Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-1.1.08-0011-C0001
Номер на проект: 14-11-11
Наименование: Подобряване на ефективността на Изпълнителна агенция „Медицински одит”
Бенефициент: Изпълнителна агенция „Медицински одит”
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 16.07.2014
Начална дата: 21.08.2014
Дата на приключване: 21.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Оптимизиране на структурата, избягване на дублиращи се функции и повишаване на ефективността на Изпълнителна агенция „Медицински одит”
Дейности: Дейност 1 „Организация и управление на проекта“ Дейността предвижда поредица от действия, които следва да гарантират качествено и в съответствие с изискванията на ОПАК и относимото законодателство изпълнение на проекта: • Сформиране на екип за управление на проекта; • Разпределение на задълженията и отговорностите; • Утвърждаване на правила за контрол и работа на проектния екип; • Разработване на документация за провеждане на процедури за избор на изпълнители на Дейности 2, 3, 4 и 5 по проекта; • Обявяване и провеждане на процедурите; • Избор на изпълнители и сключване на договори с избраните изпълнители; • Мониторинг, контрол, координация и отчетност на изпълнението на проектните дейности;
Дейност 2 „Извършване на функционален анализ чрез стриктно прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация” Функционалният анализ е основна дейност по проекта. Анализът ще бъде проведен от екип, включващ външни експерти. Ръководството и експерти на Агенцията ще сътрудничат на екипа и ще осъществяват контрол върху изпълнението на дейността. Функционалният анализ ще бъде разработен на база Единната методология за провеждане на функционален анализ. При оценката на релевантността на функциите, ефективността и ефикасността на дейността на агенцията ще бъдат използвани различни методи: проучване и анализ на документи и информация, анкетни проучвания, интервюта, наблюдение и експертни оценки. Основните етапи за провеждане на функционален анализ са: Етап 1: Планиране и подготовка на функционалния анализ (сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцента на анализа; изготвяне на времеви график и разпределяне на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност); Етап 2: Провеждане на функционалния анализ (анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране нa области за подобрение; формулиране на предложения за подобрение); Етап 3: Приключване на функционалния анализ (приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на план за действие; изготвяне на проект на доклада, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад; комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни); Етап 4: Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението (анализ на изпълнението на препоръките; информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките; публичност на резултатите от функционалния анализ). След приключване на функционалния анализ ще бъде проведена кръгла маса за дискусии с всички заинтересова страни: • Вътрешни: експерти от администрацията и служители на ръководни длъжности; • Външни: представители на други функционално свързани администрации, партньорски организации, заинтересовани страни, експерти, участвали в изготвянето на функионалния анализ. Участниците в кръглата маса ще се запознаят с основните констатации от проведения функционален анализ, предложените мерки за преодоляване на констатираните проблеми, както и с плана за действие за тяхното изпълнение с цел да бъдат отчетени оценките и препоръките на всички заинтересовани страни. Изготвеният доклад ще бъде предоставен за становище на лицата, отговорни за функционирането на администрацията, които познават спецификата на дейността й и ще бъдат ангажирани с реализирането на плана за действие. Този етап от проекта ще приключи с изготвен Окончателен доклад за извършен функционален анализ, съдържащ план за действие и мерки за подобрения.
Дейност 3 „Разработване на предложения за промени в нормативни, стратегически, вътрешни и други документи” Дейността предвижда актуализация на действащи и/или разработване на нови нормативни, стратегически, вътрешни и други документи на администрацията. Тя ще бъде изцяло съобразена с резултатите от функционалния анализ, направените предложения за подобрения и приетите решения след проведените публични дискусии и работни срещи. Нормативните промени, включително и в Устройствения правилник на агенцията, ако е необходимо, са насочени към цялостно подобряване на релевантността, ефикасността и ефективността на администрацията и оптимизиране на функциите и организационната й структура. Актуализираните действащи и разработените нови документи ще бъдат отпечатани в сборник и предоставени на администрацията.
Дейност 5 „Информация и публичност” В рамките на дейността са предвидени: • Провеждане на стартираща пресконференция; • Провеждане на заключителна пресконференция; • Медийни публикации; • Изработване на брошура с информация за проекта; • Изработване на тефтери, брандирани с логото на ЕС, ОПАК, ЕСФ, името на проекта; папки, брандирани с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ, логото и слогана на ОПАК, името на проекта; химикалки, брандирани с логата и слоганите на ЕС, ЕСФ и ОПАК, флаш памет. • Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Агенцията;
Дейност 4 „Провеждане на съпътстващо обучение, свързано с провеждания функционален анализ” След проведения функционален анализ, разработването на нови и актуализирането на действащи нормативни, стратегически, вътрешни и други документи на администрацията, ще бъде проведено двудневно изнесено обучение на 30 служители, пряко заинтересовани от направените промени и отговорни за тяхното прилагане в ежедневната дейност на администрацията. Ще бъдат подробно представени промените в нормативната база и организацията на работа. В рамките на дейността ръководството и служителите на Агенцията ще бъдат обучени да прилагат актуализираните и новоразработени документи. Обучението ще бъде проведено в зала с необходимото оборудване. На участниците в обучението ще бъдат осигурени: • папка с логото и информация за проекта; • химикалки; • флаш памет, с информация за нормативните промени; • тефтери с логото и информация за проекта. /рекламните материали ще бъдат изработени от изпълнителя на Дейност 5 „Информация и публичност”/
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 146 575 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 29 315 BGN
2015 - 29 315 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 24 918 BGN
2015 - 24 918 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 397 BGN
2015 - 4 397 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Функционални анализи, извършени от административни структури
Индикатор 2 Администрации, предприели мерки за оптимизация на процедури в резултат на функционалния анализ
Индикатор 3 (Д) По дейност 1: Сключени договори с членовете на екипа за управление;
Индикатор 4 (Д) По дейност 1: Разработени пакети документация за избор на изпълнители
Индикатор 5 (Д) По дейност 1:Подписани договори с изпълнители
Индикатор 6 (Д) По дейност 2: Респонденти в анкетните проучвания;
Индикатор 7 (Д) По дейност 2: Респонденти в интервютата;
Индикатор 8 (Д) По дейност 2: Изготвен доклад от проведения функционален анализ;
Индикатор 9 (Д) По дейност 2: Проведена кръгла маса;
Индикатор 10 (Д) По дейност 2: Участници в кръглата маса
Индикатор 11 (Д) По дейност 2: Изготвен окончателен доклад, съдържащ план за действие с мерки за подобрения и мониторинг на промяната.
Индикатор 12 (Д) По дейност 3: Разработени/актуализирани нормативни документи;
Индикатор 13 (Д) По дейност 3: Разработени /актуализирани стратегически документи;
Индикатор 14 (Д) По дейност 3: Разработени /актуализирани вътрешни документи;
Индикатор 15 (Д) По дейност 3: Разработен проект за промени в Устройствения правилник/организационната структура на администрацията – ако е необходимо;
Индикатор 16 (Д) По дейност 3: Сборник с актуализирани и нови документи -тираж.
Индикатор 17 (Д) По дейност 4: Проведени обучения;
Индикатор 18 (Д) По дейност 4: Обучени служители
Индикатор 19 (Д) По дейност 5: Проведени пресконференции;
Индикатор 20 (Д) По дейност 5: Медийни публикации
Индикатор 21 (Д) По дейност 5: Изработена брошура - тираж
Индикатор 22 (Д) По дейност 5: Изработени тефтери;
Индикатор 23 (Д) По дейност 5: Изработени папки;
Индикатор 24 (Д) По дейност 5: Изработени химикалки;
Индикатор 25 (Д) По дейност 5: Изработена разяснителна табела;
Индикатор 26 (Д) По дейност 5: Флаш памет


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз