Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1579-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-04047
Наименование: "Създаване на студио за 3Д обемно цифриви принтиране, сканиране на предмети и обекти, проектиране и протототипиране"
Бенефициент: "3Д Арт Принт Решения" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 21.03.2014
Дата на приключване: 01.12.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Подкрепа за стартиране на самостоя-телна стопанска дейност и за извеждане от състояние на нетрудоспособост на безработно лице, преминало консултация по Компонент I и регистрирало за целта фирма „3Д Арт Принт Решения” ЕООД. Предлаганите услуги са готови проекти и решения за „3Д” обемно цифрово печатане на прототипи(RepRap) и „3Д” сканиране („3Д” обемно заснемане на предмети за влагане в Кад/Кам софтуерна обработка) на физически предмети, обекти и модели(прототипи).
Дейности: Дейност 2 Интеграция на машини и оборудване, доставка на табели и стикери, отчетност. Доставените машини и оборудване ще се конфигурират и ще се проведат тестове за съответсвия и ниво на интеграция (настройки за съвместимост на машини, оборудване и софтуера към тях). Ще се проведат работни проби и тестове в офис. Срокът зададен за изпълнение на дейността е предвиден да се застъпва с предишнната и следващата дейност, но е определен от съобръжеие за гъвкавост при изпълнение на дейноста. Поставения по дълъг период за изпълнение е с цел прогнозиране на евентуални забави (по предварителни проучвания, производите-лите на машините обявяват, че достав-ките се извършват за срок повече от 8 седмици и към момента не успяват да скъсят сроковете) в доставките и периода за интеграция и изпитания. Ще се изготвят и монтират информационна табела в офис и стикери на машини и оборудване, съгласно изискванията на програмата описни в Насоките по проекта за оповестяване и визуализация че проекта е финансиран от ЕСФ чрез ОП РЧР, като се използват номера, логото на ЕС и логото на ОП РЧР.
Дейност 1. Създаване на организация по проекта, обучение, оценка и избор на изпълнители, доставки, наемане на офис и отчетност. Управителят на новорегистрираното дружество ще се самонаеме и ще започне да ръководи проекта. Като за ръково-дител по проекта, няма да се разходват средства от раздел В на бюджета на проекта. Ще се сключи граждански договор със счетоводител за член на екипа на проекта. Ще бъде издадена заповед за сформиране на екип по управление на проекта. Сформираният eкип за управление, ще състави план за действие чрез работни срещи, за мониторинг върху дейностите, график и отчетност. Ще се определят критерии за оценка и технически изисквания към машини, компютърно оборудване и материали за икономическа ефективност и целесъобразност. Ръководителя на проекта ще проведе опреснителен курс по Кад/Кам проектиране минимум 45часа. Ще се обсъдят най-подходящите изпълнители за доставки. Със заповед ще се определят номинираните изпълнители (по ПМС69/11.03.2013 (старо ПМС55)). Ще стартират доставки и плащания за придобиване на машини и комп. техника, материали и консумативи за първоначал-но зареждане, наемане помещение (с площ до 65-75м2, ток, вода, отопление и интернет) за осъществяване на дейност. Предвидените по проекта машини и материали ще са внос от EU поради не предлагането им в страната. Компю-трите ще се внос от EU и по препоръките на доставчика на машините- по добра съвместимост със софтуера на машините. Правилното структуриране на машините и компютърното оборудване, е първо-степенно значение за добрата реализация на основната дейност на дружеството. Работата с 3Д графични софтуер и модели, изискват компютърните системи да притежават огромна мощ и много добри технически параметри за обрабо-тката на 3Д файлове и модели. Необходи-моста от настолен и мобилен компютър произтича от това, че в първия ще се обработват и съхраняват проекти, и такива на клиенти. Мобилният компютър ще се ползва за приемане на поръчки, както и за демонстрации на място в офисите на потенциални клиенти.
Дейност 3. Стартиране на дейност по предоствяне на услуги, демонстрации и оповестяване, отчетност. Подготовка и организация за въвеждане и стартиране на дейност. Поради съоб-ръжения за гъвкавост е предвиден по ранен срок за изпълнение на дейността, зависещ от срока на доставките, бързата интеграция, настройки и работни проби. Включва последна проверка за интегри-раност, разполагането им на подходя-щите места в офиса, последни тестове и проби в реални условия. Провеждане на официална демонстрация и разпростране-ние на рекламни материали (брошури/ дипляни) за продукта и услугите с цел информиране на целевите и потенциални клиенти за стартирането на дейност. Чрез горните действия ще се визуализират възможностите и потенциала на услугите както и от поставените табела и стикери по машини и оборудване, ще стане нагледно ясно, че проекта се финансира от ЕСФ чрез ОП РЧР, като се използват логото на ЕС и логото на ОП РЧР.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Веспо 41 ООД
Instant Makr Limited
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 16 964 BGN
Общ бюджет: 14 898 BGN
БФП: 14 898 BGN
Общо изплатени средства: 14 898 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 898 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 11 000 BGN
2015 3 898 BGN
14 898 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 663 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 9 350 BGN
2015 3 313 BGN
12 663 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 235 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 650 BGN
2015 585 BGN
2 235 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз