Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0026-C0001
Номер на проект: ESF-2203-03-02014
Наименование: Транспортно обслужване на служители и работници на "ХОТЕЛ ИНТЕРНАЦИОНАЛ" АД
Бенефициент: "ХОТЕЛ ИНТЕРНАЦИОНАЛ" АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 09.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: Целта на проекта е организиране и изпълнение на транспортно обслужване на назначените служители и работници в „Хотел Интернационал”АД, чието местоживеене /по настоящ адрес/ е на територията на град Варна, за период от 12 /дванадесет/ месеца, чрез избор на нов механизъм за насърчаване на георгафската мобилност на лицата, които са и предстои да бъдат наети на работа в дружеството
Дейности: Дейност 1: Организация и управление. • Изготвяне на длъжностни характеристики за членовете на екипа и сключване на трудови договори с тях. • Сформиране на екип и разпределяне на отговорностите, задълженията и правомощията на членовете на екипа. • Запознаване на всички членове на екипа с нормативните изисквания на националното законодателство и Регламентите на ЕС, касаещи зпълнението на дейностите. • Разработване на практическо ръководство за работа на екипа, включващо и времеви график за изпълнение на всяка дейност. • Изпълнение на проекта. • Процедура за избор на изпълнител за разкриване на банкова сметка – чрез договаряне. Банковата сметка ще бъде ползвана единствено за нуждите на проекта. • Процедура за избор на изпълнител за одит на проекта – чрез договаряне. • Процедура за избор на изпълнител за изработка на информационни и комуникационни материали, с цел изпълнение на дейностите за визуализация и публичност – чрез договаряне.
Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители за транспортно обслужване. Изборът на изпълнител/изпълнители ще се извърши съгласно изискванията на Постановление №69 на МС от 2013 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове на Европейския съюз и от Програма ФАР на Европейския съюз. Процедура за избор на изпълнител за транспортно обслужване – чрез открит избор: • публикуване на обява в един национален и местни ежедневници; на интернет страницата на Изпълнителна агенция по Програма ФАР на Европейския съюз; на интернет страницата на Управляващия орган на ОП; на собствената интернет страница. • Съставяне на комисия за провеждане на процедурата за избор на изпълнител
Дейност 3: Визуализация и публичност на проекта. Запознаване на обществеността с основната цел на проекта и за полученото финансиране от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Публикуване на информация за сключения Договор за финансиране и провеждане на информационни срещи. Подготовка и поставяне на информационните материали на необходимите места: • табела в непосредствена близост до служебния вход/изход на обекта; • табели на всички превозни средства • информационни материали в офиса.
Дейност 4: Осигуряване на организиран транспорт от и до работното място. • Утвърждаване на изготвените маршрутни разписания. • Изготвяне на поименен списък, включващ адресна регистрация на всички лица и Декларация, че същите са служители и работници на дружеството и предоставяне на транспортната фирма. • Получаване на карти по образец за всички работници и служители на дружеството, удостоверяващи правото им да пътуват по съответните маршрути. • Контрол относно спазването на договорираните условия за транспортно обслужване – спазване на маршрутни разписания, часове, видове транспортни средства /чрез проверки на място по маршрути/. • Мониторинг при изпълнение на дейностите по проекта. • Подготовка на междинни и окончателни доклади за дейността.
Дейност 5: Одит на изпълнението. Дейността осигурява адекватна проследимост на разходите, които са извършени от бенефициента и установява тяхната законосъобразност. Дейността е регламентирана от изискванията на Насоките за кандидатстване – задължителен одит при проекти на стойност над 200 000 лева и се извършва от външна фирма. Подготвеният одиторски доклад предшества искането за финално плащане на безвъзмездната помощ.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЮЛИС ТРАНС
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 186 718 BGN
Общ бюджет: 100 697 BGN
БФП: 100 697 BGN
Общо изплатени средства: 100 694 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 100 697 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 37 344 BGN
2015 63 350 BGN
100 694 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 85 592 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 31 742 BGN
2015 53 848 BGN
85 590 BGN
В т.ч. Национално финансиране 15 104 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 5 602 BGN
2015 9 503 BGN
15 104 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз