| Дейности: | Дейност 1: Сформиране на екип по проекта Сформирането на екип за управление на проекта е първата дейност при стартирането му. Необходимостта от извършването на тази дейност произтича от нуждата за административно управление, гарантиращо оптималното разпределение на отговорностите между членовете на екипа, съобразено с изискванията. Дейност 2: Подготовка и провеждане на конкурс по ЗОП  В съответствие с действащата нормативна уредба фирмата изпълнител се избира посредством провеждане на процедура по възлагане на обществена поръчка, проведена от Община Хасково и ресорната дирекция “Правно-нормативно обслужване и вътрешен контрол”.
 Дейност 3: Дейности по осигуряване публичността на проекта Предвижда се провеждане на 2  пресконференции, изготвяне и представяне на комуникационни материали и публикации.
 Дейност 4: Изготвяне на техническата и работна документация Това представлява една комплексна дейност, която е съставена от следните поддейности:
1.	Прединвестиционни проучвания
1.1.	 Инженерно-геоложки и хидроложки проучвания – тук се включват: данни от НИХМ при БАН, нивелация на геоложките изработки, проучвателни сондажи, земни проби, водни проби, оптико-филтрационен тест, картировка на трасе на бъдещ водопровод и канализация, оглед и становище, лабораторни изследвания, транспорт, организация и ликвидация, инженерногеоложки доклади 
1.2.	 Геодезически дейности –състоят се от: първоначални проучвания за инвестиционно намерение и тахиметрични схеми, 
2.	Изготвяне на задание за проектиране  
3.	Изработване на специализирани план-схеми – изработване на план-схема за подземни проводи
4.	Изработване на инвестиционни проекти
4.1.	Канализация – основните дейности тук ще бъдат: част конструктивна, План за безопасност и здраве, проекто-сметна документация и локални пречиствателни станции
4.2.	Водоснабдяване – помпени станции, безопасност и здраве и проекто-сметна документация
Стойностите на отделните дейности са калкулирани по следният начин: за дейности, за които съществува предварително проектиране и имат реални стойности са взети именно тези стойности, а за дейностите, за които няма предварително проектиране стойностите са получени съгласно Методиката за определяне на минималните цени в устройственото планиране и инвестиционното проектиране (Наредба № 1/04.04.2004г.).
 Дейност 5: Одит на проекта  Включването на тази дейност в проекта е резултат на нормативните изисквания и необходимостта от удостоверяване верността на отчетените разходи, тяхната надеждност и обоснованост с адекватните разходно-оправдателни документи, както и тяхната целесъобразност и законосъобразност. 
Резултат: избран лицензиран експерт-счетоводител съгласно изискванията.
 Дейност 6: Административно завършване на проекта и архивиране  След окончателното завършване на проекта ще бъдат изготвени всички необходими отчети.
 |