Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-3.3.03-0019-C0001
Номер на проект: ---
Наименование: Адаптиране на професионалното образование към динамично изменящите се изисквания на трудовия пазар чрез активно партньорство с бизнеса
Бенефициент: ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ЕЛЕКТРОТЕХНИКА И ЕЛЕКТРОНИКА - ПЛОВДИВ
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 15.07.2009
Начална дата: 22.10.2009
Дата на приключване: 22.10.2010
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
                    Пловдив
Описание
Описание на проекта: Повишаване качеството на човешкия капитал, с оглед увеличаване производителността на труда. Облекчаване достъпа до качествено образование за засилване на социалното включване на младите хора, завършващи средно професионално образование.
Дейности: 1.1.Определяне технологичните фази на производството, в които ще се извършва обучението на бенефициентите
1.2. Определяне броя и специалностите на бенефициентите по партньори
1.3. Определяне времетраенето на обучението и тематичната насоченост
1.4.* Изготвяне конкретни учебни програми по специалности
1.5.* Обсъждане и окончателно съгласуване на програмите
2.1.* Разяснителна работа, публичност на проектното предложение.
2.2.Приемане на окончател- на методика за подбор на бенефициентите.
2.3.* Предварителна подготовка: -вида на производство; -техническа документация; -технологии в производството -провеждане тест за усвояване
2.4.* Списък на учениците, класирани съгласно методиката за подбор
3.1.* Синхронизиране работите и дейностите между ПГЕЕ и двамата партньори. Разполагането им във времето.
3.2.* Конкретизиране задълже-нията на страните.
3.3.* Определяне поименно на двете подгрупи бенефициен-ти работните места в произ-водството.
3.4.* Определяне поименно на-ставниците в производство-то и техните задължения и тези на преподавателите от ПГЕЕ.
3.5. Определяне вида и начина на попълване на документи-те за оценка и контрол. Решаване други организа-ционни въпроси–транспорт, храна и др.
4.1.* Съставяне на месечни оперативни графици за про-веждане на производствена-та дейност – поименно, по часове, по место, изисквания.
4.2.* Производствена дейност
4.3.* Попълване на отчетната и контролна документация.
5.1.Определяне на конкрет-ните технологични проекти.
5.2. Планиране на обучението в рамките на 40 часа.
5.3.Реализация на планирано-то обучение
6.1.Изготвяне на изпитни тестове.
6.2.Провеждане на изпити – тестови.
6.3.Издаване на удостовере-ния за успешно завършени практики.
6.4.Изготвяне и издаване на брошура и кратък отчет за реализацията на проекта.
6.5.Организиране на семинар-обсъждане на резултатите, ползите и трудностите.
6.6.Качване основните изводи и резултати на Web -страницата на ПГЕЕ.
6.7.Изготвяне на окончателен финансов отчет.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 53 900 BGN
Общ бюджет: 30 794 BGN
БФП: 30 794 BGN
Общо изплатени средства: 30 794 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 30 794 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 10 780 BGN
2011 20 014 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
30 794 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 26 175 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 9 163 BGN
2011 17 012 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
26 175 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 619 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 1 617 BGN
2011 3 002 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
4 619 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой/ % учители/ преподаватели, включени в програми за обучение и за повишаване на квалификацията
Индикатор 2 Брой/% ученици/ студенти, включени в: • училищни практики


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз