Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.2.03-0263-C0001
Номер на проект: ESF-2203-05-05002
Наименование: Организиране на транспорт за служителите наХЕЛИ 2001 ЕООД
Бенефициент: ХЕЛИ 2001 ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 04.11.2013
Начална дата: 11.12.2013
Дата на приключване: 01.05.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Враца
                    Криводол
Описание
Описание на проекта: Общата цел на проекта е да се осигури транспорт за служителите на „Хели 2001“ ЕООД и подобряване на географската мобилност
Дейности: Подготовка на дейност 2 Подготовка и провеждане на процедури и избор на изпълнители Успешното изпълнение на настоящото проектно предложение е свързано с избор на изпълнител за реализиране на част от планираните дейности. По-конкретно това са: Дейност № 3: Доставка на гориво за осигуряване на организиран транспорт за персонала – ще бъде извършен след избор на изпълнител съгласно ПМС 69/2013. Дейност № 4: Извършване на одит на изпълнението на проекта Дейност № 5: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта Проектният екип ще отговаря за подготовката на документацията и провеждането на необходимите процедури за избор на изпълнител, при стриктно спазване на разпоредбите в ПМС 69/2013.
Дейност 1:Организация и управление За целите на проекта ще бъде сформиран двучленен експертен екип. Основните функции, разпределени между тях са както следва: Ръководител на проекта: • Организира и ръководи изпълнението на дейностите по проекта и свързаните с него документи, работата на екипа за управлението на проекта, законосъобразно провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта; • Отговаря за административното и финансовото управление на проекта; • Отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта; • Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта; • Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта; • Изготвяне на предложения за решаване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта, сигнализиране в случай на констатирани нарушения и нередности, както и оказване на съдействие за отстраняването им; Счетоводител на проекта: • Носи цялата отговорност за първичните счетоводни документи; • Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство; • Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води в отделна документация пълна и прозрачна финансово – счетоводна отчетност; • Осигурява достъп до документацията на представители на финансиращата организация; • Докладва на Ръководителя на проекта. Осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите. Екипът по проекта има ангажимент да води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проектните дейности, използвайки подходяща система за документация и счетоводно отчитане. След сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, екипът има отговорността да изготви детайлен план-график на проектните дейности, актуализирайки при необходимост приложения такъв към настоящия проект, както и да подготви необходимите документи към Договарящия орган. С оглед успешното изпълнение на проектните дейности и постигане на заложените цели се предвижда провеждането на регулярни срещи на екипа, на които да бъде докладван напредъка по проекта и да се вземат решения за съответните коригиращи или последващи дейности за изпълнение.
дейност 4 Извършване на одит Проектите с бюджети на стойност 200 000 лв. следва да бъдат одитирани в рамките на изпълнението на проекта. Това е предпоставка за ефективното и законосъобразно изпълнение на предвидените дейности и постигане на висока финансова дисциплина.
Дейност 3: Осигуряване на организиран транспорт за персонала По тази дейност ще се организира превоз на 18 служители шест пъти седмично за две смени сутрин и вечер по следните маршрути: Маршрут № 1 с. Ракево-с. Баурене- с. Ракево Ще се превозват 4 служители шест пъти в седмицата за две смени сутрин и вечер. Маршрут № 2 с.Ракево-Бойчиновци-Монтана-Бойчиновци- с. Ракево Ще се превозват 6 служители шест пъти в седмицата за две смени сутрин и вечер. Маршрут № 3 с.Ракево-Враца-с. Ракево Ще се превозват 5 служители шест пъти в седмицата за две смени сутрин и вечер. Маршрут № 4 с.Ракево-Криводол- с. Ракево Ще се превозват 3 служители шест пъти в седмицата за две смени сутрин и вечер. Обосновка: Избрани са най-подходящите маршрути за да се извършва транспортирането на 18 служители от и до работното място. Маршрутите да съобразени със състоянието на транспортната инфраструктура в района.
Дейност 5: Осигуряване на публичност и визуализация Действията, които ще бъдат осъществени за популяризиране на проекта и на получената безвъзмездна помощ са: - две пресконференции – в началото и в края на проекта; - ще се направят две публикации в медии; - на сградите на фирмата ще се монтира една информационна табела.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЕТ "Александра Методиева - Солар Енерджи"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 25 613 BGN
Общ бюджет: 20 399 BGN
БФП: 20 399 BGN
Общо изплатени средства: 20 399 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 20 399 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 5 123 BGN
2015 15 276 BGN
20 399 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 17 339 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 354 BGN
2015 12 985 BGN
17 339 BGN
В т.ч. Национално финансиране 3 060 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 768 BGN
2015 2 291 BGN
3 060 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2 Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз