Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0126-C0001
Номер на проект: ESF-2203-06-11023
Наименование: Организиран транспорт на заети лица в "Нова Трейд" ЕООД
Бенефициент: "Нова Трейд" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 16.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
                    Съединение
Описание
Описание на проекта: • Насърчаване на географската мобилност на заети лица в „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, които пътуват ежедневно от и до работното си място, но нямат възможност да ползват обществен транспорт;
Дейности: Дейност 4: Осигуряване на публичност и визуализация на проекта За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Комуникационната стратегия и план на ОП „РЧР” е планираното използването на следните мерки за информация и публичност: • Дипляни - планирано е изработването и разпространението на 300 броя дипляни за изпълнението на проекта. Дипляната ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. В съответствие с изискванията, листовката ще съдържа: а) логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ; б) наименованието на проекта, който се изпълнява; в) изречението “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“. Горната информация ще заема поне 25% от листовката. • Информационна табела - В периода на изпълнение на проекта Бенифициентът ще постави 3 броя информационна табела в района на производствените бази на «НОВА ТРЕЙД» ЕООД – гр. Съединение, гр. Пазарджик и с. Бачково. Информационната табела ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблото: а) логото на Европейския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз; б) логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ; в) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; г) послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”. • Публикация в печатна медия Бенефициентът ще изготви две публикации, една в началото и една в края на проекта. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. Освен задължителните елементи, описани по-горе, всякa публикация ще съдържа и изявление за отговорността: „Настоящата публикация е изготвена с финансовата помощ на Европеиския социален фонд. “НОВА ТРЕЙД” ЕООД носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европеиския съюз или Агенция по заетостта.” • Осигуряване на информация за проекта на всички заинтерисовани страни. • Отразяване/разгласяване на дейностите и резултатите на проекта във фирмени документи, материали, отчети и доклади. За избор на изпълнител на дейност 4 Публичност и визуализация на проекта ще бъде проведена тръжна процедура съгл. ПМС № 69/2013 г. Бенефициентът ще подпише договор с избрания кандидат. Договорът следва да е придружен от документи, издадени от съответните компетентни органи за доказване липсата на обстоятелства от ПМС № 69/2013 г. за кандидата. След извършване на доставката ще бъде съставен приемо-предавателен протокол. При изпълнение на проекта, съфинансиран от ОП „Развитие на човешките ресурси”, както и на мерките по информация и публичност задължително ще се спазват изискванията, посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент No 1828/2006. Действията за информация и публичност ще включват следните елементи: а) емблемата на Европейския съюз, в съответствие с графичните стандарти, установени в приложение I на Регламент (ЕС) 1828/2006 и позоваване на Европейския съюз; б) позоваване на ЕСФ: „Европейски социален фонд“; в) послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”. Бенифициентът ще информира широката общественост, че проектът е получил съфинансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Бенефициентът ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006, Приложение 1 към него и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
Дейност 5: Одит на проекта След приключване на проектните дейности ще бъде извършен одит от външен независим одитор, лицензиран от Института на дипломираните експерт-счетоводители в България. Извършването на одит е необходимо за да се гарантира коректно и прозрачно разходване на средствата. За избор на изпълнител на дейност 5 Одит на проекта ще бъде проведена тръжна процедура, по ПМС № 69/2013 г. Бенефициентът ще подпише договор с избрания кандидат. Договорът следва да е придружен от документи, издадени от съответните компетентни органи за доказване липсата на обстоятелства по ПМС № 69/2013 г. за кандидата. След извършване на услугата ще бъде съставен приемо-предавателен протокол.
Дейност 1: Сформиране на екип за организация и отчитане на проекта. Добро управление Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешната организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност, по отношение на срок, качество и законосъобразност. За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност конструирането на екипа за управление и определяне на персоналните функционални отговорности. Екипът за управление се състои от: Ръководител на проекта – управлява цялостната реализация на проектното предложение, упражнява системен контрол върху спазване на сроковете за предвидените дейности и подготовка на отчетните документи. Ръководителят ще изготвя лична месечна справка и обобщен доклад за дейността, степента на изпълнение, постигане на заложените резултати и ще го представя на ДО. Координатор на проекта – организира и координира взаимодействието на членовете на екипа, упражнява оперативен контрол по качеството и сроковете за реализация на проекта. Изготвя лична месечна справка, подготвя текущите отчети, координира работата с външните изпълнители. Счетоводител на проекта – отговаря за финансовото изпълнение на проекта, упражнява оперативен контрол по изпълнение на бюджета на проекта, целесъобразността на разходите. Изготвя лична месечна справка. Цялата документация по изпълнението и отчитането на проекта, респективно договора за безвъзмездна помощ, ще бъде съхранявана за период от три години след приключване на ОП»Развитие на човешките ресурси» от «НОВА ТРЕЙД» ЕООД. Ще бъде изготвено досие на проекта. Ще се водят точни и редовни записвания и отчетност на проекта, като се използва отделна счетоводна аналитичност само за дейностите и целите по проекта, позволяваща проследяване на счетоводните операции. Тя ще е е неразделна част от текущата счетоводна система на Бенефициента.
Дейност 2: Избор на изпълнител/доставчик на гориво, по реда на ПМС№ 69/2013 г. и последващите му изменения Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 69/2013 г. и неговите изменения и допълнения, както и изискванията на Договарящия орган и Ръководството на бенефициента по схема за БФП „На път”. Дейността гарантира, че проектът се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. При изпълнение на тази дейност ще бъде изготвена тръжна документация за провеждане на процедура „Открит избор” за определяне на изпълнител, съгласно ПМС № 69/2013 г. и неговите изменения и допълнения, като се следват стриктно насоките, сроковете и указанията, заложени в Ръководството на бенефициента по схема за БФП „На път” 1. Изготвяне на тръжната документация за провеждане на процедура заедно с проект на Заповед за назначаване на оценителна комисия. 2. Внасяне на изготвената документация за предварително одобрение от страна на Договарящия орган. Документацията ще е окомплектована съгласно изискванията, заложени в постановлението и да включва минимум следното: • Придружително Писмо на цялостната тръжна документация с коректно отразени дата, номер и вид на приложения документ, подписан от упълномощеното лице и подпечатано с мокър печат на бенефициента; • Проект на решение за откриване на процедурата, съгласно чл. 14, ал. 1 от ПМС 69/2013; • пояснителен документ за процедура-та за определяне на изпълнител; • пълно описание на обекта; • техническите спецификации; • изискванията към офертите; • избрания критерий за оценка; • образец на оферта –техническа и финансова; • проект на договор; • проект на заповед за назначаване на оценителна комисия, придружен с автобиографии на членовете на комисията; • декларация на кандидата по чл.31, ал. 4, т.1 и ал. 8; • декларация за безпристрастност и поверителност по чл.21, ал. 3; Всеки един от посочените документи съдържа задължителната визуализация при изпълнение на проекти финансирани по ОП „РЧР”.
Дейност 3: Превоз на заети лица в „НОВА ТРЕЙД” ЕООД от и до работното място Компанията осъществява дейността си при непрекъснат производствен процес на 4-сменен режим на работа, съгласно график за резпределение на работното време. Организираният ежедневен транспорт за заети лица в „НОВА ТРЕЙД” ЕООД се извършва по 16 маршрута, които обслужват 424 работници и служители в т.ч. Маршрут 1:„НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – Центъра на гр.Съединение – гр. Съединение, Гергева градина – Центъра на гр.Съединение – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение. Общо 8 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 24 човека. Превозни средства обслужващи маршрута 2 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ0131ВР, извършва 1 курс. Водач на автобуса Владимир Иванов Влашки, Общо пробег за 12 месеца по проекта – 2 880 км, разход на дизелово гориво 325 л Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ7669ВН, извършва 1 курс. Водач на автобуса Владко Асенов Зонгов Общо пробег за 12 месеца по проекта – 2880 км, разход на дизелово гориво 314 л Маршрут 2: гр. Пазарджик паркинг – гр. Пазарджик, „НОВА ТРЕЙД” ЕООД – гр. Пазарджик, Колело – гр. Пазарджик, Банка – гр. Пазарджик, Гробищен парк – с. Добровница– с.Пищигово – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение Общо 38 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 18 човека. Превозно средства обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ7669ВН, извършва 1 курс. Водач на автобуса Владко Асенов Зонгов Общо пробег за 12 месеца по проекта – 13 680 км, разход на дизелово гориво 1491 л Маршрут 3: „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – с.Пищигово – с. Добровница – гр. Пазарджик, Гробищен парк – гр. Пазарджик, Банка – гр. Пазарджик, Колело – гр. Пазарджик „НОВА ТРЕЙД” ЕООД – гр. Пазарджик паркинг Общо 38 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 36 човека. Превозно средства обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ7669ВН, извършва 2 курс. Водач на автобуса Владко Асенов Зонгов Общо пробег за 12 месеца по проекта – 27 360 км, разход на дизелово гориво 2 982 л Маршрут 4: „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – с.Черногорово – с. Овчеполци – с. Росен – с. Крали Марко – с.Черногорово – гр. Пазарджик „НОВА ТРЕЙД” ЕООД – гр. Пазарджик паркинг Общо 51 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 94 човека. Превозни средства обслужващо маршрута 2 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ1325ВР, извършва 4 курс. Водач на автобуса Петър Стоянов Кацарски Общо пробег за 12 месеца по проекта – 73 440 км, разход на дизелово гориво 7 564 л Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ7671ВН, извършва 2 курс. Водач на автобуса Илия Ленин Дерузов Общо пробег за 12 месеца по проекта – 36 720 км, разход на дизелово гориво 4 260 л Маршрут 5: гр. Пазарджик, паркинг – с. Говедаре – с. Мало Конаре – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение Общо 46 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 10 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ7669 ВН, извършва 1 курс. Водач на автобуса Владко Асенов Зонгов Общо пробег за 12 месеца по проекта – 16 560 км, разход на дизелово гориво 1805 л Маршрут 6: „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – с. Овчеполци – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение Общо 42 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 62 човека. Превозни средства обслужващо маршрута 2 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ0131 ВР, извършва 2 курс. Водач на автобуса Владимир Иванов Влашки Общо пробег за 12 месеца по проекта – 30 240 км, разход на дизелово гориво 3 417 л Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ7669ВН, извършва 2 курс. Водач на автобуса Владко Асенов Зонгов Общо пробег за 12 месеца по проекта – 30 240 км, разход на дизелово гориво 3 296 л Маршрут 7: „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – гр. Съединение, Партизан – гр. Съединение, Горно училище – с. Бенковски – с. Войсил – гр. Съединение, Центъра – гр. Съединение, Партизан – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение Общо 31 км. Пътуващи заети лица по маршрута –16 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ0131 ВР, извършва 1 курс. Водач на автобуса Владимир Иванов Влашки Общо пробег за 12 месеца по проекта – 11 160 км, разход на дизелово гориво 1261 л Маршрут 8: гр.Панагюрище – с. Оборище – гр.Панагюрище – гр.Панагюрище, Супера – гр.Панагюрище, Банята – гр.Панагюрище, Спирка 1 – гр.Стрелча – с. Смилец – с. Овчеполци – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – с. Овчеполци – с. Смилец – гр.Стрелча – гр.Панагюрище, Спирка 1 – гр.Панагюрище,Банята – гр.Панагюрище, Супера – с. Оборище – гр.Панагюрище Общо 137.3 км. Пътуващи заети лица по маршрута –36 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ8102 ВН, извършва 2 курс. Водач на автобуса Цвятко Деянов Джуджев Общо пробег за 12 месеца по проекта – 49 428 км, разход на дизелово гориво 5 734 л Маршрут 9: гр.Стрелча – гр.Стрелча, Горно училище – гр.Стрелча, Центъра – гр.Стрелча, Автогара – гр.Стрелча, ветеринарна лечебница – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – гр.Съединение – с. Найден Герово – с. Драгомир – с. Тополи дол – с. Овчеполци – с. Смилец – гр.Стрелча – гр.Стрелча 1 – гр.Стрелча 2 – гр.Стрелча 3 – гр.Стрелча Общо 96.4 км. Пътуващи заети лица по маршрута –36 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ8103 ВН, извършва 2 курс. Водач на автобуса Стоян Стефанов Стойков Общо пробег за 12 месеца по проекта – 69 408 км, разход на дизелово гориво 7 080 л Маршрут 10: с. Стряма Центъра – с. Стряма, спирка 1 – с. Стряма, спирка 2 – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – с. Стряма, спирка 2 – с. Стряма, спирка 1 – с. Стряма Центъра Общо 70 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 5 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автомобил „ Фолксваген Кади”, места 6+1, рег. номер РВ5172АХ, извършва 1 курс. Водач на автобуса Стоян Нанев Общо пробег за 12 месеца по проекта – 17 640 км, разход на дизелово гориво 1 147 л Маршрут 11: гр. Съединение – Спирка 1 – Спирка 2 – Спирка 3 – Спирка 4 – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение Общо 19 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 32 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автомобил „ Фолксваген Кади”, места 6+1, рег. номер РВ8882АТ, извършва 4 курса. Водач на автомобила Марин Янков Общо пробег за 12 месеца по проекта – 19152 км, разход на дизелово гориво 1 379 л Маршрут 12: гр. Пловдив – гр. Асеновград – Мотел Луковица – с. Бачково, завод НОВА ТРЕЙД – Мотел Луковица – гр. Асеновград – гр. Пловдив Общо 60 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 8 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автомобил „ Фолксваген Кади”, места 6+1, рег. номер РВ8884АТ, извършва 1 курс. Водач на автомобила Димитър Сефин Общо пробег за 12 месеца по проекта – 15 120 км, разход на дизелово гориво 998 л Маршрут 13: гр. Пловдив, паркинг – кв. „Кючук Париж” – кв.”Тракия” – кв. „Кършака” – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – кв. „Кършака” – кв.”Тракия” – кв. „Кючук Париж” – гр. Пловдив, паркинг Общо 90 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 5 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автомобил „ Фолксваген Кади”, места 6+1, рег. номер РВ8885АТ, извършва 1 курс. Водач на автомобила Никола Пенелов Общо пробег за 12 месеца по проекта – 22 680 км, разход на дизелово гориво 1633 л Маршрут 14: „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – гр. Пловдив, кв.”Тракия” – гр. Пловдив, кв.”Изгрев” – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение Общо 70 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 8 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автомобил „ Фолксваген Кади”, места 6+1, рег. номер РВ8886АТ, извършва 1 курс. Водач на автомобила Георги Тучев Общо пробег за 12 месеца по проекта – 17 640 км, разход на дизелово гориво 1 394 л Маршрут 15: „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение – гр. Пловдив, кв.”Шикер махала” – гр. Пловдив, ресторант „Джоана” – гр. Пловдив, Колело Брезовско шосе – гр. Пловдив, хотел Тримонциум – гр. Пловдив, Автогара Юг – гр. Пловдив, Пловдивинвест – гр. Пловдив, ресторант „Джоана” – гр. Пловдив, кв.”Шикер махала” – „НОВА ТРЕЙД” ЕООД, Съединение Общо 54 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 32 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ7671 ВН, извършва 2 курса Водач на автомобила Илия Ленин Дерузов Общо пробег за 12 месеца по проекта – 27 216 км, разход на дизелово гориво 3 157 л Маршрут 16: гр. Пловдив, жк „Тракия”, бл.16 – гр. Пловдив, жк „Тракия”, бл.1 – гр. Пловдив, жк „Тракия”, бл.100 – гр. Пловдив, Сточна гара – гр. Пловдив, Коматевски възел – гр. Пловдив, бул.Южен – гр. Асеновград, хотел САНИ – гр. Асеновград, Смолянска спирка – гр. Асеновград, кв.Метоха – Мотел Луковица – с. Бачково – с. Бачково, завод НОВА ТРЕЙД – с. Бачково – Мотел Луковица – гр. Асеновград, кв.Метоха – гр. Асеновград, Смолянска спирка – гр. Асеновград, хотел САНИ – гр. Пловдив, бул.Южен – гр. Пловдив, Коматевски възел – гр. Пловдив, Сточна гара – гр. Пловдив, жк „Тракия”, бл.1 – гр. Пловдив, жк „Тракия”, бл.100 – гр. Пловдив, жк „Тракия”, бл.16 Общо 80 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 18 човека. Превозно средство обслужващо маршрута 1 бр. в т.ч.: Автобус „Мерцедес 311 ЦДИ Спрентер”, места 18+1, рег. номер РВ8101 ВН, извършва 1 курса Водач на автомобила Стойко Иванов Ковачев Общо пробег за 12 месеца по проекта – 20 160 км, разход на дизелово гориво 2 076 л
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"САЛИНА 7" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 154 457 BGN
Общ бюджет: 63 440 BGN
БФП: 63 440 BGN
Общо изплатени средства: 63 408 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 63 440 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 30 891 BGN
2015 32 516 BGN
63 408 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 53 924 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 26 258 BGN
2015 27 639 BGN
53 896 BGN
В т.ч. Национално финансиране 9 516 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 634 BGN
2015 4 877 BGN
9 511 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз