Дейности:
|
Дейност 1: Управление и координиране на дейностите по проекта С цел успешно управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие със заложеното в сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
Екипът ще е съставен от експерти с различни компетентности, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта.
Екипът за организация и управление на проекта (ЕОУП) ще изпълнява следните задачи:
• да изготви подробен план за действие по изпълнението на предвидените по договора дейности;
• да осигури постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
• да осигури своевременната подго-товка и провеждане на предвидените възлагания по реда и условията на ПМС 69/2013, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задъл¬жения на опреде-лените изпъл¬нители/доставчици;
• да организира попълването на ежемесечни анкети карти от лицата, включени в целевата група с оглед установяване и контролиране качест-вото на предоставената услуга - превоз до и от работното място;
• да изготвя и представя своевременно технически и финансови отчети по изпълнението на проекта и да осъществява ефективна комуникация с Договарящия орган. Дейност 3: Осигуряване на съобразен с работното време организиран транспорт до и от работното място за 28 заети в „Кодап” ЕООД Организираният транспорт за включените в целевата група 28 заети ще се извършва по маршрут с 8 междинни спирки от с. Церово, община Своге до гр.София, бул. „Илиянци“ 12-14, където се намира производсвената сграда на „Кодап“ ЕООД и обратно. Предоста-вянето на тази социална услуга е съобразено не само с местоживеенето на тези лица (настоящ адрес различен от гр. София), но и с техните работни графици - 12 часови смени (8.00-20.00 часа) и сумарно изчисляване на работното време на четиримесечие. Поради това превозът на пътниците ще се извършва 2 пъти на ден - сутрин и вечер :
• - от 6.30ч до 10.00ч
• - от 18.30ч до 22.00ч
Всеки курс е организиран така, че с него част от работниците да пристигат на работното място, а обратно (след кратък престой) да отпътуват работници, чиито смяна е приключила.
Предвидено е за услугата организиран транспорт на лица до и от работното място да се ползва външна организация с достатъчно професионален опит, разполагаща с подходящо транспортно средсво (с минимум 14 места) и лиценз за превоз на пътници .
Възнаграждението предвидено за тази дейност възлиза на 31 041.89 лева и е определено в съответсвие с Насоките за кандидатсване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „На път” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Конкретните изчисления са направени както следва: Съгласно представената транспортна схема, дължината на маршрута от с. Церово, община Своге до гр.София, бул. „Илиянци“ 12-14, където се намира производсвената сграда на „Кодап“ ЕООД и обратно е 114.8 километра. Съобразено със сменния режим на рабата на лицата включени в целевата група, в рамките на едно денонощие ще се извършват 2 курса, т.е. 229.6 километра изминати на ден. Във връзка с организацията на труда в „Кодап“ ЕООД и в съответствие с нормативно -определените изисквания за полагане на труд, транспортът ще се извършва 208 дни в годината, като за времетраенето на дейността по проекта общо изминатите километри ще са 47 756.8, (по 3979.7 на месец). Стойността на услугата превоз на пътници до и от работното място се изчислява като изминатите километри се умножат по предвиденото в Насоките за кандидатсване възнаграждение - по 0.65 лв. за км. Дейност 4: Мерки за информираност и публичност Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията посочени в чл. 2 – 10 и Приложение 1 на Регламент № 1828/2006 и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. В съответствие с подписания договор, „Кодап” ЕООД ще предприеме всички необходими за популяризиране на получената безвъз-мездна помощ действия, а именно:
– Публикации в официалната интернет страница на „Кодап” ЕООД /мин. две/ .
– Прессъобщение в медиите в началото на проектните дейности, относно пред-стояща встъпителна пресконференция и развитието на проекта.
- Провеждане на встъпителна прес-конференция, на която ще се представят сведения за проекта, целта и заложените резултати, като същевременно ще бъде отбелязано, че финансирането е осигурено от ЕС чрез Европейския социален фонд. Ще бъдат поканени представители на местните медии (от гр.Своге).
- Поставяне информационно табло и рол - банер в залата за прес¬кон-ференции.
- Информационни плакати за проета, които ще бъдат разлепени в офисите на кандидата.
– Информационни брошури, съдържа-щи описание на дейностите по проекта и информация за поставените цели /160 бр./.
– Информационна табела – ще бъде закрепена на транспортното средсво когато извършва превоз на пътници до и от работното място. /2 бр./.
– Прессъобщение в медиите в края на проектните дейности и относно пред-стоя¬щата заключителна прес¬конфе-ренция и резултатите от изпълнението на проекта.
– Провеждане на заключителна пресконференция, на която ще се представят изпълнените дейности и какви са конкретните резултати по проекта.
В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изисква-нията - логото ЕС, ЕСФ и ОП РЧР. Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуали-зация на проекта. Дейност 2: Подготовка, провеждане на процедури за избор на изпълнител на услугата транспорт до и от работното място и доставка на предвидените по проекта други стоки и услуги, в съответствие с правилата на ПМС № 69/2013 г. В рамките на проекта са предвидени дейности, които ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители по реда на ПМС № 69/2013 и в съответствие с указанията за прилагане принципа на екологична устойчивост в контекста на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Предвидените възлагания са свързани с:
1.Избор на изпълнител за извършване на транспорт до и от работното място на работници и сружители от целевата група - 28 лица.
2.Избор на изпълнител за доставка на материали за дейностите по проекта.
3.Избор на изпълнител за разходване на средства за осъществяване на мерките за информиране и публичност.
|