Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0129-C0001
Номер на проект: ESF-2203-06-11022
Наименование: Транспорт от и до работното място за заетите лица в "ГОТМАР" ЕООД
Бенефициент: "ГОТМАР" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 16.12.2013
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Южен централен
               Пловдив
                    Съединение
Описание
Описание на проекта:  Насърчаване на географската мобилност на заети лица в „ГОТМАР” ЕООД, които пътуват ежедневно от и до работното си място, но нямат възможност да ползват обществен транспорт;  Подобряване на адаптивността и запазване на трудовите доходи на заетите лица в „ГОТМАР” ЕООД чрез създаване на условия за рационално използване и организация на трудовите, материалните и финансови ресурси;
Дейности: Дейност 1: Организация, управление и отчитане на проекта, вътрешен контрол на изпълнението За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта – конструиране на екипа за управление и определяне на персоналните функционални отговорности. След одобрение на проекта и подписване на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между Бенефициента и Договарящият орган ще бъде ангажиран екип от 4 човека – Ръководител на проекта, Координатор, Координатор и Счетоводител. Екипът ще осигури коректно изпълнение на предвидените дейности, съобразно план - графика на проекта, изискванията на ДО, постигане на целите на проекта и отчитане му пред ДО. Екипът ще организира всички административни, финансови и технически аспекти за изпълнение на проекта. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат ежемесечни съвещания за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. Всички предвидени дейности, произтичащи от Договора с ДО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Ръководител на проект – управлява цялостната реализация на проектното предложение, упражнява системен контрол върху спазване на сроковете за предвидените дейности и подготовка на отчетните документи. Ръководителят ще изготвя обобщен доклад за дейността, степента на изпълнение, постигане на заложените резултати и ще го представя на Управителя на дружеството. Координатор на проекта – организира и координира взаимодействието на членовете на екипа, упражнява оперативен контрол по качеството и сроковете за реализация на проекта, подготвя текущите отчети, координира работата с външните изпълнители. Координатор на проекта – организира оперативната работа по проекта,подготвя и представя за подпис първичните отчетни документи, събира и обобщава ежедневната информация за проведените дейности, участва в изготвянето на документацията за избор на изпълнители, присъства при проверките и оказва пълно съдействие на проверяващите от ДО и всички органи контролни и одитиращи органи, участва в изготвянето на всички видове – междинни и финални технически и финансови доклади по проекта, както и месечни справки за напредъка на дейностите, както са описани в договора, подпомага другите членове на екипа за изпълнение на задълженията им. Счетоводител на проекта – отговаря за финансовото изпълнение на проекта, упражнява оперативен контрол по изпълнение на бюджета на проекта, целесъобразността на разходите, ежемесечно ще представя справка за разходването на средствата. Предвижда се провеждането на ежемесечна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите и изготвяне на финансов отчет. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за действие”. Цялата документация по изпълнението и отчитането на проекта, респективно договора за безвъзмездна помощ, ще бъде съхранявана за период от три години след приключване на ОП»Развитие на човешките ресурси» от «ГОТМАР» ЕООД. Ще се водят точни и редовни записвания и отчетност на проекта, като се използва отделна аналитична система за осчетоводяване, позволяваща проследяване на счетоводните операции. Ще бъде изготвено досие на проекта, което да съдържа всеки един документ, свързан с изпълнението му.
Дейност 2: Осигуряване на публичност и визуализация на проекта; За избор на изпълнител на дейност 2 Публичност и визуализация на проекта ще бъде проведена тръжна процедура съгл. ПМС № 69/2013 г. Бенефициентът ще подпише договор с избрания кандидат. Договорът следва да е придружен от документи, издадени от съответните компетентни органи за доказване липсата на обстоятелства от ПМС № 69/2013 г. за кандидата. След извършване на доставката ще бъде съставен приемо-предавателен протокол. При изпълнение на проекта, съфинансиран от ОП „Развитие на човешките ресурси”, както и на мерките по информация и публичност задължително ще се спазват изискванията, посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент No 1828/2006. Действията за информация и публичност ще включват следните елементи: а) емблемата на Европейския съюз, в съответствие с графичните стандарти, установени в приложение I на Регламент (ЕС) 1828/2006 и позоваване на Европейския съюз; б) позоваване на ЕСФ: „Европейски социален фонд“; в) послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”. Бенифициентът ще информира широката общественост, че проектът е получил съфинансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Бенефициентът ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006, Приложение 1 към него и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Комуникационната стратегия и план на ОП „РЧР” е планираното използването на следните мерки за информация и публичност:  Отразяване/разгласяване на дейностите и резултатите на проекта във фирмени документи, материали, отчети и доклади.  Листовки за изпълнението на проекта Планирано е изработването и разпространението на 300 броя листовки за изпълнението на проекта. Листовката ще информира за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. В съответствие с изискванията, листовката ще съдържа: а) логото на ЕС и ОП РЧР със съответното позоваване на ЕС и ЕСФ; б) наименованието на проекта, който се изпълнява; в) изречението “Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз“. Горната информация ще заема поне 25% от листовката.  Информационно табло В периода на изпълнение на проекта Бенифициентът ще постави 1 брой информационно табло с размери 1.5 м – 2 м в района на производствената база на «ГОТМАР» ЕООД. Информационното табло ще указва вида и името на операцията, както и следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблото: а) логото на Европейския съюз в съответствие с графичните стандарти в Приложение 1 на Регламент 1828/2006, както и позоваване на Европейския съюз; б) логото на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и позоваване на ЕСФ; в) пълно изписване на оперативната програма – Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”; г) послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”.  Публикация в печатна медия Бенефициентът ще изготви две публикации, една в началото и една в края на проекта. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. Освен задължителните елементи, описани по-горе, всякa публикация ще съдържа и изявление за отговорността: „Настоящата публикация е изготвена с финансовата помощ на Европеиския социален фонд. “ГОТМАР” ЕООД носи цялата отговорност за съдържанието на настоящия документ, и при никакви обстоятелства не може да се приеме като официална позиция на Европеиския съюз или Агенция по заетостта.”  Осигуряване на информация за проекта на всички заинтерисовани страни.
Дейност 3: Избор на изпълнител/доставчик на гориво по реда на ПМС№ 69/2013 г. и последващите му изменения Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 69/2013 г. и неговите изменения и допълнения, както и изискванията на Договарящия орган. Дейността е планирана съответствие с изискванията на действащото законодателство в Република България. Дейността гарантира, че проектът се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. При изпълнение на тази дейност ще бъде изготвена тръжна документация за провеждане на процедура „Открит избор” за определяне на изпълнител, съгласно ПМС № 69/2013 г. и неговите изменения и допълнения, като се следват стриктно насоките, сроковете и указанията, заложени в Ръководството на бенефициента по схема за БФП „На път”(подготовка на тръжна документация, съгласуване на тръжната документация с Договарящия орган, публикуване на обява в национален всекидневник и на тръжната документация на страницата на Договарящия орган, получаване на оферти, оценка на офертите, одобряване на оценителния доклад, сключване на договор с избрания изпълнител, доставката на гориво(зареждане на пътните превозни средства), според план-графика на дейностите).
Дейност 4: Превоз на пътници(заети лица) в «ГОТМАР» ЕООД от и до работното място. Компанията осъществява дейността си при непрекъснат производствен процес на 4-сменен режим на работа, съгласно график. Организираният ежедневен транспорт за заети лица в „ГОТМАР” ЕООД се извършва по 13 маршрута, които обслужват 389 работници и служители в т.ч. Маршрут 1: „ГОТМАР” ЕООД, гр. Съединение – гр.Пловдив (кв.Шикер махала, ресторант Джоана, колелото на Брезовско шосе, х-л Тримонциум, автогара Родопи, Пловдивинвест, ресторант Джоана, кв.Шекер махала) – ГОТМАР” ЕООД, гр. Съединение - общо 54 км. Пътуващи заети лица по маршрута – 102 човека. Превозни средства обслужващи маршрута 2 бр. в т.ч.: Автобус Ирисбус Кросуей 12 М, места 53+1, рег. номер РВ8275ВТ, извършва 2 курса. Водач на автобуса Аргил Минчев Вълов – трудова заетост 1 час 30 мин. Общо пробег за 12 месеца по проекта – 38 880 км, разход на дизелово гориво 11 197 л Автобус ИВЕКО 60 ЦО13, места 19+1, рег. номер РВ9405ХМ. Извършва 1 курс. Водач на автомобила Рангел Делев Генчев – трудова заетост 1 час 30 мин. Общо пробег за 12 месеца по проекта – 19 440 км, разход на дизелово гориво 2 333 л Маршрут 2: „ГОТМАР” ЕООД – Центъра на гр.Съединение – гр. Съедидение, Гергева градина – „ГОТМАР” ЕООД - общо 8 км Пътуващи заети лица по маршрута – 51 човека. Маршрута се обслужва от: Автобус Ирисбус Кросуей 12 М, места 53+1, рег.номер РВ8273ВН, извършва 1 курс. Водач на автобуса Тодор Стоянов Кошничарски – трудова заетост 30 минути Общо пробег за 12 месеца по проекта – 2 880 км, разход на дизелово гориво 901 л Автомобил Ирисбус Кросуей 12 М, места 53+1, рег. номер РВ8275ВТ, извършва 1 курс. Водач на автобуса Аргил Минчев Вълов – трудова заетост 30 минути Общо пробег за 12 месеца по проекта – 2880 км, разход на дизелово гориво 829 л Маршрут 3: „ГОТМАР” ЕООД – с.Пищигово – с. Добровница – гр. Пазарджик, Гробищен парк – гр. Пазарджик, Банка – гр. Пазарджик, Колело – гр. Пазарджик, Център – „ГОТМАР” ЕООД. – общо 64 км Пътуващи заети лица по маршрута – 108 човека. Маршрута се обслужва от: Автобус Ирисбус Кросуей 12 М, места 53+1, рег.номер РВ8274ВТ, извършва 4 курса на денонощие. Водач на автобуса Димитър Христов Дашев – трудова заетост 4 часа Общо пробег за 12 месеца по проекта – 92 160 км, разход на дизелово гориво 27 464 л Маршрут 4: гр. Стамболийски- с. Кадиево - с. Йоаким Груево - гр. Стамболийски, спирка 1 - гр. Стамболийски, спирка 2 - гр. Стамболийски, спирка 3 - гр. Стамболийски, спирка 4 - „ГОТМАР” ЕООД, Съединение - гр. Стамболийски, спирка 4 - гр. Стамболийски, спирка 3 - гр. Стамболийски, спирка 2-гр. Стамболийски, спирка 1-с. Йоаким Груево - с. Кадиево - гр. Стамболийски общо 71.4 км Пътуващи заети лица по маршрута – 18 човека. Маршрута се обслужва от Автомобил ИВЕКО 60 ЦО13, места 19+1, рег. номерРВ9414ХМ, извършва 1 курс. Водач Йордан Иванов Георгиев – трудова заетост 1 час Общо пробег за 12 месеца по проекта – 25 704 км, разход на дизелово гориво 3 110 л Маршрут 5: „ГОТМАР” ЕООД - с. Цалапица - гр. Стамболийски - Полатово гр. Стамболийски, спирка 1 - гр. Стамболийски, спирка 2 - гр. Стамболийски, спирка 3 - „ГОТМАР” ЕООД Сьединение общо 44 км Пътуващи заети лица по маршрута – 54 човека. Маршрута се обслужва от автобус Ирисбус Кросуей 12 М, места 53+1, рег.номер РВ8273ВТ, извършва 2 курса. Водач Тодор Стоянов Кошничарски – трудова заетост 1 час 30 мин. Общо пробег за 12 месеца по проекта – 31 680 км, разход на дизелово гориво 9 916 л Маршрут 6: гр. Пазарджик, паркинг - с. Говедаре - с. Мало Конаре - „ГОТМАР” ЕООД - с. Мало Конаре - с. Говедаре - „ГОТМАР” ЕООД общо 92 км Пътуващи заети лица по маршрута – 32 човека. Маршрута се обслужва от автомобил ИВЕКО 60 ЦО13, места 19+1, рег. номерРВ9414ХМ, извършва 2 курс. Водач Йордан Иванов Георгиев – трудова заетост 2 часа Общо пробег за 12 месеца по проекта – 46 368 км, разход на дизелово гориво 5 611 л Маршрут 7: „ГОТМАР” ЕООД - с. Голям Чардак - гр. Съединение, Бензиностанция -гр. Съединение, Гергева градина - гр. Съединение, Центъра - гр. Съединение, Партизан -„ГОТМАР” ЕООД -гр. Съединение, Партизан - гр. Съединение, Центъра - гр. Съединение, Гергева градина -гр. Съединение, Бензиностанция -с. Голям Чардак - „ГОТМАР” ЕООД общо 66 км Пътуващи заети лица по маршрута – 8 човека. Маршрута се обслужва от автомобил ИВЕКО 60 ЦО13, места 19+1, рег. номерРВ1775 МК, извършва 1 курс. Водач Рангел Делев Генчев – трудова заетост 1 час 30 минути Общо пробег за 12 месеца по проекта – 23 760 км, разход на дизелово гориво 3 041 л Маршрут 8: гр. Пловдив, кв. Кичук Париж -„ГОТМАР” ЕООД - гр. Пловдив, кв. Кичук Париж общо 80 км Пътуващи заети лица по маршрута – 1 човек. Маршрута се обслужва от автомобил Шавролет Каптива, места 6+1, рег.номер РВ1133ВН,извършва 1 курс. Водач Танчо Рангелов Рангелов – трудова заетост 1 час Общо пробег за 12 месеца по проекта – 20 160 км, разход на дизелово гориво 1 855 л Маршрут 9: гр. Пловдив, ул. Скопие№86 -„ГОТМАР” ЕООД - гр. Пловдив, ул. Скопие№86 общо 70 км Пътуващи заети лица по маршрута – 4 човека. Маршрута се обслужва от автомобил Опел Комбо, места 6+1, рег.номер РВ4479ВМ, извършва 1 курс. Водач Веселин Асенов Калинов – трудова заетост 1 час Общо пробег за 12 месеца по проекта – 25 200 км, разход на дизелово гориво 1 714 л Маршрут 10: гр. Пловдив, кв.Гагарин - „ГОТМАР” ЕООД - гр. Пловдив, кв.Гагарин общо 56 км Пътуващи заети лица по маршрута – 1 човек. Маршрута се обслужва от автомобили: Опел Комбо, места 6+1, рег.номер РВ 4705ВМ, извършва 1 курс. Водач Здравко Стоев Кормевски – трудова заетост 1 час Общо пробег за 12 месеца по проекта – 14 112 км, разход на дизелово гориво 974 л Мерцедес МЛ320,рег.номер РВ8869СН, извършва 1 курс. Водач Димо Атанасов Голев – трудова заетост 1 час Общо пробег за 12 месеца по проекта – 14 112 км, разход на дизелово гориво 1 651 л Маршрут 11: гр. Пазарджик -„ГОТМАР” ЕООД - гр. Пазарджик общо 60 км Пътуващи заети лица по маршрута – 2 човек. Маршрута се обслужва от автомобил Тойота Карола Версо, места 6+1,рег.номер РВ3044ВР - извършва 1 курс. Водач Георги Тодоров Шумански – трудова заетост 1 час Общо пробег за 12 месеца по проекта – 15 120 км, разход на дизелово гориво 1 119 л Маршрут 12:„ГОТМАР” ЕООД, Съединение – гр. Пловдив, жк Тракия – Мебелна къща-гр. Пловдив, кв. Кичук Париж – „ГОТМАР” ЕООД, Съединение – гр. Пловдив, кв. Кичук Париж – гр. Пловдив, жк Тракия , Мебелна къща – „ГОТМАР” ЕООД, Съединение общо 140 км за денонощие Пътуващи заети лица по маршрута – 4 човека. Маршрута се обслужва от автомобил Опел Виваро, места 8+1,рег.номер РВ1144ВН Водач Георги Стоянов Бухалски – трудова заетост 1 час Общо пробег за 12 месеца по проекта – 35 280 км, разход на дизелово гориво 4 163 л Маршрут 13: гр. Пловдив, жк Тракия, ул. Спас Зафиров№3 - „ГОТМАР” ЕООД, Съединение -гр. Пловдив, жк Тракия, ул. Спас Зафиров№3 общо 80 км Пътуващи заети лица по маршрута – 3 човека. Опел Комбо, места 6+1, рег.номер РВ 4478ВМ, извършва 1 курс. Водач Димитър Ангелов Чаов – трудова заетост 1 час/ден Общо пробег за 12 месеца по проекта – 20 160 км, разход на дизелово гориво 1 331 л
Дейност 5: Одит на проекта За избор на изпълнител на дейност 5 Одит на проекта ще бъде проведена процедура съгл. ПМС № 69/2013 г. Бенефициентът ще подпише договор с избрания кандидат. Договорът следва да е придружен от документи, издадени от съответните компетентни органи за доказване липсата на обстоятелства по ПМС № 69/2013 г. за кандидата. След извършване на услугата ще бъде съставен приемо-предавателен протокол. „ГОТМАР”ООД ще представи доклад за външен одит на счетоводната документация по проекта, изготвен от одитор (дипломиран експерт-счетоводител) към балансово плащане. Одиторът ще провери и удостовери дали декларираните от Бенефициента разходи са действително извършени и платени, дали са допустими в съответствие с договора с Възложителя.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"САЛИНА 7" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 207 406 BGN
Общ бюджет: 131 719 BGN
БФП: 131 719 BGN
Общо изплатени средства: 131 719 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 131 719 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 41 481 BGN
2015 90 237 BGN
131 719 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 111 961 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 35 259 BGN
2015 76 702 BGN
111 961 BGN
В т.ч. Национално финансиране 19 758 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 6 222 BGN
2015 13 536 BGN
19 758 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз