор на изпълнител на съответната дейност. При извършването на тези дейности ще бъдат спазвани правилата на Закона за обществени поръчки и Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, на база предварително определени в тръжната документация критерии и подадени оферти комисията ще извърши оценката и класирането на офертите. Въз основа на извършеното класиране, ще бъде сключен договор за изпълнение с участника, който е подал икономически най-изгодно предложение по смисъла на Закона за обществени поръчки. Резултат от дейността: Сключен договор с избрания/ те изпълнител/ и.
Дейност 4 Провеждане на обученията – професионална квалификация и ключови компетенции А. Провеждане на квалификационно обучение по професия “ Икономист” код 345120, специалност “Икономика и мениджмънт” код 3451204. Ще се осъществи от избраната обучителна организация. Предвижда се да бъдат обучени 11 човека в една група , като продължителността на обучението ще бъде 152 учебни часа. Необходимите материали и консумативи за целите на обучението ще бъдат доставени от обучителната организация. Обучението има за цел курсистите да усвоят основните теоретични и практически знания в областта на икономиката и мениджмънта. След приключване на дейността обучаваните лица ще придобият знания и умения за : Знания  Да разбира проблемите и ясно да ги формулира.  Да прилага уменията си за изразяване, за да води диалог, да събеседва и да описва ясно производствени въпроси.  Да анализира и прави оценка на извършената работа под формата на устен и писмен доклад.  Да представя основните идеи в кратки и ясни послания.  Правата и задълженията си като участник в трудовия процес съгласно Кодекса на труда, да разбира договорните отношения между работодател и работник.  Да разбира собствената си роля в дейността на предприятието и да съзнава необходимостта от повишаване на квалификацията си. Умения  Да познава спецификата на бизнеса в областта на мениджмънта.  Да разбира и прилага основните принципи в отношенията с клиенти и доставчици.  Да познава деловото общуване.  Да прилага усвоените теоретически знания и практически умения в реални условия.  Да умее да използва получените знания и умения в организации от различни сфери на обществения живот.  Да познава и обработва работната документация – административна, финансово-счетоводни справки и др. Резултат от дейността: Получени 11 удостоверения за професионална квалификация по образец на МОН Б. Провеждане на квалификационно обучение по професия “ Икономист” код 345120, специалност “ Търговия” код 3451202; Ще се осъществи от избраната обучителна организация. Предвижда се да бъдат обучени 22 човека, които ще бъдат разпределени в 2 групи, като продължителността на обучението за всяка група ще бъде 152 учебни часа. Необходимите материали и консумативи за целите на обучението ще бъдат доставени от обучителната организация. Обучението има за цел курсистите да усвоят основните теоретични и практически знания в областта на търговията и стопанското управление. В резултат на обучението по професията и специалността курсистите трябва да придобият следните професионални знания и учения: Знания  Да разбира проблемите и ясно да ги формулира.  Да прилага уменията си за изразяване, за да води диалог, да събеседва и да описва ясно производствени въпроси.  Да напише молба, заявление, автобиография, писмо и други.  Да представя основните идеи в кратки и ясни послания.  Да разбира собствената си роля в дейността на предприятието и да съзнава необходимостта от повишаване на квалификацията си. Умения  Да познава спецификата на бизнеса в областта на търговията.  Да разбира и прилага основните принципи в отношенията с клиенти и доставчици.  Да познава деловото общуване.  Да прилага усвоените теоретически знания и практически умения в реални условия. Резултат от дейността: Получени 22 удостоверения за професионална квалификация по образец на МОН В. Осъществяване на обучение „Умения за учене” за придобиване на ключови компетентности на участващите в проекта лица. Ще се осъществи от избрана обучителна организация. Предвижда се да бъдат обучени 33 човека в три отделни групи, като общата продължителност на един курс ще бъде 24 часа. Обучението ще се извърши със съвременни форми - ролеви игри, мозъчна атака, решаване на казуси, групова дискусия Необходимите материали и консумативи за целите на обучението от обучителната организация. След приключване на дейността обучаваните лица ще придобият знания и умения по техники за продажба, управление на времето, и работа в екип, които ще повишат ключовите им компетентности. Резултат от дейността: Получени 33 сертификати за придобити ключови компетентности по „Умения за учене” .
Дейност 5 Провеждане на междинни тес-тове и заключи-телни изпити, след приключва-не на обучението Водещата организация с цел по добро усвояване на преподавания материал ще настоява изпълнителя на обученията – това ще се включи в документацията за избор на изпълнител- за всеки модул да бъдат изготвени изпитни тестове от преподавателите, с които да бъдат оценявани знанията на курсистите. Заключителните изпити по теория и практика ще се провеждат от изпитна комисия, назначена от ръководителя на проекта в присъствието на представител на ръководството на фирмата. Ще се извършва перманентен контрол върху посещаемостта на курсистите чрез водене на присъствени форми. Със заповед на ръководителя на обучаващата организация ще се извършат заключителни изпити – тестове за установяване на нивото на придобитите знания и ще бъдат издадени съответно удостоверения и сертификати на успешно завършилите обученията Резултат от дейността: Проведени междинни тестове открити слаби места при преподаването и наблягане върху не доизяснените пунктове. Проведени заключителни
Дейност 6 Управление на проектните дейности и извършване на анализ на резул-татите. Изготвяне на междинни технически и финансови отче-ти и окончателен отчет Дейността се осъществява от екипът по управление на проекта. Въз основа на теоретичните си познания и практически опит екипа , ще осъществи управление на проектните дейности. Екипа ще проведе предварителни проучвания и анализира възможните подизпълнители; ще подготви тръжната документация съгласно ПМС 55. Ще се изготви междинен технически и финансов доклад до Управляващия орган , ще се води строга отчетност и контрол за целесъобразното изразходване на средствата по проекта, текущо изготвяне и поддържане на документацията техническа и финансова - подреждане, комплектоване, архивиране. Ще се следи за осигуряване на учебни пособия и материали ,ще се изготвят окончателните технически и финансови доклади за изпълнение на проекта до Управляващия орган, както и изготвяне и съхранение на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта. Резултат от дейността: осъществено управление на проекта. Отчетени извършените дейности изготвени междинен и окончателен отчети и усвоени и отчетени средствата заложени в план- сметката..
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"РЕКЛАМНО СТУДИО СМУТ" ООД
ЧПК Омега София
БОЛИД-ИНС ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 40 319 BGN
Общ бюджет: 38 940 BGN
БФП: 38 940 BGN
Общо изплатени средства: 38 939 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 38 940 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 8 064 BGN
2011 30 875 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
38 939 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 33 099 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 6 854 BGN
2011 26 244 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
33 098 BGN
В т.ч. Национално финансиране 5 841 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 1 210 BGN
2011 4 631 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
5 841 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 4 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз