ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.2.03-0252-C0001
Номер на проект:
ESF-2203-02-02004
Наименование:
Осигуряване на безвъзмездна финансова помощ за организиран транспорт до и от работното място за заетите в "АЛУПЛАСТ-ЖТГ" ЕООД за период от 12 месеца
Бенефициент:
"АЛУПЛАСТ-ЖТГ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
04.11.2013
Начална дата:
04.12.2013
Дата на приключване:
01.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Бургас
Описание
Описание на проекта:
- да се разшири комплекса от мерки, насочени към насърчаване на географската мобилност на работната сила на ЕООД „АЛУПЛАСТ – ЖТГ”; - да бъдат обхванати заетите в ЕООД „АЛУПЛАСТ- ЖТГ” лица, които пътуват ежедневно от и до работното си място от други населени места, но нямат възможност да ползват за целта обществен транспорт; - чрез предоставяне на безвъзмездна помощ за организиране на транспорт за пътуващите заети лица в ЕООД „АЛУПЛАСТ- ЖТГ” да бъдат осигурени предпоставки за запазване на заетостта им
Дейности:
Дейност 5. Одит Ще бъде ангажиран външен изпълнител - одитор, който да извърши одит на финансовите документи, свързани с реализацията на проекта. Одиторът ще изготви доклад, който ще бъде приложен към финалния отчет.
Дейност 2. Превоз на служителите на АЛУПЛАСТ – ЖТГ от и до работното им място Организиране на транспорт за служителите до и от работното им място в продължение на 12 месеца по утвърден маршрут с помощта на външна фирма.
Дейност 3. Визуализация и публичност Ще бъдат проведени две информационни събития в началото и края на проекта с цел оповестяване на приноса на Европейския съюз чрез ЕСФ за реализацията на настоящото проектно предложение, за целите и постигнатите резултати. За осигуряване на подходяща визуализация на информационните събития ще бъдат изработени и поставени два броя банери, с всички графични символи и съдържание съгласно Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” – Приложение З към насоките за кандидатстване. На видно място в предприятието на кандидата ще бъде поставена информационна табела. Успоредно с горепосочените мерки за визуализация и публичност, кандидатът ще разработва и публикува на интернет страницата си подходящи информационни материали.
Дейност 1. Провеждане на процедури за избор на изпълнител за организиране на превоз на служителите на АЛУПЛАСТ – ЖТГ Ще бъде проведена процедура по ПМС 69/2013 г. за избор на изпълнител за организиране на превоз на служителите на АЛУПЛАСТ – ЖТГ от и до работното им място. Ще се проведе избор измежду три оферти по чл.12 ал.1.
Дейност 4. Организация и управление на проекта Дейността предвижда да се създаде екип за организация и управление на проекта със следната структура: ръководител на проекта - Десислава Любомирова Радева; координатор - Антоанета Атанасова Косакова; счетоводител - Дияна Калоянова Динева; Ръководител Транспортна дейност - Димитър Петров Катъров. Автобиографиите на екипа по проекта са приложени към проектното предложение. Ще бъде създадена ефективна организация за управление на дейностите по проекта с ясно делегирани отговорности и задачи за всеки член на екипа. Екипът по проекта ще бъде отговорен за правилното провеждане на процедурите за избор на изпълнители, където това е предвидено. Ще следи за правилното изпълнение и отчитане на дейността на изпълнителите. Ще извършва разплащания с изпълнителите. Ще изготвя междинни и финални технически и финансови отчети.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЕТ "Ицо-Христо Христов"
ДИ ЕМ СИ ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
60 037 BGN
Общ бюджет:
47 125 BGN
БФП:
47 125 BGN
Общо изплатени средства:
47 125 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
47 125
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 007 BGN
2015
35 117 BGN
47 125 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
40 056
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 206 BGN
2015
29 850 BGN
40 056 BGN
В т.ч. Национално финансиране
7 069
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 801 BGN
2015
5 268 BGN
7 069 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, ползвали преференции за транспорт до работното място
Индикатор 2
Дял на лицата, запазили работното място след приключване на насърчителните мерки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз