Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-4.2.01-0062-C0001
Номер на проект: BG051PO001/07/4.2-01/226
Наименование: РАВЕН СТАРТ ЗА ВСИЧКИ
Бенефициент: СДРУЖЕНИЕ С НЕСТОПАНСКА ЦЕЛ "ИСКРА - ВТ"
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 14.03.2008
Начална дата: 08.07.2008
Дата на приключване: 01.10.2009
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северен централен
               Велико Търново
                    Велико Търново
Описание
Описание на проекта: N/A
Дейности: 1. ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С УПРАВЛЕНИЕ, ОРГАНИЗИРАНЕ КООРДИНИРАНЕ, СЧЕТОВОДНО ОТЧИТАНЕ ПО ПРОЕКТА
1.1. Сформиране на екип за управление на проекта
1.3. Сформиране на екипи в училищата – партньори за изпълнение на проектните дейности по места
1.4. Дейности, свързани с управление, организиране,координиране и счетоводно отчитане на проекта.
1.5.* Закупуване на материали за счетоводното обслужване и администриране на проекта
1.6.* Изготвяне на тримесечни отчети, съдържателни и счетоводни, за извършените дейности и осъществените резултати
1.7. Изготвяне на финален съдържателен и финансов отчет по проекта
2. ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ИЗВЪРШВАНЕ ОЦЕНКА НА ПОТРЕБНОСТИТЕ НА ДЕЦАТА, ЦЕЛЕВА ГРУПА ПО ПРОЕКТА
2.1. Скрийнинг на децата от целевите групи
2.2. Анализ на резултатите от скрининга
2.3. Разпределение на децата в 4/четири/ центрове за работа, свързани с техните потребности, рапределени по клубове 1/ клуб „Професионално ориентиране“ 2/ клуб „Майчин език , етно култура и фолклор”. 3/ клуб „Здравно образование и екология” 4/ к
3. ОБУЧЕНИЯ, ТРЕНИНГИ, ДИСКУСИИ НА ДЕЦАТА, ЦЕЛЕВА ГРУПА ПО ПРОЕКТА В ТРИТЕ УЧИЛИЩА, ИЗБРАЛИ ПО НАПРАВЛЕНИЯ
3.1.1. Скрийнинг на нагласите за професионална реализация
3.3.2. Анализ от резултатите на скрининга
3.1.3. Мотивационни тренинг- обучения за запозанаване видовете професии и какви знания, умения и качества са необходими за упражнянавнето им.
3.1.4 Дискусия, свързани с професионалното ориентиране и правилният избор на професия, отговарящ на спецификата на заболяванията и увреждания на децата, целева група по проекта- след всяко теоритично занитие
3.1.5. Анкета за установяване нивото на познаване на трудовоправните и социалноосигурителни права от децата, целева група по проекта
3.1.6. Анализ на резултати от анкета
3.1.7. Обучения по трудовоправните и социално-осигурителни права
3.1.8. Презентация на професиите, към които децата от целевите група са проявили интерес
3.1.9. Посещение на тренировъчна фирма в гр. В. Търново: „Как да си намеря работа – подходи, качества и умения, които търси работодателят”
3.1.10. Практическо запознаване в реални условия с пет от най-предпочитаните професии по метода „ по следите на професията“- work shadowing
3.1.11. Посещение в Бюро по труда гр.В.Търново, частни трудови борси и среща с трудови посредници
3.1.12. Провеждане на анкета сред участниците в клуб”Професионално ориентиране”
3.1.13. Отчитане на резултатите от анкетата
3.2.1. Обучение по майчиният език и етно култура и фолклор за 3 групи по 8 деца във всяко училище
3.2.2 Подготовка и провеждане на открит урок в часа на класа на тема“Как моето семейство празнува Рождество Христово“
3.2.3. Подготовка и провеждане на открит урок часа на класа на тема“Как моето семейство празнува Гергьовден“
3.2.4 Подготовка и провеждане на открит урок в часа на класа на тема“Как моето семейство празнува Курбан Байрам”
3.2.5 Подготовка и провеждане на Пролетен празник на цветята – танцова забава с форклорни и съвременни танци на етностите в училищата
3.2.6. Подготовка и провеждане на Първо юнски карнавал, със съвместно участие на ученици от трите училища, работещи по проекта в гр. В. Търново
3.2.7. Провеждане на анкета сред участниците в клуб”Майчин език , етно култура и фолклор”
3.2.8. Отчитане на резултатите от анкетата
3.3.1. Скрийнинг на уменията за поддържане на лична хигиена от учениците.
3.3.3. Обучения, свързани с повишаване на здравната култура на учениците
3.3.4. Дискусия за изискванията за спазване на лекарски предписания, за спецификата в отношенията отношенията лекар – пациент
3.3.5. Тренинги за да усвоване на модели на поведение за здравословен начин на живот
3.3.6. Скрийнинг на нагласите на за опазване на околната среда
3.3.8. Обучения, свързани с необходимостта и начините за опазване на околната среда
3.3.9. Тренинги за поддържане на чистота в класната стая, в училище и на обществени места
3.3.10. Участие в акции за разделно сметосъбиране и почистване на градинки, алеи и природни местности в района на училищата, работещи по проекта
3.3.11. Посещения с цел запознаване на функциите на следните институции:Спешна помощ, Полиция, Пожарна и аварийна безопасност, Гражданска защита и здравно заведение, занимаващи се с опазване на човешкия живот
3.3.12. Провеждане на анкета сред участниците в клуб”Здравно образовние и екология”
3.3.13. Отчитане на резултатите от анкетата
3.4.1. Скрийнинг на уменията и знанията на учениците, свързани с извършване на битови дейности в семейството
3.4.2. Анализ от резултатите на скрийнинга
3.4.3. Теоритично обучение за организиране на лично домакинство
3.4.5. Тренинги за усвояване на модел за разпределене на месечен бюджет
3.4.6. Тренинги за усвояване на модел за култура за хранене и сервиране
3.4.7. Посещение на филмова прожекция в кино Арена гр. В.Търново от учениците от трите училища
3.4.8. Посещение на театрална постановка на ДМТ “ Константин Кисимов” гр. Велико Търново” от учениците от трите училища
3.4.9. Посещение на обществено заведение за усвояване на социален модел за поведение от учениците от трите училища.
3.4.10. Провеждане на анкета сред участниците в клуб”Дом и семейство”
3.4.11. Отчитане на резултатите от анкетата
4. ГРУПА ДЕЙНОСТИ, СВЪРЗАНИ С ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ПОЗИТИВНИТЕ ПРАКТИКИ ОТ ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТА
4.1. Работна среща на екипа за управление и екипите в училищата
4.2. Изработване на информационни табели за визуална идентификация на финансиращия орган.
4.3. Начална пресконференция за информиране на обществеността за дейностите по проекта и очакваните резултати
4.4.* Работни срещи за обмен на информация, получаване на обратна връзка за коефициента на полезност на проектните дейности, обмен на опит и полезни....
4.5.* Работни срещи с родители или настойници на учениците от целевата група за информиране и запознаване с...
4.6. Семинар на тема „Психологически нагласи на децата от малцинствени групи за участие в училищния живот в гр. В. Търново
4.7. Семинар на тема „Изучаването на фолклора, празниците и обичаите на етническите малцинства – успешен модел...
4.8. Семинар на тема „Запознаването с трудовоправните и социално-осигурителни права – значимо...
4.9. Изработване на web сайтове на три училища за целите на проекта
4.10. Добавяне на информация и ежемесечна актуализация на web сайтовете на трите училища за популяризиране дейностите на проекта.
4.11. Финална пресконференция за информиране на обществеността и родителите на децата
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 44 160 BGN
Общ бюджет: 41 937 BGN
БФП: 41 937 BGN
Общо изплатени средства: 41 934 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 41 937 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 8 832 BGN
2009 26 496 BGN
2010 6 606 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
41 934 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 35 646 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 7 507 BGN
2009 22 522 BGN
2010 5 615 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
35 644 BGN
В т.ч. Национално финансиране 6 291 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 1 325 BGN
2009 3 974 BGN
2010 991 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
6 290 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой/% ученици, участващи в извънучилищни дейности


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз