Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0366-C0001
Номер на проект: ESF-2203-04-11006
Наименование: Насърчаване запазването на заетостта на ежедневно пътуващите работници на ВИКТОРС 11 ЕООД чрез осигуряване на социална придобивка под формата на организиран транспорт
Бенефициент: ВИКТОРС 11 ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 21.03.2014
Дата на приключване: 01.08.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Плевен
Описание
Описание на проекта: Осъществяване на мерки, за насърчаване на териториалната мобилност на ежедневно пътуващите работници от различни населени места, работещи в производствените бази на „Викторс 11” ЕООД, за стимулиране заетостта и доходите на работещите. Осигуряване на адекватни, от страна на работодателя, социални придобивки под формата на съобразен с работното време и местоживеене на лицата организиран транспорт, който ще доведе до запазване на заетостта на лицата и повишаване на качеството на живот на хората в България, чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността и конкурентоспособността на ежедневно пътуващите работници от и до работното им място, нямащи възможност да ползват за целта обществен транспорт
Дейности: Дейност № 1 Организация и управление на проекта Дейностите по управлението на проекта са неизменна част от него. Екипът по управлението на проекта ще отговаря за координацията, организацията и изпълнението му, както и за контрол върху разходването на средствата по ОПРЧР. Тяхна отговорност ще бъде свързана с изпълнение на проектните дейности и с изготвянето на отчетните документи. Организационната структура за изпълнение на проекта ще се състои от екип за управление на проекта (ЕУП), който ще включва : 1. Ръководител. 2. Счетоводител. Лицата са с подходяща квалификация и опит в управлението на проекти. Сформираният екип ще създаде организация и ще работи за реализация на основните и специфични цели на проекта чрез управление на комуникацията, координиране на дейностите, разпределяне на отговорности, управление на разходите, наблюдение и мониторинг за успешно приключване планираните дейности. Екипът ще бъде отговорен за изготвянето на междинните и окончателния доклад към Управляващия орган и Междинното звено на ОПРЧР.
Дейност № 5 Осигуряване на мерки по публичност и визуализация В рамките на тази дейност е предвидено провеждането на две пресконференции. Първата пресконференция е предвидена за началото на проекта, като цели запознаване със задачите на проекта и сроковете за тяхното изпълнение. Финалната пресконференция ще има задачата да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях. Междувременно с цел широкото запознаване на гражданите с проекта, ще бъдат публикувани две статии в регионална медия. На сградите на двата производствени цеха и на превозното моторно средство ще се поставят табели за информация и публичност.
Дейност № 2 Избор на външни изпълнители за обезпечаване на дейностите по проекта За осъществяване на дейностите по проекта свързани с превоза на работниците от населените им места до работното място и обратно, по двата описани маршрута, ще бъде избран външен изпълнител – доставчик на дизелово гориво, за да може експерта осъществяващ превоза да зарежда гориво в повереното му транспортно средство, за целите на проекта. За обезпечаване на дейността по публичност и визуализация, ще се направи избор на фирма, която да реализира мерките свързани с информираността. При избора на външни изпълнители за доставки и услуги ще се спазват разпоредбите на ПМС № 69/2013 г. и ще се съблюдават принципите на икономичност, ефикасност и ефективност.
Дейност № 4 Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на ежедневно пътуващите работници до производствената база в с. Лазарово, община Кнежа на „Викторс 11” ЕООД За осъществяване на тази дейност е изготвено подробно описание на осъществявания ежедневно в работните дни маршрут № 2 Направлението е гр. Плевен, с. Бреница, гр. Кнежа, гр. Бяла Слатина, с. Търнак, до производствената база в с. Лазарово, община Кнежа, област Плевен и обратно. Курсът до работното място и обратно е 192,400 км., като той се осъществява средно по 21,8 работни дни в месеца, за 12 месеца пробега на МПС ще е 50 332 км. МПС-то, с което ще се осъществява организирания транспорт по Маршрут № 2 е сащия Лек автомобил „ФОЛСВАГЕН ТРАНСПОРТЕР” ЕН4985АК, който се използва за маршрут № 1, с разходна норма на дизелово гориво 10,9 литра на 100 км. При така отчетената разходна норма, необходимото количество дизелово гориво за пробега на 50 332 км. е 5 486 литра. Водачът на МПС-то е шофьора Асен Личев, назначен на трудов договор във фирмата като шофьор. Превоза в двете посоки се осъществява в рамките на 4 часа. Превоза по направление гр. Плевен – с. Лазарово, община Кнежа се осъществява, след като работниците от община Левски, бъдат транспортирани до гр. Плевен (маршрут №1). От централния цех в гр. Плевен се взема главен технолог и последователно- останалите работници по описания маршрут (маршрут №2). Организацията на превоза се повтаря в обратен ред при превоза до населените места на работниците. Дейността ще се осъществява всеки работен ден от месеца, като от организирания транспорт ще се възползват общо 8 души. Ежедневно ще се попълват необходимите отчетни документи от експерта-шофьор на организирания превоз, за нуждите на отчетността и проекта. Зареждането на дизеловото гориво ще се извършва регулярно от избраната за доставчик фирма, за доставка на дизелово гориво.
Дейност № 3 Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на ежедневно пътуващите работници до производствената база в гр. Плевен, община Плевен на „Викторс 11” ЕООД За осъществяване на тази дейност е изготвено подробно описание на осъществявания ежедневно в работните дни маршрут № 1 Направлението е гр. Левски, с. Аспарухово, с. Малчика, община Левски, област Плевен до производствената база в гр. Плевен и обратно. Курсът до работното място и обратно е 98 км., като той се осъществява средно по 21,8 работни дни в месеца, за 12 месеца пробега на МПС ще е 25 637 км. МПС-то с което ще се осъществява организирания транспорт по Маршрут № 1 е Лек автомобил „ФОЛСВАГЕН ТРАНСПОРТЕР” ЕН4985АК, брой на местата 7+1, дизелов двигател, с ходов обем 1895 кубични сантиметра, собственост на „Викторс 11” ЕООД. На 02.02.2013 г. е направено замерване за остановяване на разходната норма на горивото на транспортното средство от лицензирана изпитвателна лаборатория „ТЕХНОТЕС”, която установява, че измерения разход на дизелово гориво е 10,9 литра на 100 км. При така отчетената разходна норма, необходимото количество дизелово гориво за пробега на 25 637 км. е 2 795 литра. Водачът на МПС-то е Асен Личев, назначен на трудов договор във фирмата като шофьор, притежаващ дългогодишен опит в превоза на пътници Превоза в двете посоки се осъществява в рамките на 2 часа. Дейността ще се осъществява всеки работен ден от месеца, като от организирания транспорт ще се възползват общо 8 души. Ежедневно ще се попълват необходимите отчетни документи от експерта-шофьор на организирания превоз, за нуждите на отчетността и проекта. Зареждането на дизеловото гориво ще се извършва регулярно от избраната за доставчик фирма, за доставка на дизелово гориво.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Петрол АД
БИ ДИ ПИ
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 32 556 BGN
Общ бюджет: 28 983 BGN
БФП: 28 983 BGN
Общо изплатени средства: 28 983 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 28 983 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 6 511 BGN
2015 22 472 BGN
28 983 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 24 636 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 5 535 BGN
2015 19 101 BGN
24 636 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 347 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 977 BGN
2015 3 371 BGN
4 347 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз