| Дейности: | Дейност 1:
Административно управление на проекта
 Ще бъде сформирано звено за управление на проекта, състоящо се от 6 експерти, работещи в различни отдели на общинска админинстрация Кърджали. За работа на Звеното ще бъде предоставен оборудван офис и ще бъдат осигурени необходимите транспортни средства за реализирането  на проектните дейности и извършване на мониторинг. Ще бъде подготвен работен план за разпределяне отговорностите за изпълнение на дейностите. Експертите от звеното ще извършват мониторинг, верификация, разплащане, докладване и информиране на обществеността за напредъка и резултатите от проекта.. Дейност 2: 
Изготвяне на Прединвестиционно проучване, ПУП – ПЗ, Парцеларен план и Технически проект по Наредба №4:
 Експертът „Тръжни процедури” ще разработи тръжна документация за обявяване на процедура по ЗОП за предпроектни проучвания, изработване на  ПУП – ПЗ, Парцеларен план и технически проект.  Съгласно изскванията на Закона за обществените поръчки ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител и контрактуване. 
В рамките на 3 месеца избраният изпълнител ще изготви прединвести-ционно проучване, ПУП – ПЗ, Парцеларен план и технически проекти за изграждане на канализационна мрежа, ПСОВ и нова вътрешна водопроводна мрежа на с.Брош. 
Ръководителят на звеното и експертът «Тръжни процедури» ще осъществяват контрол по изпълнението на подписания договор и качеството на проектната  документация.
 Дейност 3:
Провеждане на процедури по издаване на разрешения по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и Закона за водите.
 Експерт „Околна среда” от звеното за управление ще изготви уведомление за инвестиционно намерение, с информация по приложение №2 от Наредбата за условията и реда за извършване на ОВОС и ще подготви и предвижи необходимите документи за издаване на разрешения по  Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и Закона за водите.  При необходимост ще бъде изготвена  оценка за степента на въздействие върху защитените зони, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони. Ще бъде подготвено и заявление за издаване на разрешение за заустване във воден обект.
 Дейност 4:
Провеждане на процедури по Закона за устройство на територията
 Изготвените ПУП – ПЗ, Парцеларен план в регулация и извън регулация и Технически проект ще бъдат внесени за одобрение от Експертен съвет за устройство на територията при Община Кърджали. След влизането им в сила ще стартира процедура за промяна на предназначението на земеделски земи и/или земи в горски фонд. След получаване на одобрението ще бъде издадено разрешение за строеж.
 Дейност 5:
Провеждане на процедури по Закона за опазването на земеделските земи и Закона за горите.
 Координаторът на звеното ще окомплектова необходимите документи и предвижи внасянето на одобрения ПУП в Комисията за земята и/или Изпълнителна агенция по горите към Министерство на земеделието и продоволствието.
 Дейност 6:
Изготвяне на финансови и икономически анализи, попълване  на формуляр за кандидатстване за финансиране и подготовка на тръжна документация за възлагане на строителство, строителен надзор и инвеститорски контрол.
 Експертът «Тръжни процедури» ще подготви тръжна документация за обявяване на процедура по ЗОП за избор на изпълнител за изготвяне на финансови и икономически анализи, попълване на формуляр за кандидатстване и подготовка на тръжна документация за възлагане на обществена поръчка за строителство на подготвения инфраструктурен проект, строителен надзор и инвеститорски контрол. Ще бъде проведена процедура съгласно изскванията на ЗОП.
 |